warsztat w 3-miescie

Data: 2011-06-27 23:36:16
Autor: japen
warsztat w 3-miescie
Mam problem ze sprzeglem (Kawa) i chcialbym skonsultowac sie z fachowcem - niekoniecznie z ASO.
Czy jest tu ktos z trojmiasta i moglby mi polecic jakis sensowny warsztat z kumatym mechanikiem? Bardzo prosze o kazda informacje.

JaPN

Data: 2011-06-28 00:33:55
Autor: Piotr
warsztat w 3-miescie
W dniu 2011-06-27 23:36, japen pisze:
Czy jest tu ktos z trojmiasta i moglby mi polecic jakis sensowny warsztat z
kumatym mechanikiem? Bardzo prosze o kazda informacje.

Chlopaki z bikemaster.pl/? nie wiem jak to chodzi (tzn czy maja serwis zewnetrzny), ale machanior wygladal na kumatego...

warsztat w 3-miescie