warsztaty fotograficzne

Data: 2011-01-25 20:17:13
Autor: cez
warsztaty fotograficzne
Oferta dla każdego interesującego się fotografią.
Na fotograficznych szkoleniach nad pięknym Bałtykiem.Ilustrowane wykłady, pokazy multimedialne, atrakcyjne spotkania z doświadczonymi profesjonalistami. Ciekawe i twórcze zajęcia fotograficzne.Możliwość wzbogacenia swojej wiedzy oraz wymiany doświadczeń. Na miejscu studio błyskowe.Bardzo napięty i atrakcyjny program szkoleniowy. Pobyt w dobrych warunkach. Posiłki na miejscu.Dokładny program warsztatów i inne niezbędne informacje na http://www.phototimo.com/warsztaty_plenerowe.html --

Data: 2011-01-25 13:25:40
Autor: witek
warsztaty fotograficzne
On 1/25/2011 1:17 PM, cez wrote:
[...]

no i jak tu mu nie lutnąć.

Data: 2011-01-26 00:41:12
Autor: kashmiri
warsztaty fotograficzne
cezdopa@interia.pl
cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl cezdopa@interia.pl

Data: 2011-01-26 00:41:59
Autor: kashmiri
warsztaty fotograficzne
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl
romtimo@post.pl

Data: 2011-01-25 21:09:30
Autor: Robert Kois
warsztaty fotograficzne
Dnia Wed, 26 Jan 2011 00:41:59 +0500, kashmiri napisał(a):

[ciach]
Ale zdajesz sobie sprawę, że śmiecisz bardziej niż oni? A takie coś i tak
nic nie daje. Od lat mam prawdziwy adres we From: i spam mi jakoś nie
przeszkadza. Proponuję poczytać o systemach antyspamowych.

Za to takie śmieci jak twoje przeszkadzają.

--
Kojer

Data: 2011-01-26 01:57:30
Autor: kashmiri
warsztaty fotograficzne
Robert Kois <kojer@hell.pl> dared to write:
[...]

Na Interii? Na poważnie, zrobili DZIAŁAJĄCE filtry???!!!

Za to takie śmieci jak twoje przeszkadzają.

No comments.

k.

Data: 2011-01-25 22:14:52
Autor: Robert Kois
warsztaty fotograficzne
Dnia Wed, 26 Jan 2011 01:57:30 +0500, kashmiri napisał(a):

[...]

O POP3 słyszał?

Za to takie śmieci jak twoje przeszkadzają.
No comments.

No jego jednym kliknięciem dodałem do kf-a i mam z nim spokój, ciebie też
mogę ale jakby nie o to chodzi.

--
Kojer

Data: 2011-01-26 08:30:47
Autor: Michal Tyrala
warsztaty fotograficzne
On Wed, 26 Jan 2011 01:57:30 +0500, kashmiri wrote:
> Za to takie śmieci jak twoje przeszkadzają.

 No comments.

A cos wniosles tymi 2 postami wypelnionymi czyimis emailami?

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

warsztaty fotograficzne