wart polecenia

Data: 2013-02-09 00:20:22
Autor: rs
wart polecenia
http://www.youtube.com/watch?v=8hEojBYmR-o
chyba jedna z najpiekniejszych historii jakie w zyciu slyszalem i
wspaniale opowiedziana. dla mnie to film idealny. <rs>

Data: 2013-02-09 13:37:00
Autor: Habeck Colibretto
wart polecenia
Dnia 09.02.2013, o godzinie 06.20.22, na pl.rec.film, rs napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=8hEojBYmR-o
chyba jedna z najpiekniejszych historii jakie w zyciu slyszalem i
wspaniale opowiedziana. dla mnie to film idealny. <rs>

Tytuły przynajmniej pisz.
Searching For Sugar Man

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-02-10 20:10:17
Autor: Seoman
wart polecenia
Użytkownik "Habeck Colibretto"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c7wecz0sxeg5.dlg@habeck.pl... >
Tytuły przynajmniej pisz.
Searching For Sugar Man

O, widziałem w Iluzjonie. Faktycznie, fajny. Podobało mi się, że życie Rodrigueza nie zostało tam rozgrzebane na czynniki pierwsze - facet w sumie pozostał tajemnicą. Zresztą dość charakterystyczne było, jak rozmawiał z filmowcami - tak dość mocno wykręcał się od odpowiedzi na pytania.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2013-04-16 00:28:04
Autor: Titus Atomicus
wart polecenia
In article <c7wecz0sxeg5.dlg@habeck.pl>,
 Habeck Colibretto <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]

> chyba jedna z najpiekniejszych historii jakie w zyciu slyszalem i
> wspaniale opowiedziana. dla mnie to film idealny. <rs>

Widzialem w Lunie.
Rewelacja!
Lubie takie filmy (np. 'Crossing the Bridge - Sounds of Istanbul', czy 'Buena Vista Social Club'), ale ten wydal mi znacznie lepszy.
Tu kilka linkow (spoiler possible - zwlaszcza w pierwszym):
http://en.wikipedia.org/wiki/Sixto_Rodriguez
https://www.youtube.com/watch?v=KKXewWDh1og
https://www.youtube.com/watch?v=8hEojBYmR-o
https://www.youtube.com/watch?v=V0Oyr-CLSWQ

A swoja droga - jednego nie rozumiem. Zdjecia swietne.
Poza zdjeciami z tego poludniowo-afrykanskiego touru.
Pochodza niby z 1998 a wygladaja jak z zajechanego VHS. Bardzo dziwne.
--
TA

wart polecenia