warto Nokia Ovi Suite?

Data: 2011-05-05 00:10:52
Autor: 1634Racine
warto Nokia Ovi Suite?
czy wg. Was Nokia Ovi Suite - to jest już COŚ, czy lepiej zostac przy pc suite? (tzn jak jest _teraz_ , opinie sprzed roku pamietam/znam :)

Data: 2011-05-05 10:37:15
Autor: Rafał Łukawski
warto Nokia Ovi Suite?
On 2011-05-05 00:10, 1634Racine wrote:
czy wg. Was Nokia Ovi Suite - to jest już COŚ, czy lepiej zostac przy pc
suite? (tzn jak jest _teraz_ , opinie sprzed roku pamietam/znam :)

Ja się wciąż wstrzymuje, za dużo animacji i wodotrysków.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-05-05 11:19:52
Autor: Tomek
warto Nokia Ovi Suite?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał:

czy wg. Was Nokia Ovi Suite - to jest już COŚ, czy lepiej zostac przy pc suite? (tzn jak jest _teraz_ , opinie sprzed roku pamietam/znam :)

Do prostych rzeczy PC Suite, natomiast OVI wykorzystuję jedynie do wrzucania map.

Data: 2011-05-05 10:21:01
Autor: Waldek Godel
warto Nokia Ovi Suite?
Dnia Thu, 5 May 2011 11:19:52 +0200, Tomek napisał(a):

Do prostych rzeczy PC Suite, natomiast OVI wykorzystuję jedynie do wrzucania map.

PC Suite również się do tego nadaje.
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

Data: 2011-05-05 14:31:04
Autor: Tomek
warto Nokia Ovi Suite?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał:

Do prostych rzeczy PC Suite, natomiast OVI wykorzystuję jedynie do wrzucania
map.

PC Suite również się do tego nadaje.

No właśnie nie bardzo. Przy kliknięciu w ikonę Mapy w PC Suite przekierowuje mnie na stronę www z OVI. Chyba, że piszesz o Map Loaderze, ale on ostatnimi czasy coś mi się krzaczył, albo chciał łączyć w trybie PC Suite albo pamięci masowej albo znów coś innego. Przy OVI lekko mulącym sam proces wrzucenia map idzie gładko.

Data: 2011-05-05 13:34:20
Autor: Waldek Godel
warto Nokia Ovi Suite?
Dnia Thu, 5 May 2011 14:31:04 +0200, Tomek napisał(a):

[...]

tak, trzeba doinstalować MapLoadera do PC Suite. Jak używałem, to działał.
Inna rzecz, że ciężko go znaleźć, przynajmniej ciężko było jak
potrzebowałem - Nokia uparcie chciała mnie zmusić do instalacji całego
badziewnego OVI Suite, musiałem gdzieś w guglach wyszukać sam plik
instalacyjny. Po doinstalowaniu - działało.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"

Data: 2011-05-05 22:14:03
Autor: m4rkiz
warto Nokia Ovi Suite?

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipskb0$sm4$1@inews.gazeta.pl...
czy wg. Was Nokia Ovi Suite - to jest już COŚ, czy lepiej zostac przy pc suite? (tzn jak jest _teraz_ , opinie sprzed roku pamietam/znam :)

o ile wszystko ci dziala to nie ma najmniejszego sensu, ovi dalej sie
rozrasta nie oferujac nic czego w pc suite nie da sie zrobic

Data: 2011-05-06 05:55:00
Autor: Diabełson
warto Nokia Ovi Suite?
W dniu 2011-05-05 00:10, 1634Racine pisze:
czy wg. Was Nokia Ovi Suite - to jest już COŚ, czy lepiej zostac przy pc
suite? (tzn jak jest _teraz_ , opinie sprzed roku pamietam/znam :)

dopóki możesz, to PC

warto Nokia Ovi Suite?