[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D

Data: 2009-05-28 22:37:39
Autor: zinek
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
http://mercedes500.otomoto.pl/ford-mondeo-mk2-2-0-16v-skora-C8809404.html

chcialem Wam zaprezentowac idealne mondeo MK II ;)

dla spostrzegawczych ktorzy wylowia jak najwiecej szeczegolow nagroda w postaci pracy w tym komisie.
:D

powiem jedno - JA PIERDOLE.
jechac i zajebac - i ta cena - jak za darmo. :D

Data: 2009-05-28 14:21:29
Autor: lpalczynski
warto kupic ? :) :D
On 28 Maj, 22:37, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
[...]

Fajny angol, lampy tez pewnie zostaly orydzinales.
O roznicach w kolorystyce nawet nie pisze, w koncu jak byk stoi, ze
'pickup' (czyzby mialo to sugerowac mozliwosc odliczenia VATu, lol) i
nie ma magicznego slowka "bezwypadkowy" ;-), sterowanie jedna szybka
od kierowcy tez wiele mowi. Nie widac dokladnie, ale dam sobie lape
uciac, ze otwieranie maski silnika z kolei jest domena pasazera :)

I ten wysiedziany fotel szkodnika wskazuje ciut ponad 150kkm.

Ale wypas 'ghija' bez klimy, ze skorkom i atrapa poduchy na fsi bedzie
robic wrazenie pod remizom *

* pis. zamierzona ;-)

Pozdr

Data: 2009-05-28 23:04:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zinek pisze:
[...]

Anglik po przekładce. Zaślepki zamiast poduszek (napewno ta przed pasażerem). Na drzwiach kierowcy w mondku jest chyba nieco więcej szpargałów w standardzie - tu pewnie są na drzwiach pasażera.
Wycieraczki niby ktoś przełożył, ale ustawienie cokolwiek dziwne.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-28 23:45:59
Autor: Darek
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
Anglik po przekładce. Zaślepki zamiast

A ja głupi się zastanawiałem dlaczego ten fotel pasażera taki zniszczony. A on to fotel kierowcy jest.
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Darek

Data: 2009-05-29 08:38:37
Autor: pluton
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Bo na liczniku zamienili pierwsza dwojke lub trojke na zero.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-29 11:52:51
Autor: Trzeci
Dnia Thu, 28 May 2009 23:45:59 +0200, Darek napisał(a):

Anglik po przekładce. Zaślepki zamiast

A ja głupi się zastanawiałem dlaczego ten fotel pasażera taki zniszczony. A on to fotel kierowcy jest.
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Wiesz że, to jest 90tys. ale mil?

Data: 2009-05-29 17:17:52
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 29 May 2009 11:52:51 +0100, Trzeci napisał(a):

A ja głupi się zastanawiałem dlaczego ten fotel pasażera taki zniszczony. A on to fotel kierowcy jest.
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Wiesz że, to jest 90tys. ale mil?

 Ta, bez dwójki z przodu przynajmniej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-30 13:15:06
Autor: DoQ
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

[...]

Dokładnie, ordynarna przeróba za 8k - masakra, ale pewnie sprzeda się.
Rok temu mieliśmy w rodzinie na sprzedaż Mondeo GHIA 1998r,2.5V6, I właściciel, kupiony w PL salonie przebieg 140.000km, wszystko robione na bieżąco, nowe amorki itp itd., stan naprawde perfect - wywoławczo 10500pln, nikt nawet nie zadzwonił :)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-28 23:13:03
Autor: Myjk
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
zinek napisać:

dla spostrzegawczych ktorzy wylowia jak najwiecej szeczegolow

Ma popsute wycieraczki i radio mu "wylata".

--
Pozdor Myjk

Data: 2009-05-28 23:31:28
Autor: Bugatti
Użytkownik "zinek"  napisał w wiadomości:

http://mercedes500.otomoto.pl/ford-mondeo-mk2-2-0-16v-skora-C8809404.html

chcialem Wam zaprezentowac idealne mondeo MK II ;)

dla spostrzegawczych ktorzy wylowia jak najwiecej szeczegolow

Hmm...
- malowane dźwi (właściwie chyba wszystkie malowane - tylko można się zastanowić które mają grubszą warstwe powłoki); lewe kierowcy jasniejsze z tej strony auta
- maska ciemiejsza w stosunku do jasnego zderzaka
- z prawej strony też wszystko ma inne cieniowanie
- pokrywa bagaźnika ma dużą szparę z prawej str.
Ogólnie całe nadwozie być może jest po przeszczepie...;-P
Wnętrze:
- hmm licznik w milach więc pewnie po przekładce
- na zdjęciu od strony fotela pasażera na konsoli centralnej na płaszczyźnie stóp pasażera plastik jest kremowo-białego koloru a imo powinień być w kolorze deski rozdzielczej co wskazuje kolejno na przekładańca
- świeci się kontrolka ABS więc przekładając kolumnce kierownicy chłopaki uszkodzili kableki lub po prostu zdjęcia zostało zrobione tuż po odpaleniu silnika (ale to raczej małoprawdopodobne) lub po prostu ABS zepsuty ;-p
- fotel kierowcy jest "nowszy" niż pasażera (czyli na prawym fotelu wcześniej siedział kierowca - anglik ;) )
- pokrywka airbaga pasażera tak dziwne odstaje w górę imo
- meszek lewarka jest nowy,

no i na koniec the best:
Tył, tylnia płyta podłogowa jest dospawana bo są inne odcienie czerwieni i nie równe spawy.

 nagroda w postaci pracy w tym komisie.
:D

Brak opisu w ogłoszeniui wskazuje że nawet samego właściciela i komisanta dostaje bezdechu i dlatego nic nie chce o tym aucie pisać ;)

powiem jedno - JA PIERDOLE.
jechac i zajebac - i ta cena - jak za darmo. :D

Na Policje zadźwonić.

--
Bugatti

Data: 2009-05-29 00:44:56
Autor: zinek

Użytkownik "Bugatti" <spamerzy@maklerzy.pl> napisał w wiadomości news:gvmv72$491$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

ciach

no kolego jestem pod wrazeniem - wylapales nawet wiecej szczegolow niz ja ;) i wylapales tez kolorki z zewnatrz a to malo komu sie zdarza...
gratulacje.
bagaznik juz odpuscilem po lekturze wnetrza ale widze ze tez ingerencja byla ;)

Data: 2009-05-29 01:56:19
Autor: zinek
[...]

zapraszam Cie na www.bezwypadkowe.net
nie wiem czy odwiedzasz - bo oko masz niezle.

Data: 2009-05-29 08:39:39
Autor: mateusx6
[...]

no tak to zajeb.... strona, szczegolnie gdzie na podstawie zdjec oceniaja zawieszenie, potrafia podac szpary miedzy maska, itp itd :) Tak czy siak, podoba mi sie taki jeden koles co robi uzywanym samochodom sesje jak aut do katalogu :D

Data: 2009-05-30 15:40:24
Autor: DoQ
mateusx6 pisze:

[...]

Taaa i jak zderzak czy drzwi pomalowane to na 100% bity, walony, zdjety z krzyża a właściciel palił w nim fajki:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-05-29 08:42:25
Autor: pluton
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D

Na Policje zadźwonić.

A samochod jest zarejestrowany... (przynajmniej na jednym ze  zdjec ma tablice).

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-29 12:54:49
Autor: Pa_blo
[...]

Nie wiedzalem, ze mamy na grupie takich jasnowidzow ...

Skoros taki dobry to opowiedz mi cos o tym samochodzie:
http://b55f.skroc.pl

Znajomy z niemcowni jest zainteresowany a ja z Poznania mam tam pare km. Sprzedawca twierdzi, ze auto stalo 1 rok bo mialo delikatnie uszkodzony przod od wjechania w hak i pozniej 2 rok przez to, ze rozprogramowal sie immo...

A moze splawik?

Picasso

Data: 2009-05-29 21:29:03
Autor: Bugatti
Użytkownik "Pa_blo"  napisał w wiadomości:

[...]

Z tych zdjęć trudno coś wywnioskować...
Na blacie jest 18 500 km (zdjęcie jest sprzed 4 dni) a w ogłoszeniu jest że ma 26 000 km

Skoro twierdzi że był malowany to patrząc na lakier i widząc lustrzane odbicie zwróc uwagę na to czy gdzieś jeszcze *nie* występuje skórka pomarańczy....w starych książkach pisze że gdy *jest* ta skórka to auto było malowane ale niestety nowe auta malują głupie automaty ciśnieniowe więc jest na odwrót.

A moze splawik?

?

Picasso

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-29 21:32:47
Autor: Bugatti
Użytkownik "Bugatti"  napisał w wiadomości:

[...]

Hmm...chodziło mi o to że ta skórka pomarańczy jest przydatna gdyż pełni podobną funkcję jak "baranek" na progach nadwozia - zmniejsza podatność na zarysowania....ale imo pogarsza estetykę.

--
Bugatti

Data: 2009-06-02 12:59:48
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-05-29 21:32,  *Bugatti* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Weź Ty mi się wytłumacz z obu akapitów

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-06-03 09:57:29
Autor: Bugatti
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D

Tzn. co wytłumaczyć ? ;)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-29 22:29:35
Autor: marjan
Bugatti pisze:
Użytkownik "Pa_blo"  napisał w wiadomości:

Z tych zdjęć trudno coś wywnioskować...
Na blacie jest 18 500 km (zdjęcie jest sprzed 4 dni) a w ogłoszeniu jest że ma 26 000 km

Licznik jest w MPH.

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Data: 2009-05-30 11:53:52
Autor: Bugatti
Użytkownik "marjan"  napisał w wiadomości:

Bugatti pisze:
Użytkownik "Pa_blo"  napisał w wiadomości:

Z tych zdjęć trudno coś wywnioskować...
Na blacie jest 18 500 km (zdjęcie jest sprzed 4 dni) a w ogłoszeniu jest że ma 26 000 km

Licznik jest w MPH.

Tak ale ja pisałem o przebiegu a on jest w kilometrach.....

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz
[e-mail bez cyferek]

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-05-30 13:51:01
Autor: marjan

Bugatti pisze:
[...]

W licznikach gdzie prędkościomierz jest w milach, przebieg podawany jest w kilometrach?

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz

Data: 2009-05-30 13:53:08
Autor: marjan

Bugatti pisze:
[...]

AAA :D Mój błąd, nie zauważyłem napisu km tam, fakt.

Chociaż ogólnie to dziwne to wszystko, bo gdyby nie ten dopisek "km" to by się chyba zgadzało..

Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Morycz

Data: 2009-05-29 14:27:33
Autor: J.F.
[...]

Hm .. i myslicie ze oplacaloby sie robic taki zakres prac za 6-7000 ?
bo za 7900 to pewnie nawet sami nie licza ze pojdzie ..

A tak swoja droga to ciekaw jestem ile w nim z Anglika.
Licznik i drzwi chyba tak .. ale to jeszcze niewiele.

J.

Data: 2009-05-29 17:33:44
Autor: venioo
J.F. pisze:
[...]

No i kolory plastikow sie nie zgadzaja - albo cala deska zostala wstawiona, albo ktos cala tapicerke i siedzenia i drzwi z anglika przelozyl.

--
venioo
Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

Data: 2009-05-30 12:52:07
Autor: boropi
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
No i kolory plastikow sie nie zgadzaja - albo cala deska zostala wstawiona, albo ktos cala tapicerke i siedzenia i drzwi z anglika przelozyl.

Cały tunek srodkowy jest od MKI  a nie od MKII, widać po popielniczce.

Data: 2009-05-28 23:32:07
Autor: venioo
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
- zegary od anglika (z przebiegiem niby 91707mil= ok.145kkm)
- siedzenia zmarnowane tak, jakby ten przebieg to bylo 1091707mil, w dodatku od strony pasazera, a fotel kierowcy w stanie dziewiczym prawie
- wywalona poducha od strony pasazera
- na drzwiach od kierowcy tylko przyciski od szyby kierowcy, a powinny byc od kierowcy i pasazera
- brak znaczka z boku nad kierunkowskazem od strony kierowcy
- radio wypada (pewnie przed momentem do zdjecia wlozone)
- brak elementow "drewnianych" na kokpicie - a na drzwiach sa
- chyba powinny byc szare plastiki kokpitu (do jasnej skory, takie jak na drzwiach i w nogach z przodu) zamiast czarnych - ale tu sie nie zaloze

Wniosek - anglik po przekladce, po uderzeniu przednim, caly malowany i z duzop wiekszym przebiegiem niz na liczniku.

Cena jak za taki wynalazek - kosmiczna.

Data: 2009-05-29 08:44:52
Autor: pluton
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D

Cena jak za taki wynalazek - kosmiczna.

No wlasnie tak sobie pomyslalem, ze za 500 pln
bym kupil, do wozenia materialod na dzialke.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-29 13:43:12
Autor: kamil

"venioo" <venioo@poczta.fm> wrote in message news:gvn00k$3bk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie musial nawet byc walony, w UK takie auta sa warte grosze, a jesli do tego nie przeszlo przegladu to chetnie ktos ci je za piwo odda, byle pozbyc sie rupiecia spod domu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-29 00:00:40
Autor: .Peeter
zinek wrote:
http://mercedes500.otomoto.pl/ford-mondeo-mk2-2-0-16v-skora-C8809404.html
chcialem Wam zaprezentowac idealne mondeo MK II ;)

Ja nie wiem czego chcecie. Przecież nie ma napisane "bezwypadkowy". :-)

  __

Data: 2009-05-29 01:21:24
Autor: Moon
zinek wrote:
[...]

na pierwszy rzut oka na jedno ze zdjęć - licznik w milach
moon

[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D