[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D

Data: 2009-05-28 23:04:37
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
zinek pisze:
http://mercedes500.otomoto.pl/ford-mondeo-mk2-2-0-16v-skora-C8809404.html

chcialem Wam zaprezentowac idealne mondeo MK II ;)

dla spostrzegawczych ktorzy wylowia jak najwiecej szeczegolow nagroda w postaci pracy w tym komisie.
:D

powiem jedno - JA PIERDOLE.
jechac i zajebac - i ta cena - jak za darmo. :D

Anglik po przekładce. Zaślepki zamiast poduszek (napewno ta przed pasażerem). Na drzwiach kierowcy w mondku jest chyba nieco więcej szpargałów w standardzie - tu pewnie są na drzwiach pasażera.
Wycieraczki niby ktoś przełożył, ale ustawienie cokolwiek dziwne.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-05-28 23:45:59
Autor: Darek
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
Anglik po przekładce. Zaślepki zamiast

A ja głupi się zastanawiałem dlaczego ten fotel pasażera taki zniszczony. A on to fotel kierowcy jest.
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Darek

Data: 2009-05-29 08:38:37
Autor: pluton
[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Bo na liczniku zamienili pierwsza dwojke lub trojke na zero.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-05-29 11:52:51
Autor: Trzeci
Dnia Thu, 28 May 2009 23:45:59 +0200, Darek napisał(a):

Anglik po przekładce. Zaślepki zamiast

A ja głupi się zastanawiałem dlaczego ten fotel pasażera taki zniszczony. A on to fotel kierowcy jest.
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Wiesz że, to jest 90tys. ale mil?

Data: 2009-05-29 17:17:52
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 29 May 2009 11:52:51 +0100, Trzeci napisał(a):

A ja głupi się zastanawiałem dlaczego ten fotel pasażera taki zniszczony. A on to fotel kierowcy jest.
BTW nieźle ściorany ten fotel jak na 90tys.

Wiesz że, to jest 90tys. ale mil?

 Ta, bez dwójki z przodu przynajmniej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-05-30 13:15:06
Autor: DoQ
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

[...]

Dokładnie, ordynarna przeróba za 8k - masakra, ale pewnie sprzeda się.
Rok temu mieliśmy w rodzinie na sprzedaż Mondeo GHIA 1998r,2.5V6, I właściciel, kupiony w PL salonie przebieg 140.000km, wszystko robione na bieżąco, nowe amorki itp itd., stan naprawde perfect - wywoławczo 10500pln, nikt nawet nie zadzwonił :)

Pozdrawiam
Paweł

[piatkowow czwartek wieczor] warto kupic ? :) :D