warto lać droższego diesla?

Data: 2011-08-23 16:41:45
Autor: Maciej Browarczyk
warto lać droższego diesla?
W dniu 11-08-23 15:46, McRella pisze:

Witam. Jak w temacie - czy warto lać droższe paliwo, mam na myśli np
Verva czy V-power lub Lotos dynamic. Jedno auto z common rail, drugie
stary klekot VW... Na pełnym zbiorniku to różnica kilkunastu złotych, a
to już kilka litrów paliwa więcej :]

Kompletnie nie warto. Zamiast wydawać bez sensu na supeł-vi-pałeł ON zalej raz na jakiś czas do tego common raila STP do czyszczenia wtryskiwaczy diesla a do starego klekota lej biodiesla albo jak lubisz 'potestować' to spróbuj w lato 70% oleju jadalnego + 30% zwykły ON ;)

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-08-23 22:27:28
Autor: Dominik
warto lać droższego diesla?
W dniu 2011-08-23 16:41, Maciej Browarczyk pisze:

Kompletnie nie warto. Zamiast wydawać bez sensu na supeł-vi-pałeł ON
zalej raz na jakiÅ› czas do tego common raila STP do czyszczenia
wtryskiwaczy diesla (...)

A w instrukcji obsługi do Octavii którą jeżdżę - TDI 1,6 CR piszą że NIE WOLNO ( i mocno to podkreślają) nic dolewać do paliwa celem czyszczenia czegokolwiek. Tylko lać paliwo i jeździć :)

--
Dominik

Data: 2011-08-24 16:57:46
Autor: Maciej Browarczyk
warto lać droższego diesla?
W dniu 11-08-23 22:27, Dominik pisze:

A w instrukcji obsługi do Octavii którą jeżdżę - TDI 1,6 CR piszą że NIE
WOLNO ( i mocno to podkreślają) nic dolewać do paliwa celem czyszczenia
czegokolwiek. Tylko lać paliwo i jeździć :)

My laliśmy do 1.9 PD TDI, 2.5 PD R5 TDI i 3.0 CR V6 TDI - nic złego się nie dzieje. Ludzie leją też do różnych aut i po pomiarach VAGiem wyszło, że po takim laniu korekcje wtrysków się mocno poprawiły.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Data: 2011-08-25 04:01:07
Autor: Czarek Daniluk
warto laæ dro¿szego diesla?
On Aug 24, 4:57 pm, Maciej Browarczyk
<maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org> wrote:
W dniu 11-08-23 22:27, Dominik pisze:

> A w instrukcji obs³ugi do Octavii któr± je¿d¿ê - TDI 1,6 CR pisz± ¿e NIE
> WOLNO ( i mocno to podkre¶laj±) nic dolewaæ do paliwa celem czyszczenia
> czegokolwiek. Tylko laæ paliwo i je¼dziæ :)

My lali¶my do 1.9 PD TDI, 2.5 PD R5 TDI i 3.0 CR V6 TDI - nic z³ego siê
nie dzieje. Ludzie lej± te¿ do ró¿nych aut i po pomiarach VAGiem wysz³o,
¿e po takim laniu korekcje wtrysków siê mocno poprawi³y.

--
Pozdrawiam,
Maciej

Wed³ug specjalistów ester lepiej smaruje elementy uk³adu wtryskowego
ni¿ ropa ;) szczególnie sucha odsiarczona :)

Pozdrawiam !

warto lać droższego diesla?