warto lać droższego diesla?

Data: 2011-08-24 23:11:27
Autor: Przemysław Czaja
warto lać droższego diesla?

Użytkownik "McRella" <

Witam. Jak w temacie - czy warto lać droższe paliwo, mam na myśli np Verva czy V-power lub Lotos dynamic. Jedno auto z common rail, drugie stary klekot VW... Na pełnym zbiorniku to różnica kilkunastu złotych, a to już kilka litrów paliwa więcej :]

Tankowałem Gold na Statoil, Ultimate na BP i VPower na Shelu, nie widzę, nie czuję żadnej różnicy w stosunku do np Lukoil :) przy okazji pragnę obalić kolejny mit o paliwie za zachodnią już nie granicą - tankowania w rejonie Frankfurtu ned Menem - żadnej różnicy w stosunku do naszych paliw.

tym radosnym akcentem...

Pozdrówki

warto lać droższego diesla?