warto posluchac

Data: 2011-09-27 23:59:07
Autor: boukun
warto posluchac

Użytkownik "Bou" <bou@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j5t6cr$2271$1newsread1.aster.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=TNyQj691Oqk

Ten facet ma wyjątkowe pojęcie o polityce i otaczającej nas rzeczywistości.
Gościu mówi o tym samym, o czym ja pisałem 5-tego wrzesnia w swoim wątku, pt. "Za kulisami PRL"...
http://www.grupy.banzaj.pl/Za,kulisami,PRL,23,1826303,2011_09.html

Warto posłuchać go od 3 minuty i porównać moją wypowiedź:

Wczoraj wieczorem na TVP Info leciał program "Za kulisami PRL", był on powtarzany nad ranem i wcześniej. Była tam wypowiedź jednego z ówczesnych bliskich współpracowników Gierka, że zapytany, dlaczego jesteśmy zdani tylko na Rosję w kwestii surowców energetycznych czy coś takiego, Gierek podszedł do biurka, wyciągnął z niego mapę Polski z 1945 roku i powiedział, "zobacz, tu są nasze granice wschodnie...", potem wyciągnął drugą mapę, z granicami Polski z 1939 roku i powiedział, "zobacz, tu są nasze granice zachodnie", Rosja jest gwarantem, że Polska nie będzie w tych granica zachodnich z 1939 i wschodnich z 1945 roku, by bylibyśmy państewkiem jak za czasów Jagiellonów czy Księstwa Warszawskiego...

Tu się potwierdziły moje słowa z mojego elaboratu, pt. "Spiskowa teoria dziejów", że Rosja dlatego musiała ponad 40 lat mieć swoje bazy w Polsce, żeby Niemcy nie zrewidowali naszych granic... Gierek był wielkim politykiem...

boukun

warto posluchac