warto probowac renegocjowac internet z iplus ?

Data: 2009-08-01 09:00:22
Autor: ztomasz
1634Racine pisze:
  > jak oceniacie szanse na taka renegocjacje? takie probe poluzowania
'niewolnictwa" kosztow, gdy na prawo i lewo wszystko poszlo w dol.

Negocjacje w zasadzie nie wejda w gre. Ja mialem podobnie z era jakis czas temu, umowa 2 letnia abonament 42zl w tym 25 minut na polaczenia, minuta chyba za 1,7zl w erze i 2,4zl poza, a  tak tak wtedy obnizyl juz do 72gr minuta. Nie moglem nic zrobic chyba ze placic bajonskie sumy za zerwanie. Operator nie popusci Ci do konca umowy z tego czystego wzgledu ze chce zarabiac, a wiadomo ze wiekszy zarobek jest przy 120zl, niz przy 40zl. Mozesz oczywiscie wyslac rezygnacje i jesli ci sie poszczesci zaproponuja ci aneks do umowy, ale ja mialem iplusa za 75zl 3GB i na moja rezygnacje w kwestii zmiany regulaminu dostalem telefon od plusa z propozycja obnizenia kwoty do chyba 63zl miesiecznie. Dlatego uwazam, ze niewiele Ci wiecej dadza nawet jak ci sie uda cos wynegocjowac. Ja teraz jestem szczesliwym posiadaczem PLAY, ktory robi u mnie za staly dostep do netu i to w prepaid. Acha to ze play na karte jest teraz korzystny nic nie oznacza bo mam wrazenia ze te GB-ajty to tylko promocja az sie zalapie wielu uzytkownikow, a pozniej albo 3gr za MB lub skorzystanie z umowy abonamentowej. No i nalezy pamietac ze w Play nie wszedzie jest zasieg-jade do ustronia i lapek zostanie chyba w domu :(

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-08-13 15:47:25
Autor: 1634Racine
warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
ztomasz in news:h50p66$39o$1news.wp.pl
Ja teraz jestem szczesliwym posiadaczem PLAY, ktory robi u mnie za staly dostep do netu i to w prepaid.

via komorka jako modem? w play komorka? tzn masz tam u nich numer?
czy daja za 1 zl modem usb?

Moja znajoma poszla - dali modem za 1 zl,podpisali umowe 45 chyba zl, z limitem zdaje sie 5 giga, troche malo,no ale nie moje 110 w iplusie z limitem  ok  4-6 giga.

w Play nie wszedzie jest zasieg-jade do ustronia i lapek zostanie chyba w domu :(

az tak play kiepsko dziala zasiegowo ??

warto probowac renegocjowac internet z iplus ?