warto probowac renegocjowac internet z iplus ?

Data: 2009-08-14 00:21:02
Autor: 1634Racine
warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
zastanawiam sie - uwaga! - w kontekscie praw konsumenckich (jesli w ogole takowe są) nad  renegocjowaniem oplaty za iplusa. dlaczego mam taki pomysl?
dlatego:

w ubieglym roku,latem, podpisalem cyrograf internetowy z iplusem, w tej
chwili to 110 zl, z limitem 6 giga.

Znajomy niedawno poszedl byl do playa, wzial internet z limitem niewiele
mniejszym [5 giga, jak dla mnie to bez roznicy], po okresie promocyjnym
placi zdaje sie  miedzy 40,a 50 zl.
No i jest uczucie "lekkiej" nadplaty u mnie :)
Jego play ma zdaje sie zasieg jakby mniejszy niz iplus, ale ja i tak w
miastach uzywam, znajomy dzialanie chwali, bezawaryjnie.

Wiec jest problem: czy w takich sytuacjach jest zwyczaj renegocjacji?
Rynek poszedl do przodu, dostawcy internetu typu play daja ceny, jak widac,
o niebo mniejsze, drastycznie mniejsze, naturalne jest uczucie zdzierstwa ze
strony iplusa...
To jednak jest inna sytuacja niz kupno odkurzacza za 1000, teraz sa po 200,
to chce zwrot 800. To nie ta sytuacja. Ciagle chce zachowac ten towar, czyli
iplus, oplaty sa nadal, wiec jest co ewentualnie zmienic.

jak oceniacie szanse na taka renegocjacje? takie probe poluzowania
'niewolnictwa" kosztow, gdy na prawo i lewo wszystko poszlo w dol.
Podkreslam: mentalnie to nie jest sytuacja gdy towar kupiony kiedys i teraz
nie podoba mi sie jego byla cena. Ta cena jest ciagle placona. W koncu nie
ma spraw niemozliwych do negocjowania...
Wiec jakie jest Wasze zdanie?

Data: 2009-08-14 05:31:37
Autor: spp
1634Racine pisze:

Wiec jakie jest Wasze zdanie?

Wywiązać się  z umowy, zmienić operatora.

--
spp

Data: 2009-08-14 07:52:12
Autor: Liwiusz
spp pisze:
1634Racine pisze:

Wiec jakie jest Wasze zdanie?

Wywiązać się  z umowy, zmienić operatora.

   Albo: zmienić operatora, wywiązać się z umowy.

--
Liwiusz

Data: 2009-08-14 10:50:47
Autor: Amir
warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
nic nie zrobisz

musisz płacić

Data: 2009-08-14 20:03:34
Autor: tg
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:h6257b$b5p$6inews.gazeta.pl...
jak oceniacie szanse na taka renegocjacje?

zerowe, chyba ze masz tego duzo i na firme, od kilkudziesieciu sztuk
*moze* mialbys jakies szanse na niewielka znizke teraz i kolejna,
wieksza, kiedy bedzie sie zblizal koniec umowy

z prywatnymi abonentami nikt nie bedzie gadal czy negocjowal bo sie nie
licza jako jednostki tylko jako % udzialu w rynku

Data: 2009-08-15 11:59:02
Autor: Tomaszek
1634Racine pisze:
[...]

To nie jest, tak, że to jest to samo. Za niższą ceną w Play'u kryje się parę szczegółów, które tę niższą cenę uzasadniają. Podstawowe to dość kiepski zasięg w porównaniu do innych operatorów.Po drugie liczne problemy z logowaniem się, przestoje w przesyle danych, błędy w rozliczaniu pakietów ( zwłaszcza promocyjnych! ) Plus utrzymuje większą infrastrukturę i jednak to działa lepiej. A wyższa jakość usługi ma swoją cenę.

Jego play ma zdaje sie zasieg jakby mniejszy niz iplus, ale ja i tak w
miastach uzywam, znajomy dzialanie chwali, bezawaryjnie.

Zasięg jest dużo, dużo mniejszy.Akurat Twój znajomy ma szczęście.

jak oceniacie szanse na taka renegocjacje?

Szans: 0%. To klienci abonamentowi utrzymują sieć, konserwację itp, a nie prepaid'owcy, którzy kupią kod doładowujący raz na jakiś czas. Nie znam nikogo w tym systemie, kto by sobie od pyska odjął coś dobrowolnie.

| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

warto probowac renegocjowac internet z iplus ?