warto probowac renegocjowac internet z iplus ?

Data: 2009-08-15 11:59:02
Autor: Tomaszek
warto probowac renegocjowac internet z iplus ?
1634Racine pisze:
Znajomy niedawno poszedl byl do playa, wzial internet z limitem niewiele
mniejszym [5 giga, jak dla mnie to bez roznicy], po okresie promocyjnym
placi zdaje sie  miedzy 40,a 50 zl.
No i jest uczucie "lekkiej" nadplaty u mnie :)

To nie jest, tak, że to jest to samo. Za niższą ceną w Play'u kryje się parę szczegółów, które tę niższą cenę uzasadniają. Podstawowe to dość kiepski zasięg w porównaniu do innych operatorów.Po drugie liczne problemy z logowaniem się, przestoje w przesyle danych, błędy w rozliczaniu pakietów ( zwłaszcza promocyjnych! ) Plus utrzymuje większą infrastrukturę i jednak to działa lepiej. A wyższa jakość usługi ma swoją cenę.

Jego play ma zdaje sie zasieg jakby mniejszy niz iplus, ale ja i tak w
miastach uzywam, znajomy dzialanie chwali, bezawaryjnie.

Zasięg jest dużo, dużo mniejszy.Akurat Twój znajomy ma szczęście.

jak oceniacie szanse na taka renegocjacje?

Szans: 0%. To klienci abonamentowi utrzymują sieć, konserwację itp, a nie prepaid'owcy, którzy kupią kod doładowujący raz na jakiś czas. Nie znam nikogo w tym systemie, kto by sobie od pyska odjął coś dobrowolnie.

| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

warto probowac renegocjowac internet z iplus ?