warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?

Data: 2010-10-11 14:07:36
Autor: PH
warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?

Użytkownik "marcin" <marciNn@gmail.com> napisał w wiadomości news:i8ulrk$nld$2news.dialog.net.pl...
Chciałbym ze wzgledu na oszczedzanie na rachunkach oszczednosciowych i cały
czas malejące oprocentowanie tych rachunków w Eurobanku przejśc do Polbanku.
Tylko 1 rzecz jeszcze mnie trzyma w Eurobanku i dlatego tu pisze z prośba o
poradę...

Mieszkam w małej mieścinie gdzie są tylko bankomaty PKO i z tych bankomatów
mając konto w Eurobanku płace tylko 1 zł prowizji niezaleznie od wypłacanej
kwoty, szukałem na stronie polbanku i okazuje się (chyba.....) ze majac
konto w polbanku płaciłbym 5 zł, czy to prawda?

prawda
PH

warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?