warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?

Data: 2010-10-12 20:12:11
Autor: zlotowinfo
warto przejsc z Eurobanku do Polbanku?
Użytkownik "marcin" <marciNn@gmail.com> napisał w wiadomości news:i8ulrk$nld$2news.dialog.net.pl...
Chciałbym ze wzgledu na oszczedzanie na rachunkach oszczednosciowych i cały
czas malejące oprocentowanie tych rachunków w Eurobanku przejśc do Polbanku.
Tylko 1 rzecz jeszcze mnie trzyma w Eurobanku i dlatego tu pisze z prośba o
poradę...

Mieszkam w małej mieścinie gdzie są tylko bankomaty PKO i z tych bankomatów
mając konto w Eurobanku płace tylko 1 zł prowizji niezaleznie od wypłacanej
kwoty, szukałem na stronie polbanku i okazuje się (chyba.....) ze majac
konto w polbanku płaciłbym 5 zł, czy to prawda?

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5519 (20101011) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5519 (20101011) __________

po ile tego noda sprzedajesz
no cóż reklama dźwignią handlu

Data: 2010-10-13 09:30:18
Autor: marcin

chcialbym sie tego pozbyc, ale nie wiem jak, nawet jak go wylacze podczas pisania na grupie to ten syf sie pokazuje :( __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5526 (20101013) __________

Data: 2010-10-13 09:44:46
Autor: MarekZ
Użytkownik "marcin" <marciNn@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i93n62$fa5$1@news.dialog.net.pl...

chcialbym sie tego pozbyc, ale nie wiem jak, nawet jak go wylacze podczas pisania na grupie to ten syf sie pokazuje :(

ustawienia / drzewo ustawień zaawansowanych / ochrona programów poczty e-mail / alerty i powiadomienia / odznaczyć dodawanie notatki do wysyłanych wiadomości

Data: 2010-10-13 12:33:56
Autor: marcin

Użytkownik "MarekZ" napisał w wiadomości
ustawienia / drzewo ustawień zaawansowanych / ochrona programów poczty e-mail / alerty i powiadomienia / odznaczyć dodawanie notatki do wysyłanych wiadomości

BARDZO DZIEKUJE
mam nadzieje ze juz sie nic nie doczepilo __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5527 (20101013) __________

Data: 2010-10-16 17:00:43
Autor: Jan Werbinski