warto zobaczyc

Data: 2010-10-04 22:57:16
Autor: Arni
warto zobaczyc
kolega podesłał, jest na czym oko zawiesic :)

Prawie, jak Transalp :))
http://ifotos.pl/zobacz/Image0025_shqxhw.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0026_shqxhs.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0027_shqxha.jpg

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-10-04 22:59:15
Autor: Kuczu
warto zobaczyc
W dniu 2010-10-04 22:57, Arni pisze:
kolega podesłał, jest na czym oko zawiesic :)

Prawie, jak Transalp :))
http://ifotos.pl/zobacz/Image0025_shqxhw.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0026_shqxhs.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0027_shqxha.jpg

Wycieraczka przedniej szyby rzondzi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-10-05 09:54:01
Autor: Inead
warto zobaczyc

"Arni" <arni@no.spam.pl> wrote in message news:i8df1g$jat$1inews.gazeta.pl...
kolega podesłał, jest na czym oko zawiesic :)

Prawie, jak Transalp :))
http://ifotos.pl/zobacz/Image0025_shqxhw.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0026_shqxhs.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0027_shqxha.jpg

Jest antena a radia ni ma...

Data: 2010-10-05 01:42:45
Autor: LukeB
warto zobaczyc
MZ 2010 Rejli Adwenczer Edyszyn, ale nie bardzo rozumiem co to ma
wspólnego z Transalpem. Że ma dwa koła?

--
Lukasz
Transalp XL650V, WAW

Data: 2010-10-05 11:30:21
Autor: falco
warto zobaczyc
W dniu 2010-10-05 10:42, LukeB pisze:
MZ 2010 Rejli Adwenczer Edyszyn, ale nie bardzo rozumiem co to ma
wspólnego z Transalpem. Że ma dwa koła?

Siema,

oni nam zazdroszczą i tyle, bo ktoś kiedyś (słusznie) napisał, że nie ma lepszego Harleja niż (T.A.) Honda... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-10-05 10:40:57
Autor: de Fresz
warto zobaczyc
On 2010-10-05 09:54:01 +0200, "Inead" <a.frost@gazeta.pl> said:

Prawie, jak Transalp :))
http://ifotos.pl/zobacz/Image0025_shqxhw.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0026_shqxhs.jpg
http://ifotos.pl/zobacz/Image0027_shqxha.jpg

Jest antena a radia ni ma...

Pewnie ma w kufrze. Swoją szosą kuferki zajebiaszcze ;-)

de Fresz

Data: 2010-10-05 19:39:05
Autor: N1
warto zobaczyc
W dniu 2010-10-05 10:40, de Fresz pisze:
Pewnie ma w kufrze. Swoją szosą kuferki zajebiaszcze ;-)

Zwłaszcza te boczne :-)

Data: 2010-10-05 20:59:58
Autor: Piotr Rezmer
warto zobaczyc
de Fresz pisze:
Pewnie ma w kufrze. Swoją szosą kuferki zajebiaszcze ;-)

I cenowo na pewno przebijają wszelkie givi, motodetail, hepco&becker. A trwałością to pewnie kufry bmw :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-10-05 12:39:23
Autor: Mariusz Wozniak
warto zobaczyc
?Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i8df1g$jat$1@inews.gazeta.pl...
kolega podesłał, jest na czym oko zawiesic :)

Przerobka jak przerobka, ja 20 lat temu jezdzilem na takiej MZtce ;)
http://www.xanth.eu.org/foto/mz/

X.

Data: 2010-10-05 13:56:20
Autor: Tmek
warto zobaczyc
[...]

Wyglada calkiem niezle. Ten halogen na blotniku to chyba standard byl, hehe
Wzorowales sie na jakims enduro?

pzdr

Data: 2010-10-05 15:35:09
Autor: J_K_K
warto zobaczyc
Użytkownik "Tmek" <golf1410WWW@op.pl> napisał w wiadomości news:4cab125e$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
Ten halogen na blotniku to chyba standard byl, hehe

Była tam zaślepka, która zachęcała do montażu ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-10-06 10:15:05
Autor: Inead
warto zobaczyc

"Tmek" <golf1410WWW@op.pl> wrote in message news:4cab125e$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

http://www.xanth.eu.org/foto/mz/

Wyglada calkiem niezle. Ten halogen na blotniku to chyba standard byl, hehe

Mój kumpel miał taki z przodu na Wigry 3 (czy 4)zasilany z dynama. Widać takie tryndy wtedy były.

Data: 2010-10-06 10:25:14
Autor: Mariusz Wozniak
warto zobaczyc
?Użytkownik "Tmek" <golf1410WWW@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4cab125e$0$20990$65785112@news.neostrada.pl...
Wyglada calkiem niezle. Ten halogen na blotniku to chyba standard byl, hehe
Wzorowales sie na jakims enduro?

Na koncu lat 80 (i poczatku 90) motocykl z owiewkami bocznymi w naszych realiach to bylo cos, wiec przerabialo sie MZtki na wzor marek zachodnich i japonskich ;)
A dodatkowy halogen na blotniku? Ot, taki lans ;)

X.

PS. Reflektor byl od malucha, kierunki od Zastawy, tylne swiatla to tylne przeciwmgielne z malucha, a zbiornik paliwa byl skladany z dwoch ;)

Data: 2010-10-05 14:07:04
Autor: IvanoV
warto zobaczyc
Przerobka jak przerobka, ja 20 lat temu jezdzilem na takiej MZtce ;)
http://www.xanth.eu.org/foto/mz/

Podobna do GSXF-600.
MZtka jak MZtka, zdjęcia z grilla też fajne :)
http://www.xanth.eu.org/foto/grill2/3.JPG

Data: 2010-10-05 12:15:47
Autor: doktorski
warto zobaczyc
On 5 PaĹş, 14:07, "IvanoV" <b...@aioe.org> wrote:
> Przerobka jak przerobka, ja 20 lat temu jezdzilem na takiej MZtce ;)
>http://www.xanth.eu.org/foto/mz/
Podobna do GSXF-600.
Nie obrazaj fury, ktorej projekt cichaczem ukladli germanscy
najezdzcy. Na ten wzor powstalo R1100RT i 950/990 Adventure.

MZtka jak MZtka, zdjęcia z grilla też fajne :)http://www.xanth.eu.org/foto/grill2/3.JPG
Grill jak grill, ale lAla...

BP, MSPANC

pzdr, dr