wartosc indeksu - zamkniecie/otwarcie

Data: 2009-05-11 19:54:07
Autor: sorden
wartosc indeksu - zamkniecie/otwarcie
wytlumaczcie mi jak to mozliwe, ze wartosc zakmneicia indeksu z dnia
poprzedniego jest inna niz otwarcia z dnia biezacego ?
w nocy odbywaja sie transakcje w szatni ? ;)

--
in

Data: 2009-05-11 18:17:21
Autor: kc
sorden <sorden.spam@wp.pl> napisał(a):
wytlumaczcie mi jak to mozliwe, ze wartosc zakmneicia indeksu z dnia
poprzedniego jest inna niz otwarcia z dnia biezacego ?
w nocy odbywaja sie transakcje w szatni ? ;)

Byłoby tak, gdyby indeksy nie widziały kontraktów. Te pół godziny handlu w szatni psuje wszystko. :-)

kc

Data: 2009-05-11 23:19:46
Autor: Dombrek
wartosc indeksu - zamkniecie/otwarcie
Byłoby tak, gdyby indeksy nie widziały kontraktów. Te pół godziny handlu w
szatni psuje wszystko. :-)

E tam... psuje. Przecież Futy na DJIA chodza 24h i nikt o psuciu nie mówi.
Dombrek

Data: 2009-05-12 05:06:25
Autor: kc
Dombrek <dombrek@poczta.onet.pl> napisał(a):
E tam... psuje. Przecież Futy na DJIA chodza 24h i nikt o psuciu nie mówi.
Dombrek

Nie zrozumiałeś mnie. Udzieliłem odpowiedzi adekwatnej do pytania.

kc --

Data: 2009-05-11 20:00:21
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
wartosc indeksu - zamkniecie/otwarcie
Luki cenowe.
DJ

Data: 2009-05-11 20:21:10
Autor: sorden
wartosc indeksu - zamkniecie/otwarcie
DJ(stopazwrotu.pl) wrote:

Luki cenowe.

Na jakiej zasadzie to sie wylicza ?

--
in

Data: 2009-05-11 20:01:25
Autor: Dieter
wartosc indeksu - zamkniecie/otwarcie
A Ty sie zawsze budzisz w takim samym nastroju rano w jakim poszedles spac wieczorem?

D.

Data: 2009-05-12 14:06:30
Autor: Zyga
sorden pisze:
wytlumaczcie mi jak to mozliwe, ze wartosc zakmneicia indeksu z dnia
poprzedniego jest inna niz otwarcia z dnia biezacego ?

http://bossa.pl/edukacja/ustalanie_kursu.html

poczytaj.

Data: 2009-05-12 15:48:34
Autor: sorden