warunki Tatry dzis.

Data: 2010-10-09 17:40:26
Autor: Alex D. B.
warunki Tatry dzis.
do ca. 2000m nie ma sniegu, chwilami szron.
w sloncu pelna lampa, mozna chodzic w podkoszulku.
w cieniu zdecydowanie chlodem wieje.
szlak na giewont (czerwony) pustawy, choc koreczek na szczycie obowiazkowy, po drodze ani sladu sniegu.
troche sniegu widzialem w gornych, ale tylko w polnocnych zlebach.

Rankiem do grzybowca spotkalem z 5 osob ;-)

Alex.

Data: 2010-10-10 23:19:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
warunki Tatry dzis.
Alex D. B. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
do ca. 2000m nie ma sniegu,

A wyżej jak tam?

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-10-10 23:50:07
Autor: Wojo
warunki Tatry dzis.
A wyżej jak tam?

W sobotę byłem na Starorobociańskim i Bystrej. Powyżej 2000m małe płaty zamarzniętego śniegu, w okolicach Bystrej zalegają głównie na ścieżce.

Oto fotki z soboty:
http://picasaweb.google.pl/wojciechbijok/StarorobociansiBystra#

Ogólnie widoczność, warunki super; stosunkowo mało ludzi. Idealny wypad.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-10-11 19:46:29
Autor: Alex D. B.
warunki Tatry dzis.
Alex D. B. bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):

> do ca. 2000m nie ma sniegu,

A wyĹźej jak tam?

udalo mi sie zaliczyc pare krokow w sniegu w zlebie zandarmerii...
moze byc na zawracie (od polnocy) czy takich okolicach.
snieg twardy,zmrozony, brudny tak, ze mocno sie trzeba natrudzic zeby sie poslizgnac.

Alex.

Data: 2010-10-11 00:35:38
Autor: Krzysztof Nowaczyk
warunki Tatry dzis.

Użytkownik "Alex D. B." <agiees@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8q2df$98v$1news.onet.pl...
[...]

W sobotę przeszedłem Czerwone Wierchy. Ludzi sporo, w cieniu chłodno, glowa parowała :). Na wierchach odrobina śniegu, szlak z Upłaziańskiej Kopy na Chudą przełączkę momentami oblodzony ale bez tragedii. Na górze trochę wiało, rękawiczki na Krzesanicy sie przydały, pogoda cudowna! Nawiązując do mojego posta z czwartku: 24 godziny w pociągach, busach, 8 godzin chodzenia (10-18), 7 godzin snu w Zakopanem: BYŁO WARTO! Naganiaczy busowych przy dworcu masa, nie wiem jak w dni powszednie. Zdjęcia podeślę niebawem.
Jedna rzecz mnie zdziwiła: jak mozna o 17 iść dwójką dzici (10-13 lat) z Przełęczy Kondrackiej na Giewont, skoro o 18:30 było już ciemno?
Czarna Skrzynka

Data: 2010-10-11 19:51:33
Autor: Alex D. B.
warunki Tatry dzis.
W dniu 2010-10-11 00:35, Krzysztof Nowaczyk pisze:

[...]
mam te szczesliwa sytuacje, ze przyjechalem w piatek, zkimalem, w so zrobilem giewont, w nd piatke. o tym, w osobnym watku...

Jedna rzecz mnie zdziwiła: jak mozna o 17 iść dwójką dzici (10-13 lat) z
Przełęczy Kondrackiej na Giewont, skoro o 18:30 było już ciemno?
Czarna Skrzynka

wlasnie tez nie wiem, bo schodzac z giewnontu w dolinie grzybowieckiej okoli 15-16 spotkalem kilka osob idacych pod gore. bez plecakow, bez niczego...

Alex.

warunki Tatry dzis.