warunki na St.Johns

Data: 2009-05-21 23:09:35
Autor: Paweł
warunki na St.Johns
Cześć PAweł
Właśnie wróciliśmy z St.Johns. Niestety nie jest tak ciepło jak pisał Karol. Temperatura wody na 20 m. to 24 st.C. Ja miałem piankę 3 mm i nie czułem komfortu cieplnego niestety. Dobrze czuli się ci w min.5 mm overall'ach. Z powodu silnego wiatru NNE woda była chłodniejsza niż zwykle, a ponadgodzinne nurkowania poważnie wychładzają organizm. Lepiej mieć ciepłą piankę, niż potem trząść się na pokładzie. Polecam Ci również polar z windstoperem. Pozdrawiam i życzę dużo duuużych rybek :-)
P.

Data: 2009-05-21 22:59:41
Autor: Pszemol
warunki na St.Johns
"Pawel" <atopas@poczta.onet.pl> wrote in message news:653d.0000118a.4a15c30fnewsgate.onet.pl...
[...]

A gdzie jest ten St Johns o którym mówicie? Chyba nie w Nowej Funlandii, Kanada? ;-)
Byłem tam niedawno na delegacji i widziałem w oceanie kry lodowe...

Data: 2009-05-22 09:03:33
Autor: SHARMDIVER.PL
warunki na St.Johns
Pszemol wrote:

A gdzie jest ten St Johns o którym mówicie? Chyba nie w Nowej Funlandii, Kanada? ;-)
Byłem tam niedawno na delegacji i widziałem w oceanie kry lodowe...

Na południu Egiptu osiągalne podczas safari na tzw."głębokie południe" (Deep South Safari)

http://outdoors.webshots.com/album/161779292rCCRdk

Wpisz w wyszukiwarkę np. St. John's reef

warunki na St.Johns