wąska droga dojazdowa do działki

Data: 2012-10-30 02:33:59
Autor: wsieran
wąska droga dojazdowa do działki
Witam
Mam okazję kupić dwie działki w dobrych pieniądzach, mankamentem jest wąska 4m, (ślepa - prowadząca do jednej z działek )droga dojazdowa. Nie zamierzam się tam budować to tylko lokata kapitału. Zastanawiam się jednak czy w przyszłości ew nabywca nie będzie miał problemu z uzyskaniem stosownych pozwoleń i doprowadzeniem mediów bo to goła działka.
Z góry dzięki za wszelki sugestie
Pozdrawiam

Data: 2012-10-30 15:12:14
Autor: Ariusz
W dniu 2012-10-30 10:33, wsieran@gmail.com pisze:
[...]

4 m jako droga dojazdowa wystarczy. Co do reszty to napisz o warunki techniczne dla tej działki do energetyki, gazowni, wod-kan I będziesz wiedział co i jak. Możesz sprawdzić w gminie co to działki i jakie gmina ma wobec nich plany.

Ariusz

Data: 2012-10-30 19:13:24
Autor: Filip
[...]

4 metry to jest wąska droga?! Toż to dwupasmówkę można na upartego z tego zrobić!

Data: 2012-10-31 08:07:52
Autor: Krzysztof Jodłowski
wąska droga dojazdowa do działki
> 4 metry to jest wąska droga?! Toż to dwupasmówkę można na upartego z
> tego zrobić!

Nie tak hop siup...
Jak sprawdzisz odległości wymagane mediów, to może zabraknąć na samochód. Chodzi mi o minimalne odległości pomiędzy rurą wody a przewodem energetycznym a rurą gazową a ogrodzeniem a studzienką a punktem przyłącza a itd... Trzeba dokładnie sprawdzić dana lokalizację, może wystarczy, może nie.

Krzysztof

Data: 2012-11-05 08:33:09
Autor: Ariusz
W dniu 2012-10-31 08:07, Krzysztof Jodłowski pisze:
> [...]

przewodem energetycznym a rurą gazową a ogrodzeniem a studzienką a
punktem przyłącza a itd... Trzeba dokładnie sprawdzić dana lokalizację,

Media mogą iść w drodze - pod warunkiem odpowiedniego zabezpieczenia/wykonania - np. rury osłonowe.

To że dostawcy nie chcą tego robić bo to o wiele droższe, a na dodatek w razie awarii muszą po jej usunięciu doprowadzić drogę do stanu pierwotnego

Ariusz

Data: 2012-11-05 09:58:21
Autor: Krzysztof Jodłowski
[...]

Uwierz. Czasem po prostu się nie da na wąskiej przestrzeni. Wynika to z układu/kierunków wejść/rzędnych itp. Dlatego napisałem, że trzeba dokładnie sprawdzić.

Krzysztof

wąska droga dojazdowa do działki