wasze zdanie

Data: 2015-07-27 19:35:44
Autor: MotoMaciar
wasze zdanie
Mój kuzyn ma 180 cm wzrostu i waży 100 kg czy według was on może jeździć motorem o pojemności 50 ccm. Według mnie nie liczy się to ile ktoś waży a to czy lubi jeździć ale lidze na wasze zdanie.

Data: 2015-07-27 21:58:14
Autor: Kuczu
wasze zdanie
W dniu 2015-07-27 o 21:35, MotoMaciar pisze:
Mój kuzyn ma 180 cm wzrostu i waży 100 kg czy według was on może jeździć
motorem o pojemności 50 ccm. Według mnie nie liczy się to ile ktoś waży
a to czy lubi jeździć ale lidze na wasze zdanie.

Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-07-28 09:26:15
Autor: Lisciasty
wasze zdanie
W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 21:58:19 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

Sprawdzić, czy aby nie kulturysta ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
--
Tygrys '05

Data: 2015-07-28 19:57:58
Autor: Kuczu
wasze zdanie
W dniu 2015-07-28 o 18:26, Lisciasty pisze:
W dniu poniedziałek, 27 lipca 2015 21:58:19 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

Sprawdzić, czy aby nie kulturysta ;)

No to na pewno kupi sobie 50ccm... Po silowni kupuje sie R1 albo Audi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C

Data: 2015-08-01 10:35:07
Autor: ARQ
wasze zdanie
napisał:
Najpierw niech kuzyn zacznie mniej zrec

Sprawdzić, czy aby nie kulturysta ;)

No to na pewno kupi sobie 50ccm... Po silowni kupuje sie R1 albo Audi.

To juĹź nie BMW?

--
ARQ
enduro

Data: 2015-08-06 07:27:40
Autor: ernst
wasze zdanie
W dniu 2015-07-27 o 21:58, Kuczu pisze:
[...]

Lub niech zapuści brodę i gdy jego "śmietnik" całkowicie zakryje mu męską część ciała, to kupi sobie Harleya i jakiś poniemiecki nocnik na głowę. Wtedy pełen lans na dzielni :D

Data: 2015-08-06 07:30:25
Autor: ernst
wasze zdanie
[...]

100kg na 50 ccm, to... bez względu na to czy lubi jeździć czy nie, to "lubienie" nie wiele mu pomoże. Ta maszynka ledwo go uciągnie.

Data: 2015-08-06 13:58:44
Autor: Magic
wasze zdanie
W dniu 2015-08-06 o 07:30, ernst pisze:
[...]

Mój skut jakoś daje radę ... ;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2015-08-10 12:22:31
Autor: __Maciek
wasze zdanie
Thu, 6 Aug 2015 07:30:25 +0200 ernst <ernst-one@onet.eu> napisał:

100kg na 50 ccm, to... bez względu na to czy lubi jeździć czy nie, to "lubienie" nie wiele mu pomoże. Ta maszynka ledwo go uciągnie.

Chartem jeździło mi się całkiem fajnie, a też tyle ważę.

Data: 2015-08-06 10:52:39
Autor: mmaurycy
wasze zdanie
[...]

Sugeruję raczej rower schudnie będzie zdrowszy a prędkość przy tym stosunku mocy do masy będzie taka sama.

wasze zdanie