wątek kardio-kondycyjny

Data: 2011-04-03 20:28:07
Autor: Piotr M
wątek kardio-kondycyjny
Dnia 03-04-2011 o 20:19:45 lamia <lamia3c@odwa.pl> napisał(a):

 Trochę mnie kłuje serce po tym (nie boli, ale jest systematyczne) - czy  takie przegięcie się regeneruje w miarę nieszkodliwie?

Może warto udać się do lekarza? Ja bym tak zrobił.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-04-03 20:51:42
Autor: lamia
wątek kardio-kondycyjny
"Piotr M" <xx@xx.xx> wrote in message news:op.vtdj85ua13q3bqpiotr-komputer...
Może warto udać się do lekarza? Ja bym tak zrobił.

do lekarzy chodzą chorzy ;)
jeszcze mi będzie chciał zabronic jeździć na rowerze

serio - chodziło mi bardziej o sprawdzone wskazówki techniki/pratkyki treningowe dla początkującego (nienajmłodszego) organizmu, nie o DIAGNOZĘ medyczną/stanu zdrowia . Ale dzięki, rada zawsze jest rada.

Data: 2011-04-03 22:50:24
Autor: Wojciech Waga aka wojek
wątek kardio-kondycyjny
lamia pisze:
[...]

Nie wiem na ile to jest referencyjne, ale jak dobijam do mojego maksymalnego tętna to zaczynam szybko oddychać i szybko tracę moc. Po chwili tętno spada o 20 i mogę dalej ciągnąć. Nie raz próbowałem gonić zawodowców, nigdy mnie nic nie kłuło. Dołączę do kolegów wysyłających Cię na EKG.

pozdr.
w.

Data: 2011-04-05 09:43:57
Autor: Piotr
wątek kardio-kondycyjny
W dniu 2011-04-03 22:50, Wojciech Waga aka wojek pisze:
lamia pisze:
[...]

Przekraczasz swoj próg LT po czym wracasz do niego

Nie raz próbowałem gonić
zawodowców, nigdy mnie nic nie kłuło. Dołączę do kolegów wysyłających
Cię na EKG.
To kłucie to być może nie serce tylko opłucna lub inne ustrojstwo

Data: 2011-04-05 19:45:20
Autor: smiechu
wątek kardio-kondycyjny

Użytkownik "Piotr" <q@q.com> napisał w wiadomości news:ineh5g$9lg$1inews.gazeta.pl...

Przekraczasz swoj próg LT po czym wracasz do niego

Letal tętno?
:-)
Pozdr
smiechu