watenfal

Data: 2009-10-02 15:57:46
Autor: Zorka
watenfal
Witam

Żona ma podpisana umowe na dostawe elektryki z firma watenfal. Umowa zawarta została za tzw. czasow panienskich.
Obecnie żona zmieniła nazwisko na nazwisko męża. Prad dalej dostarcza watenfal ale faktury przychodza na stare panienskie nazwisko.
Firma watenfal życzy sobie dostarczenia aktu małżenstwa, dopiero wtedy zmienia dane na fakturze i pewnie rowniez w umowie.
Czy to nie jest przesada? Przeciez taki watenfal to zwykła firemka, sa, nie jakiś Urząd. Dlaczego mamy przedstawiac watenfalowi tak powazne dokumenty jak wyciagi ze stanu cywilnego?

Ja rowniez mam firme, obsluguje klientow ale do glowy by mi nie przyszło aby poprosic o wyciag aktu malzenstwa osobe ktora w trakcie realizacji umowy zmieniła nazwisko.

Czy dowod osobisty nie wystarczy?

Data: 2009-10-02 16:02:15
Autor: Krzysztof Jodłowski
watenfal
Zawsze można rozwiązać stara umowę i z tą samą datą podpisać nową na nowe nazwisko.
Dla firmy pozytywnie nastawionej do klienta wystarczyło by zwykłe oświadczenie. Przecież przy podpisywaniu nowej umowy nikt by nie pytał o odpis z USC.

--
Krzysztof

Data: 2009-10-02 18:09:26
Autor: Jurek W
watenfal
Użytkownik "Zorka" <coton@vp.pl> napisał w wiadomości news:ha50sm$aqj$2news.onet.pl...
[...]

To się nadaje do poinformowanie w formie skargi URE.

--
Jurek W
jurwaw@klub.chip.pl

watenfal