wave 3 opinie

Data: 2012-02-07 17:23:24
Autor: Dominik C.
wave 3 opinie
Podoba mi sie ten telefon i zamierzam go kupic.
Wiem ze ma Bada OS i jest mniej aplikacji niz na androida, ale to nie istotne. Oczekuje sporadycznego ale przyzwoitego dostepu do www.
I teraz pytanie do uzytkownikow Wave 3 jakie wady i zalety posiada ten telefon.

Data: 2012-02-07 21:26:09
Autor: ToMasz
wave 3 opinie
W dniu 07.02.2012 17:23, Dominik C. pisze:
[...]
nie nie nie nie. Mam kolegę który się napalił na bada os, podpisał umowę i "wziął" jakiegoś wave. Może chłopak na komputerach i telefonach sie nie zabardzo zna, ale klnie na czym świat stoi. szczytem rozpaczy był moment w którym chciał sprzedać to dziadostwo, a okazało się ze 3miesieczny (wtedy) raczej nie niski model wyceniany na allegro jest ok 200-300zł. Ogólnie niezadowolony na maksa. Jedyne co jest OK to pisanie smsów. Z tego co ja miałem słuchawkę w ręce, to nawigacji brak, bardziej skomplikowane strony nie działają. o filmikach na tvn24 - zapomnij. tak samo film.avi - jemu "nie prądzi". Być może są jakieś programy do tego (nawet napewno są) ale nie działa.
Opinia którą wyraziłem jest mało precyzyjna, a nawet może w niektórych momentach przesadziłem, ale jescze raz mówie jak tą słuchawkę miałem 2 razy w ręce, natomiast przez ostatnie pół roku nie słyszałem od kolegi ani jednego dobrego słowa na jej temat (pracujemy razem)

Reasumując, jeśli chcesz na nim zobaczyć stronę www.cośtam.pl - poproś kogoś niech Ci sprawdzi jak ta stona na ekraniku wygląda. weź pod uwagę rozdzielczość ekranu i szybkość przesuwania konkretnej strony www - takiej rozbudowanej, a nie obrazka 500kb.

ToMasz

Data: 2012-02-08 18:59:14
Autor: ToMasz
wave 3 opinie
W dniu 07.02.2012 21:26, ToMasz pisze:
[...]
nie nie nie nie. Mam kolegê który siê napali³ na bada os, podpisa³ umowê
(...)
ma³o wyraznie napisa³e¶ o jaki model chodzi. JEdnak ta s³uchawka któr± ma kolega to co¶ innego ni¿ gt-s8600. Tak czy owak za 9 stów to ja bym wybra³ co¶ lepszego..

ToMasz

Data: 2012-02-08 12:52:58
Autor: Clawfinger
wave 3 opinie
[...]
Mam od półtora roku WAVE S8500 i jestem baaardzooo zadowolony. Pierwsze co zrobiłem, to wgrałem firmware full niebrandowany. Bada śmiga sprawnie, ma wszystko to co jest potrzebne. Router Wi-Fi, odtwarzanie i nagrywanie filmów w HD, sprawny Bluetooth, radio. Przeglądarki internetowej nie używam, bo do tego to mam lapka i kompa. Miałem już trochę fonów, ale ten jest zdecydowanie najlepszy. Aplikacji jest już sporo. Bateria trzyma 10 dni :-) Właśnie zabieram się za aktualizację do Bada 2.0.
Osobiście polecam

WOJtek

Data: 2012-02-08 16:31:30
Autor: Wycior
wave 3 opinie
Podoba mi sie ten telefon i zamierzam go kupic (...)

IMHO jest to dobre rozwi±zanie.

Wave jest bardzo dobrze wykonany, szybki i oferuje wszelkie pozytywy jakie niesie OS. Np. wielozadaniowo¶æ. Bada wizualnie nawi±zuje do Samsungowej wersji Andro z nak³adk± Touch Wiz. Fakt, aplikacji jest mniej, du¿o mniej ni¿ w Markecie, ale i tak jest sporo. Skoro Ci na nich a¿ tak nie zale¿y, to powiniene¶ z Wave byæ zadowolony.

Pozdrawiam,
Wycior

wave 3 opinie