wawa->katowice

Data: 2011-11-24 17:20:17
Autor: adam
wawa->katowice
mam pytanie czy gierkowka juz zrobiona jest? cos mi sie obilo o uszy ze jest rozkopana. Jesli jest rozryta to jak najszybciej dojechac do katowic z wawy a potem z katowic do lodzi?
musze obskoczyc warszawe katowice i lodz jednego dnia - wczesniej elegancko sie wyrabialem ale nie wiem jak teraz.

Witam,
Jedz gierkowka, czesc ruchu jest juz przeniesiona na nowa nitke, idzie zdecydowanie szybciej, niz jeszcze pare miesiecy temu.
Jak wyjedziesz z wawy rano - 5.30-6.00 to w Katowicach spokojnie bedziesz na 10.00.
CB wiadomo wskazane, sporo suszenia, ostanio takze na 50tkach postawionych na zwezkach.
Pzdr
Adan

Data: 2011-11-24 19:57:38
Autor: Michał sirapacz Gut
wawa->katowice

[...]

dzieki, cb jest i wyjade w takim razie przed 5:00 bo najlepiej jakbym w centrum byl na 9:00 :)

wawa->katowice