wawa sklep zna ktoś

Data: 2012-03-23 02:25:34
Autor: WIADRO
wawa sklep zna ktoś
Cześć

zna ktoś sklep w wawie z kasakami Schubertha? najlepiej w okolicy drogi 7,8,61

Data: 2012-03-23 10:30:10
Autor: duddits
wawa sklep zna ktoś
W dniu 2012-03-23 10:25, WIADRO pisze:
Cześć

zna ktoś sklep w wawie z kasakami Schubertha? najlepiej w okolicy drogi 7,8,61

Na pewno Yamaha przy Targowej (Motostyl), ale nie chce mi się sprawdzać na mapie czy to spełnia Twój drugi warunek :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-03-23 10:33:40
Autor: AZ
wawa sklep zna ktoś
On 03/23/2012 10:25 AM, WIADRO wrote:

zna ktoś sklep w wawie z kasakami Schubertha? najlepiej w okolicy drogi 7,8,61

OIDP to MCS na Prymasa Tysiąclecia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-23 05:42:53
Autor: WIADRO
wawa sklep zna ktoś
W dniu piątek, 23 marca 2012, 10:33:40 UTC+1 użytkownik Artur Zabroński napisał:
On 03/23/2012 10:25 AM, WIADRO wrote:

> zna ktoś sklep w wawie z kasakami Schubertha? najlepiej w okolicy drogi 7,8,61

OIDP to MCS na Prymasa Tysiąclecia.

dzięki, mają J1 w każdym rozmiarze i do 20 pracują
pozdrawiam

Data: 2012-03-23 14:01:07
Autor: AZ
wawa sklep zna ktoś
On 03/23/2012 01:42 PM, WIADRO wrote:

dzięki, mają J1 w każdym rozmiarze i do 20 pracują

Do 20 to tylko we czwartki. Przynajmniej w zeszłym roku tak mieli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-23 10:36:39
Autor: Mariusz Wozniak
wawa sklep zna ktoś
Użytkownik "WIADRO" <wiadro@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:19642027.918.1332494734963.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbdy9...
zna ktoś sklep w wawie z kasakami Schubertha? najlepiej w okolicy drogi 7,8,61

Moto-akcesoria w Markach, naprzeciw M1, przy trasie 8.

X.

Data: 2012-03-23 05:35:17
Autor: WIADRO
wawa sklep zna ktoś
W dniu piątek, 23 marca 2012, 10:36:39 UTC+1 użytkownik Mariusz Wozniak napisał:
> [...]
> zna ktoś sklep w wawie z kasakami Schubertha? najlepiej w okolicy drogi 7,8,61

Moto-akcesoria w Markach, naprzeciw M1, przy trasie 8.

J1 brak :/

Data: 2012-03-25 01:54:57
Autor: WIADRO
wawa sklep zna ktoś
Testował ktoś J1?
Interesuje mnie najbardziej poziom wyciszenia,możliwość wstawienia /słuchawek/głośników, ryzyko otwarcia szybki przy ~110km/mając głowe skierowaną w górę?

wawa sklep zna ktoś