wazelinka dla Millenium :)

Data: 2012-04-14 00:07:51
Autor: Andrzej Lawa
wazelinka dla Millenium :)
Ave!

No, trochę to potrwało, w międzyczasie zgubił się po drodze jeden kwitek (na szczęście kopia), ale wreszcie dostałem pełną refundację opłat (prowizja z mBanku za duplikat umowy + opłata za wyrys z rejestru gruntów) w związku z tą nieszczęsną sprawą konsolidacji hipotecznej, co do której nie zostałem poinformowany o arbitralnym liczbowym ograniczeniu posiadanych produktów kredytowych, mimo podania ich wszystkich konsultantowi.

Zatem wazelinka dla Millenium za przyznanie się do błędu i jego naprawienie.

wazelinka dla Millenium :)