waznosc zaswiadczenia o niekaralno¶ci...

Data: 2011-11-27 21:07:23
Autor: Waldemar
waznosc zaswiadczenia o niekaralno¶ci...
Witam!

Krajowy rejestr karny.
Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne za¶wiadczenie.
Jeżeli mam dostarczyć aktualne za¶wiadczenie to jak stare może ono być? Jest jaka¶ konkretna podstawa prawna?
Jest to tylko zapytanie o cenę i instytucja sobie tego zażyczyła.
Według mnie jest ono aktualne bo od roku nic się w nim nie zmieniło i przedstawia ono stan obecny.
Może się kto¶ do tego doczepić prawnie?

Data: 2011-11-28 10:30:01
Autor: Nixe
waznosc zaswiadczenia o niekaralno¶ci...
"Waldemar" <no_mail@wpppp.pl> napisał

Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne za¶wiadczenie.
Jeżeli mam dostarczyć aktualne za¶wiadczenie to jak stare może ono być?

Nie starsze niż 6 miesięcy, chyba, że ż±daj±cy zażyczy sobie inaczej.

Jest to tylko zapytanie o cenę i instytucja sobie tego zażyczyła.
Według mnie jest ono aktualne bo od roku nic się w nim nie zmieniło i przedstawia ono stan obecny.

To napisz o¶wiadczenie, że wg Ciebie nic się nie zmieniło i poczekaj na reakcję :>

Może się kto¶ do tego doczepić prawnie?

Nie, co najwyżej nie załatwisz sprawy.

Jest to tylko zapytanie o cenę i instytucja sobie tego zażyczyła.

Do zapytania o cenę zażyczyła sobie za¶wiadczenia o niekaralno¶ci?

N.

Data: 2011-11-28 20:18:49
Autor: Proste Prawo
waznosc zaswiadczenia o niekaralności...
Dnia 28-11-2011 o 10:30:01 Nixe <nixe@nixe.pl> napisał(a):

"Waldemar" <no_mail@wpppp.pl> napisał

Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne zaświadczenie.
Jeżeli mam dostarczyć aktualne zaświadczenie to jak stare może ono być?

Nie starsze niż 6 miesięcy, chyba, że żądający zażyczy sobie inaczej.

N.

Pytam przez czystą ciekawość - z czego wynika te 6 miesięcy?

pozdrawiam

http://prosteprawo.blogspot.com

Data: 2011-11-29 10:40:55
Autor: Nixe

"Proste Prawo" <prosteprawo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:op.v5n7xn0gaxpb0ebkucz...

Pytam przez czystą ciekawość - z czego wynika te 6 miesięcy?

Jest to raczej zwyczajowe, bo ĹĽadne przepisy tego nie regulujÄ….
W większości przetargów, kontraktów itp. zamawiający podają właśnie taki okres i tak się po prostu przyjęło.
Podobnie jak odpis z KRS ma być nie starszy niż 3 miesiące, a też nigdzie tego w przepisach nie ma :)

N.

Data: 2011-11-29 11:52:40
Autor: spp
W dniu 2011-11-29 10:40, Nixe pisze:

Podobnie jak odpis z KRS ma być nie starszy niż 3 miesiące, a też
nigdzie tego w przepisach nie ma :)

Akurat w zamówieniach publicznych jest 6 miesięcy. :)

--
spp

Data: 2011-11-29 10:03:47
Autor: januszek
waznosc zaswiadczenia o niekaralności...
spp napisa?(a):

Podobnie jak odpis z KRS ma być nie starszy niż 3 miesiące, a też
nigdzie tego w przepisach nie ma :)

Akurat w zamówieniach publicznych jest 6 miesięcy. :)

W sensie: w przepisach o zamowieniach publicznych?

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-11-29 12:24:42
Autor: Nixe

Użytkownik "spp" <spp-to-ja@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jb2di0$qbm$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-11-29 10:40, Nixe pisze:

Podobnie jak odpis z KRS ma być nie starszy niż 3 miesiące, a też
nigdzie tego w przepisach nie ma :)

Akurat w zamówieniach publicznych jest 6 miesięcy. :)

Co kraj to obyczaj ;-)

N.

Data: 2011-12-02 07:54:34
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sun, 27 Nov 2011 21:07:23 +0100, Waldemar napisał(a):

Witam!

Krajowy rejestr karny.
Niby przyjmuje się że max 6 miesięcy jest ważne za¶wiadczenie.

wielokrotnie wałkowane na tej grupie

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy kontakt: http://grupy.3mam.net
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow6.php

waznosc zaswiadczenia o niekaralno¶ci...