wbijanie gwiazdki a-head do widelca

Data: 2012-08-05 17:19:56
Autor: kamil/Endurorider.pl
wbijanie gwiazdki a-head do widelca
Użytkownik " kot" <mariuszm.o@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:juesna$pg0$1inews.gazeta.pl...
witam, czy wbijając gwiazdkę do rury sterowej mogę wesprzeć widelec na hakach
od koła na podłodze?
optymalnie gdyby ktoś przytrzymał widelec albo podeprzeć koronę od dołu ale
nie mam takiej możliwości

Ustaw gwiazdkę i włóż w nią szybkozamykacz z piasty. Trzymając widelec w ręku walnij gumowym młotkiem ino patrzaj czy równo idzie. Non stop tak robię i jest ok. Można stosować wspomnianą wcześniej śrubę M5.

Osobiście uważam, że nie powinno sie opierać widelca o ziemię w przypadku jakiekogolwiek młotkowania, ale to moja subiektywna opinia.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

wbijanie gwiazdki a-head do widelca