wbito nam nóż w plecy

Data: 2010-09-17 06:22:01
Autor: apr...
wbito nam nóż w plecy
17 września 39 roku, pamiętajmy !

--

Data: 2010-09-17 08:32:05
Autor: Jarek nie obronił kżyża
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

17 września 39 roku, pamiętajmy !

Pamiętajmy o tym, że to byli Rosjanie. Nie zapominajmy również o rosyjskich korzeniach Kaczyńskich, sięgających Odessy!

Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-17 08:51:31
Autor: kochamspamWYTNIJTO
to bolszewicy-komuniści - skrajni socjaliści

> [...]

Pamiętajmy o tym, że to byli Rosjanie. Nie zapominajmy również o rosyjskich korzeniach Kaczyńskich, sięgających Odessy!

NIE.
To była armia komunistyczno-bolszewicka państwa wyznającego skrajny SOCJALIZM.
Narodowość ma tu niewiele do rzeczy - byli w tym wojsku ludzie różnych narodów, które ucierpiały od bolszewizmu jeszcze bardziej niż Polacy.

Co do Kaczyńskich w Odessie, to mógł być tam np kupiec bądź oficer Kaczyński którego czrezwyczajka rozstrzelała - tak jak wielu innych Rosjan, Polaków, Ukraińców,...

Data: 2010-09-17 08:55:36
Autor: awe
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i6v217$onb$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
cieciu w odessie mieszkalo bardzo wielu Polakow. Sam znam paru
awe

Data: 2010-09-19 02:44:45
Autor: Jaksa
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6v33v$ge9$1news.onet.pl...

> [...]
>

> Przemysław Warzywny
>
>-- -- -- -- -- -- --
cieciu w odessie mieszkalo bardzo wielu Polakow. Sam znam paru

1/3 mojej rodziny przewinęła się przez Odesse,
to było wówczas San Francisco wschodniej Europy.

Ale ten przygłup wiedzieć tego oczywiście nie może.

Jaksa

Data: 2010-09-19 06:32:30
Autor: Marek
wbito nam nóż w plecy
On 19 Wrz, 02:44, "Jaksa" <Ja...@podole.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i6v33v$ge9$1news.onet.pl...

> [...]

to było wówczas San Francisco wschodniej Europy.

Ale ten przygłup wiedzieć tego oczywiście nie może.

Jaksa- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

W Odessie mieszkalo najwiecej Zydów.

Data: 2010-09-17 09:46:19
Autor: D. J. MC Donald Musk
wbito nam nóż w plecy

[...]

Pamietajmy o tym, ze to NIE BYLI ROSJANIE tylko komunisci i kagiebisci - jak np. dzisiejszy przyjaciel Tuska - Putin.
To tacy ludzie - przyjaciele PO - zaatakowali Polske. Trzeba tez pamietac, ze rzadzili nimi i kontrolowali Khazarowie... i nic sie do dzisiaj nie zmienilo wlasciwie...

Data: 2010-09-17 10:18:54
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 09:46, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Jeżeli już chcesz być tak dokładny, to napisz jaką i czyją Polskę napadli.. Czy nie była to aby Polska jaśnie panów i ich parobków? Gdzie powszechna był analfabetyzm i niewyobrażalna nędza?

Data: 2010-09-17 10:16:24
Autor: Tomek
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6v89t$vab$1news.onet.pl...
[...]

Rozumiem, że na nędzny kraj to sobie można napaść? Ciekawa filozofia...
Właśnie taką filozofię wyznawali bolszewicy. Chyba Ci niedaleko do nich...
Tomek

Data: 2010-09-17 10:31:10
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 10:16, Tomek pisze:
[...]

W celu obalenia niesprawiedliwości i przepędzenia pasożytujących tyranów można interweniować..

Data: 2010-09-17 16:39:35
Autor: cirrus
wbito nam nóż w plecy
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6v90j$1it$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś tak mało rozgarnięty, że wierzysz w te idiotyzmy?

--
stevep

Data: 2010-09-17 19:58:31
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 16:39, cirrus pisze:
W celu obalenia niesprawiedliwości i przepędzenia pasożytujących tyranów można interweniować..

Jesteś tak mało rozgarnięty, że wierzysz w te idiotyzmy?

A co tu ma wiara do rzeczy? Tu trzeba działać a nie wierzyć. Każdy historyk po latach usprawiedliwi takie działania.

Data: 2010-09-17 14:49:04
Autor: Antenka
wbito nam nóż w plecy
On 17 Wrz, 19:58, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-09-17 16:39, cirrus pisze:

A co tu ma wiara do rzeczy? Tu trzeba działać a nie wierzyć. Każdy
 historyk po latach usprawiedliwi takie działania.<

To była uknuta z Niemcami napaść - nie zgadzam się!

;-((

Antenka

Data: 2010-09-18 08:31:10
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 23:49, Antenka pisze:
[...]

Ależ Antenko, ja nie pochwalam tej napaści na Polskę, zwłaszcza że ona nie kierowała się dobrem i troską o normalnego człowieka. Te mordy i deportacje o tym świadczą :-( .

Pozdrawiam i miłego dnia życzę :-)

Data: 2010-09-19 12:04:36
Autor: Antenka
wbito nam nóż w plecy
On 18 Wrz, 08:31, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Ależ Antenko, ja nie pochwalam tej napaści na Polskę, zwłaszcza że ona
nie kierowała się dobrem i troską o normalnego człowieka. Te mordy i

: -[

Antenka

Data: 2010-09-17 10:48:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
wbito nam nóż w plecy
> [...]

Jeżeli już chcesz być tak dokładny, to napisz jaką i czyją Polskę napadli.. Czy nie była to aby Polska jaśnie panów i ich parobków? Gdzie powszechna był analfabetyzm i niewyobrażalna nędza?

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Skończyło się to zatem w sumie całkiem nieźle, Jadrys.
Pozwól że dokończę za Ciebie:
"W 1945 udało im się jednak uwolnić w końcu polskich parobków spod niewyobrażalnego ucisku polskich jaśnie panów. Przez 45 lat polscy parobkowie cieszyli się wolnym i w miarę dostatnim życiem. Niestety, obrońca wszystkich uciśnionych - Związel Sowiecki - w wyniku perfidnych intryg nienażartych kapitalistycznych świń rozpadł się - i odtąd nie ma kto już bronić mas pracujących całego świata przed kapitalistycznym wyzyskiem. Ostatnia nadzieja w instalowaniu Linuxa"

Data: 2010-09-17 11:10:58
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 10:48, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Tak, po 1945 _wszyscy_ Polacy zaczęli zyć w miarę dostatnio. Tzn. w żadnej rodzinie dziecko nie szlo spać głodne. Niestety, knowania zachodnich imperialistów nie pozwalały żeby można było się poczuć całkowicie wolnym. następna przyczyna tzw.  cyklicznych kryzysów które się powtarzały w PRL-u - bardzo zły układ gospodarczy RWPG, na którym ponosiliśmy tylko straty.
Myślę że gdyby ci co teraz rządzą dali szansę komunizmowi zaistnieć, to Polska stałaby się krajem ludzi szczęśliwych. Oczywiście poza nielicznymi jednostkami mającymi żerowanie na innych we krwi..

Data: 2010-09-17 11:21:06
Autor: Tomek
wbito nam nóż w plecy

[...]

No tak, nie zostaliśmy takimi biedakami jak Hiszpanie, Włosi czy Portugalczycy. Tam bida aż piszczy i większość obywateli to analfabeci.
Tomek

Data: 2010-09-17 19:58:03
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 11:21, Tomek pisze:
[...]

Zechciej łaskawie zauważyć że cały świat miał dosyć czasu żeby zlikwidować analfabetyzm i skrajną nędzę, że o wyzysku nie wspomnę (8-mio godzinny dzień pracy, płatne urlopy, zakaz zatrudniania dzieci itd itp. Wszystko to zawdzięczamy zrywowi rewolucyjnemu w Rosji) .. Dlaczego wobec tego zaczęto to robić dopiero po Rewolucji Październikowej i na jeszcze bardziej masową skalę po 1945 gdy ZSRR stał się światowym mocarstwem?

Data: 2010-09-17 13:48:11
Autor: Hans Kloss
wbito nam nóż w plecy
On 17 Wrz, 19:58, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Zechciej łaskawie zauważyć że cały świat miał dosyć czasu żeby
zlikwidować analfabetyzm i skrajną nędzę, że o wyzysku nie wspomnę
Bzdury pleciesz. Nie było żadnego "dość czasu" dopóki XIX-wieczna
rewolucja przemysłowa nie zapewniła dobrobytu materialnego narodom
korzystającym z jej zdobyczy.
(8-mio godzinny dzień pracy, płatne urlopy, zakaz zatrudniania dzieci
itd itp. Wszystko to zawdzięczamy zrywowi rewolucyjnemu w Rosji) ..
Koszmarne bzdury pleciesz. Ot choćby taki 8-godzinny dzień pracy- Ford
Motor Company wprowadziła go w swoich fabrykach w  ... w 1914 roku,
gdy jeszcze jakieś tam rewolucje to były jedynie majaczenia chorego
mózgu pewnego kacapskiego syfilityka i bandy jego zwyrodniałych
koleżków.
Dlaczego wobec tego zaczęto to robić dopiero po Rewolucji
Październikowej i na jeszcze bardziej masową skalę po 1945 gdy ZSRR stał
się światowym mocarstwem?
Straszne bzdury pleciesz. Rosja stała się światowym mocarstwem już po
zwycięskiej wojnie z Turcją o Krym w 1774r,  a tzw. rewolucja
zepchnęła ją do statusu państwa przegrywającego wojny z takimi
"potęgami" militarnymi jak Finlandia czy Polska.  Odbudowanie potęgi
militarnej zajęło Rosji 30 lat, całe jedno pokolenie. Potęgi
gospodarczej nie odbudowała do dziś.
J-23

Data: 2010-09-18 00:38:29
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Otóż to!
> [...]

Bzdury pleciesz. Nie było żadnego "dość czasu" dopóki XIX-wieczna
rewolucja przemysłowa nie zapewniła dobrobytu materialnego narodom
[...]
J-23

Otóż to!
Wiek XIX był wiekiem dorobku, wiekiem rewolucji przemysłowej i jej wynalazków - zalążkiem późniejszego dobrobytu.

Jadrys ciągle nie może się pogodzić z tym, że uczony swoim wynalazkiem bardziej przyczynia się do dobrobytu ludzi (włączając w to tych "wyzyskiwanych") niż cała dywizja rewolucjonistów.
Co ja mówię???
Rewolucjoniści socjalistyczni przyczyniają się... do jeszcze większej nędzy ludzi (oczywiście tych co po rewlucji pozostali przy życiu).

Data: 2010-09-18 08:37:49
Autor: jadrys
Otóż to!
  W dniu 2010-09-18 00:38, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

- Żądamy ośmiogodzinnego dnia pracy - pod tym hasłem w maju 1886 roku zastrajkowały tysiące robotników w Chicago. Wkrótce kilkadziesiąt osób zginęło od bomb i policyjnych salw. Ruch robotniczy wkrótce zyskał sławnych męczenników - i najważniejsze święto" ... Tak wyglądał koniec tego wieku "dobrobytu"..

[...]

Nie jesteś w stanie pojąć tego co zawdzięczamy, co świat zawdzięcza  Marksowi i Leninowi. :-(

Data: 2010-09-18 08:37:05
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 22:48, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakiego dobrobytu i dla kogo ten dobrobyt?  W budowanych fabrykach panował wyzysk jak nigdy wcześniej. Policje w różnych krajach nie wahały się strzelać do strajkujących buntujących się niewolników. Naprawdę trzeba być wyjątkwo zaślepionym żeby nie zauważać że dopiero era komunizmu położyła temu kres.

[...]

Był to koniec tego jak oto go nazywasz, Hans "Złotego dla zwykłego człowieka wieku" gdy wszyscy czerpali korzyści ze zdobyczy tzw. rewolucji przemysłowej.. I mówię o ogólnej sytuacji na światowym rynku pracy a nie o jakimś odosobnionym "wybryku" Forda.. który przez wielu jest postrzegany jako nie fabrykant tylko komuch.

[...]

Hans, to ty pleciesz bzdury - Rosja carska nie była w stanie wygrać żadnej wojny - ten potężny kraj co chwila ktoś rzucał na kolana i zmuszał do podpisywania chaniebnych pokojów albo rozejmów. Tak było w wojnie krymskiej, tak było po bitwie pod Cuszimą itd. przykładów jest wiele. Rosja była skuteczna tylko w tłumieniu rebelii w granicach swojego imperium.  Oczywiście z tą wygraną Finlandii to żartujesz?

Natomiast od czasów gdy nastał komunizm nie przegrała żadnej wojny.

Data: 2010-09-18 13:22:47
Autor: Hans Kloss
wbito nam nóż w plecy
On 18 Wrz, 08:37, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Jakiego dobrobytu i dla kogo ten dobrobyt?
Obejrzyj sobie jak zmieniała się średnia długośc zycia na przestrzeni
wieków w Europie Zachodniej, wtedy przestaniesz wypisywać brednie
wyzysku i buntujących się niewolnikach oraz dowiesz się kto skorzystał
na rewolucji przemysłowej. Kacapska hołota NIGDY nie uzyskała takiej
średniej długości życia jaką mieli mieszkańcy Europy Zachodniej czy
USA już w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku.

Hans, to ty pleciesz bzdury - Rosja carska nie była w stanie wygrać
żadnej wojny - ten potężny kraj co chwila ktoś rzucał na kolana
Taaa, zwłaszcza Turcy i Napoleon ich na kolana rzucali.. co ty
opowiadasz?
Jedyne większe przegrane militarne Rosja carska poniosła z naprawdę
silnymi przeciwnikami- z koalicją państw europejskich + Turcja oraz z
Japonią. I wstydu jej one nie przyniosły  a ponadto były bez większego
znaczenia dla ekonomicznej kondycji państwa. Nawet w czasie I WS Rosja
zupełnie nieźle trzymała się przeciw dwóm europejskim potęgom
militarnym- Prusom I Austrii, wspomaganym przez silną militarnie
Turcję.
J-23

Data: 2010-09-20 09:11:29
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-18 22:22, Hans Kloss pisze:
[...]

Widzisz Hans, to właśnie wyzysk powstały na skutek tej rewolucji przemysłowej powodował że powstawały liczne bunty i ruchy rewolucyjne.. Dawniej też byl wyzysk, ale wtedy to był wyzysk człowieka, jaśnie pan nawet potrafił nawet poklepać swojego parobka po ramieniu. A po rewolucji przemysłowej praca stała się morderczo uciążliwa i człowiek-robotnik stracił dla jaśnie pana status człowieka. Stał się bezimienną masą łatwą do zastąpienia.

Na statystyczną długość życia ma znaczeni przede wszystką umieralność niemowląt, dzieci. Rosja to wielki kraj, trudno na takich przestrzeniach o właściwą opiekę medyczną. Zwróć uwagę że w Europejskiej części Rosji długość życia jest porównywalna z innymi krajami sąsiednimi.

[...]

No dobrze, zacznijmy z innej beczki - podaj mi przykłady tych licznych zwycięstw Rosji Carskiej w których jest to udokumentowane podpisaniem pokoju czy rozejmu przez stronę przeciwną.. na prośbę strony przeciwnej.

Data: 2010-09-20 14:00:47
Autor: Hans Kloss
wbito nam nóż w plecy
On 20 Wrz, 09:11, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Dawniej też byl wyzysk, ale wtedy to był wyzysk człowieka, jaśnie pan
nawet potrafił nawet poklepać swojego parobka po ramieniu. A po
rewolucji przemysłowej praca stała się morderczo uciążliwa
....co doskonale tłumaczy MASOWĄ emigrację ludności wiejskiej do miast
w krajach objętych rewolucji przemysłowej. Bo owa ludność składała się
z takich właśnie ciężkich idiotów którzy szli tam gdzie się ich
morderczo wyzyskuje zamiast sobie leżeć do góry brzuchem na wsi.
Ech.....

No dobrze, zacznijmy z innej beczki - podaj mi przykłady tych licznych
zwycięstw Rosji Carskiej w których jest to udokumentowane podpisaniem
pokoju czy rozejmu przez stronę przeciwną.. na prośbę strony przeciwnej.
Nie szukając daleko- choćby pokój w San Stefano.
Poczytaj o wojnie Północnej, przeczytaj sobie, niechby nawet skrócone,
życiorysy Suworowa, Kutuzowa i Bagrationa, zapoznaj się z historia
wojen rosyjsko tureckich, przypomnij sobie jak Rosja urządziła
Polskę....Od połowy XVIII do połowy XIX wieku Rosja była dominującym
państwem naszego kontynentu, a kres jej supremacji położyła dopiero
przegrana wojna krymska gdy Rosjanie nie dali rady połączonym silom
turecko-angielsko-francuskim. Jeszcze raz Anglicy uratowali dupę
Turkom w 1870 roku gdy po serii porażek z wojskami rosyjskimi Turcja
była na kolanach a zajęcie Konstantynopola wydawało się nieuchronne..
Inna sprawa że wiele cennych zdobyczy terytorialnych (np. Finlandia,
Gruzja) Rosja potrafiła osiągnąć bez użycia siły militarnej.
J-23

Data: 2010-09-17 17:17:57
Autor: D. J. MC Donald Musk
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6vbbo$8k9$1news.onet.pl...
[...]

to moi rodzice chyba nie wychowywali sie w Polsce bo mowia cos zupelnie innego. Ba nawet sam pamietam jak jako glodne dziecko  w latach 70 chodzilem spac...

Data: 2010-09-17 17:38:56
Autor: Bogdan Idzikowski
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i700q8$1hqk$1news.ett.com.ua...
to moi rodzice chyba nie wychowywali sie w Polsce bo mowia cos zupelnie
innego. Ba nawet sam pamietam jak jako glodne dziecko  w latach 70 chodzilem
spac...

To musiałeś mieć rodziców alkoholików, którzy wszystko przepijali, lub jebanych nierobów.

Data: 2010-09-17 17:41:36
Autor: u2
wbito nam nóż w plecy
To musiałeś mieć rodziców alkoholików, którzy wszystko przepijali, lub
jebanych nierobów.

Jak śmiesz sądzisz innych użytkowników psp po sobie !

Data: 2010-09-17 17:44:36
Autor: D. J. MC Donald Musk
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c938b91$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

w kazdym razie nie nalezeli do PZPR jak twoi...

Data: 2010-09-17 17:55:08
Autor: Bogdan Idzikowski
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i702c8$1iln$1news.ett.com.ua...

[...]

Synku! Ja w latach 70-tych miałem 4-osobową rodzinę i pobudowałem dom.
Posadziłem drzewo, które rośnie do tej pory, a nie zwiędło jak Jarusiowi. I oczywiście mam syna. Kota też, choć inaczej się wabi niż Jarusiowy.

Data: 2010-09-17 09:02:36
Autor: DJ MC Donald Musk
wbito nam nóż w plecy
On 17 Wrz, 17:55, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot> napisał w
> [...]

Posadziłem drzewo, które rośnie do tej pory, a nie zwiędło jak Jarusiowi. I
oczywiście mam syna. Kota też, choć inaczej się wabi niż Jarusiowy.

juz wtedy byles w PZPR?

Data: 2010-09-17 18:07:44
Autor: u2
wbito nam nóż w plecy
W dniu 2010-09-17 18:02, DJ MC Donald Musk pisze:
> [...]
>
> --
> J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
> "Jak nie wyląduję(my), to mnie zabije(ją)"
juz wtedy byles w PZPR?

Tylko tacy mieli przydziały na materiały budowlane.

Data: 2010-09-17 09:16:44
Autor: DJ MC Donald Musk
wbito nam nóż w plecy
On 17 Wrz, 18:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> juz wtedy byles w PZPR?

Tylko tacy mieli przydziały na materiały budowlane.

Ewentualnie rodzice Bogdana mogli byc "badylarzami" - ale wtedy
musieliby sie oplacac UBecji...

Data: 2010-09-17 21:49:40
Autor: Bogdan Idzikowski
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:22121096-1206-4ec3-a1f8-27b355e1cdb7m1g2000vbh.googlegroups.com...
On 17 Wrz, 18:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> juz wtedy byles w PZPR?

Tylko tacy mieli przydziały na materiały budowlane.

Ewentualnie rodzice Bogdana mogli byc "badylarzami" - ale wtedy
musieliby sie oplacac UBecji...

=======================================

Smarki jesteście. W tym czasie na chleb mówiliście papu i na stojąco pod stołem przechodziliście.

Data: 2010-09-18 05:45:51
Autor: u2
wbito nam nóż w plecy
[...]

Za to ty byłeś pełną gębą partyjniak.

Do dzisiaj tobie to zostało.

Data: 2010-09-18 08:05:06
Autor: Jarek nie obronił kżyża
wbito nam nóż w plecy

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9435f0$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co ty szczylu możesz wiedziec na temat partyjniactwa? Chcesz zgłębic wiedzę w tym temacie, to obserwuj swojego przykrótkiego idola.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-17 19:56:46
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 17:17, D. J. MC Donald Musk pisze:

[...]

Wybacz, ale nie wierzę.. Chyba że była jakaś szczególna przyczyna Twojego niedojadania.

Data: 2010-09-17 16:38:34
Autor: cirrus
wbito nam nóż w plecy
[...]

Ale u Rusków był 5x taki analfabetzm i 100x większa nędza.

--
stevep

Data: 2010-09-17 19:55:58
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 16:38, cirrus pisze:
[...]

Tak, spadek po caracie. Jednak szybko został zlikwidowany przez komuchów.

Data: 2010-09-17 17:06:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
wbito nam nóż w plecy

[...]

widocznie te setki tysiecy "parobkow" co stanely dobrowolnie i z wlasnej woli do broni przeciw komuchom tak nie uwazalo...

Data: 2010-09-17 19:55:38
Autor: jadrys
wbito nam nóż w plecy
  W dniu 2010-09-17 17:06, D. J. MC Donald Musk pisze:

[...]

Z tą dobrowolnością to chyba Cię poniosło. Parobek który nie chce mieć swojej ziemi, który nie chce zostać człowiekiem uświadomionym, mało tego - swojego statusu broni karabinem.. Daj spokój..

Data: 2010-09-17 16:37:18
Autor: cirrus
wbito nam nóż w plecy
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i6v6bf$11f7$1news.ett.com.ua...
[...]

Idź kretynie do psychiatry bo to już ostatnie stadium zidiocenia.

--
stevep

Data: 2010-09-17 16:50:43
Autor: u2
wbito nam nóż w plecy
W dniu 2010-09-17 08:32, Jarek nie obronił kżyża pisze:

Użytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

17 września 39 roku, pamiętajmy !

Pamiętajmy o tym, że to byli Rosjanie. Nie zapominajmy również o
rosyjskich korzeniach Kaczyńskich, sięgających Odessy!

Jak oni śmieli ! A nie byli to przypadkiem sowieci ?

Data: 2010-09-18 22:51:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Po ataku Niemiec Rosja/ZSRR wbiły nóż w plecy [was: wbito nam nóż w plecy]
" apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
17 września 39 roku, pamiętajmy !

Znaczy się "teraz NATOwski" 1 września *już* zapomnieliście?

3 września kiedy "sojusznicze" Anglia i Francja "na papierze" (formalnie)
wypowiedziały Niemcom wojnę "bez konsekwencji dla wojny obronnej RP2"
też zapomnieliście?

Zawsze można być wyżej powieszonym.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-09-18 14:28:48
Autor: Hans Kloss
On 18 Wrz, 22:51, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

3 września kiedy "sojusznicze" Anglia i Francja "na papierze" (formalnie)
wypowiedziały Niemcom wojnę "bez konsekwencji dla wojny obronnej RP2"
też zapomnieliście?
I co, wojowały te państwa w końcu z Niemcami czy tak sobie tylko wojnę
wypowiedziały a potem odpuściły?
Powtarzasz człowieku brednie komunistycznej propagandy i tyle. Inna
sprawa że Franca była do wojny zupełnie nie przygotowana a angielskie
gwarancje były gołosłowne bo nie stała za nimi wystarczająca siła
militarna aby mogły zostać szybko dotrzymane. Btw. znasz treść układu
polsko-brytyjskiego z marca 39? Wiesz ze Hitler miał z ich powodu
szczery zamiar odwołać atak na Polskę i zapewne zrobiłby to? Gdyby nie
mobilizacja sowieckich wojsk na granicy z Polska będąca gwarancja
gotowości  strony sowieckiej do wypełnienia układu Ribbentrop-
Molotov...
J-23

Data: 2010-09-19 16:32:58
Autor: Andrzej Adam Filip
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
[...]

Dopóki trzecia rzesza niemiecka nie zaatakował Francji na wiosnę 1940
roku to była to "siedząca wojna" - dopóki im Niemcy nie nakopali
*bezpośrednio* to sobie wojnę "odpuszczały" (z punktu widzenia Polski).

Powtarzasz człowieku brednie komunistycznej propagandy i tyle.

Człowieku, propagandę najlepiej i najsolidniej się buduje na odpowiednio
naświetlonej i *nieznacznie* zniekształconej prawdzie. Jeśli komusza
_propaganda_ mówiłaby że 2+2=4 to dla ciebie byłoby to automatycznie
udowodnione kłamstwo?

[...]

ZSRR/Rosja zaatakowały "17 dni po" Niemcach. Jesteś *pewny* że gdyby
sanacyjne wojsko odpierało agresję Niemiec w *znacznie* lepszym stylu
a sojusznicy się ruszyli "szybciej niż zakładali" to Stalin też by
zaatakował? Raczej tak ale *pewności* by już nie było, to był sojusz
oparty na (chwilowej) wspólnocie interesów a nie na "wierności"
choćby nie wiem co.

Nie pozwól umknąć godzinie radości.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-19 14:21:02
Autor: Hans Kloss
On 19 Wrz, 16:32, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Dopóki trzecia rzesza niemiecka nie zaatakował Francji na wiosnę 1940
roku to była to "siedząca wojna" - dopóki im Niemcy nie nakopali
*bezpośrednio* to sobie wojnę "odpuszczały" (z punktu widzenia Polski).
A wiesz dlaczego nie strzelali? Z BRAKU ARMAT. Nawet 8 miesięcy
gorączkowych przygotowań, jakie miały miejsce po agresji na Polskę,
nie zdołały zniwelować różnicy w przygotowaniu militarnym między
aliantami a Niemcami co boleśnie na własnej skórze odczuli Francuzi.
Układ polsko-brytyjski z 25 sierpnia był po prostu rozpaczliwym
blefem, o czym strona niemiecka dobrze wiedziała. A jeżeli nie
wiedziała o tym strona polska to możemy mieć pretensje jedynie do
naszego ówczesnego wywiadu. O żadnej rzekomej "zdradzie"w tym
przypadku nie może być mowy, najwyżej o ciężkich błędach i
zaniedbaniach rządów angielskiego i francuskiego. Ale te błędy i
zaniedbania zostały popełnione znacznie wcześniej, w 39 było jz za
późno na ich odkręcenie.
Btw, tu:http://pl.wikisource.org/wiki/Uk%C5%82ad_o_pomocy_wzajemnej_mi
%C4%99dzy_Polsk%C4%85_a_Wielk%C4%85_Brytani%C4%85_%281939%29
można znaleźć oryginalny tekst owego nieszczęsnego polsko-brytyjskiego
układu.
[...]

Pozostawmy takie rozważania autorom political fiction. Ani polskie
wojsko nie było w stanie walczyć znacznie lepiej ani brytyjscy i
francuscy dowódcy nie byli skłonni iść na wojnę "szybciej niż
zakładali" czyli  bez wojska, amunicji i zaopatrzenia.
J-23

Data: 2010-09-19 23:35:24
Autor: DJ MC Donald Musk
On 19 Wrz, 23:21, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

francuscy dowódcy nie byli skłonni iść na wojnę "szybciej niż
zakładali" czyli  bez wojska, amunicji i zaopatrzenia.

Francuzi mogli smialo wejsc - bo na zachodniej granicy niemiec staly
tylko ze dwie dywizje niemieckie - wiec by weszli bez strzalu
praktycznie ale francuzi nie chcieli - majac w pamieci IWS i ofiary.
Zadecydowala polityka. A pozniej dostali do dupy. Wojna pozycyjna
mysleli zatrzyma niemcow a tu klops. Szybka manewrowka...

Data: 2010-09-20 04:48:45
Autor: Hans Kloss
On 20 Wrz, 08:35, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

Francuzi mogli smialo wejsc - bo na zachodniej granicy niemiec staly
tylko ze dwie dywizje niemieckie - wiec by weszli bez strzalu
praktycznie

Jak "wejść", z tymi swoimi wszystkimi bunkrami i umocnieniami, w
dodatku na piechotę? Dostaliby od Niemców zwyczajne bęcki i byli tego
w pełni świadomi. A dywizji niemieckich stacjonowało na linii Zygfryda
nie dwie tylko trzynaście (19 września już 19)- przeciw czterdziestu
(stan na koniec września po mobilizacji) francuskim. Wojska francuskie
weszły zresztą w 39 w głąb terytorium niemieckiego praktycznie bez
żadnego oporu wroga (straty własne ok 2 tysiące ludzi)  i doszły aż na
przedpola linii Zygfryda po czym.. realnie oceniły swoje możliwości w
porównaniu z możliwościami wroga i odpuściły sobie atak. Bez ciężkiej
artylerii, przy przewadze liczebnej zaledwie 3:1 nie miały żadnych
szans na przełamanie  doskonale przygotowanej niemieckiej obrony.
Reasumując: alianci w 39 NIE BYLI W STANIE udzielić wystarczającej
pomocy militarnej Polsce. I o tym rząd polski zwyczajnie powinien
wiedzieć (może dzięki jakiemuś wywiadowi??) ZANIM odrzucił niemieckie
ultimatum. Inna sprawa że przyzwoitość nakazywała aby rządy Francji i
Anglii poinformowały rząd polski O REALIACH, bo tego  o ile mi wiadomo
nie zrobiły. Potraktowano nas więc jak mięso armatnie, którego wysiłek
militarny miał im dać czas konieczny do przygotowań wojennych. I dał,
całe 8 miesięcy. Jak się okazało nawet owe 8 miesięcy to było za mało.
J-23

Data: 2010-09-20 14:14:27
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Ĺźadnego oporu wroga (straty własne ok 2 tysiące ludzi)  i doszły aĹź na
[...]

Przy "ogólnej" przewadze 3:1 jaką przewagę byliby zdolni osiągnąć w
kilku (1-3) bardzo starannie wybranych puktach po *wilomiesięcznym*
planowaniu i przygotowaniach?

Czy ty po prostu innymi słowami przekazujesz myśl że Francuziki działały
jak "żywe skamienieliny pierwszej wojny światowej"?

Nikt się mądrym nie rodzi, ale staje.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-20 15:07:04
Autor: Hans Kloss
On 20 Wrz, 14:14, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Przy "ogólnej" przewadze 3:1 jaką przewagę byliby zdolni osiągnąć w
kilku (1-3) bardzo starannie wybranych puktach po *wilomiesięcznym*
planowaniu i przygotowaniach?
To nierealne, taką przewagę Francuzi mieli jedynie przez pierwsze 3
tygodnie września, dodatkowo połowa ich sił to była cywilbanda z
mobilizacji o znikomej wartości bojowej, W "metropolii" stacjonowało
bowiem w czasach pokoju zaledwie 21(!!)  dywizji piechoty. Btw.
Amerykanom przełamywanie Westwall zajęło w 44 cztery miesiące a jej
zdobycie ponad pół roku, mimo ogromnej przewagi w ludziach i sprzęcie..

Czy ty po prostu innymi słowami przekazujesz myśl że Francuziki działały
jak "żywe skamienieliny pierwszej wojny światowej"?
Tak, francuska doktryna wojenna w ogóle chyba nie brała pod uwagę
możliwości szybkiego ataku i prowadzenia wojny manewrowej. Taka wojna
jaka odbyła się w Polsce, już nawet nie szybka ale wręcz błyskawiczna,
to musiał być dla nich szok. Zresztą wkrótce sami polegli w niemal
identycznym stylu.
Reasumując: nie żadna zdrada tylko efekt wieloletnich ciężkich
zaniechań oraz błędnej polityki wobec Niemiec.
J-23

Data: 2010-09-20 12:18:35
Autor: Andrzej Adam Filip
Po ataku Niemiec Rosja/ZSRR wbiły nóż w plecy a "alianci" siedzieli na dupie
DJ MC Donald Musk <iratmor@gmail.com> pisze:
> [...]

blefem, o czym strona niemiecka dobrze wiedziała. A jeżeli nie
wiedziała o tym strona polska to możemy mieć pretensje jedynie do
naszego Ăłwczesnego wywiadu. O Ĺźadnej rzekomej "zdradzie"w tym
> [...]

> sanacyjne wojsko odpierało agresję Niemiec w *znacznie* lepszym stylu
> a sojusznicy się ruszyli "szybciej niż zakładali" to Stalin też by

Pozostawmy takie rozwaĹźania autorom political fiction. Ani polskie
[...]

Może by ich Niemcy dość szybko wyparli *po* ściągnięciu wojsk z Polski.

Po za tym debilną klasyką "wybielania sanacyjnej RP2" jest skrupulatne
pomijanie ile czasu minęło od momentu gdy Niemcy miały tylko 100
tysięczną armie oficerów jak traktat Wersalski przykazał do momentu
osiągnięcia stosunku sił z września 1939.

Mężczyzna lubi cudze żony, ale woli własnych synów.
  -- Przysłowie gruzińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-20 00:55:44
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

dla mnie chrzanisz jak napierdolony chyba że mówisz wyłącznie o tym o
dało się zrobić dopiero "za pięć dwunasta".

Lepiej chyba pójść choćby kawałek dobrą drogą, niż zajść daleko, lecz źle.
  -- Platon (427-347 p.n.e.)

Data: 2010-09-20 04:18:47
Autor: Hans Kloss
On 20 Wrz, 00:55, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

"Ani polskie wojsko nie było w stanie walczyć znacznie lepiej" -
dla mnie chrzanisz jak napierdolony chyba że mówisz wyłącznie o tym o
dało się zrobić dopiero "za pięć dwunasta".

Za jakie "pięć" chłopie...wojsko niemieckie nie miało wówczas równego
sobie na świecie, co się zresztą  wkrótce okazało aż nadto dobitnie. I
nie chodzi tu tylko o wyposażenie ale przede wszystkim o morale
żołnierzy i fachowość kadry dowódczej, zwłaszcza na średnim i niskim
szczeblu. Wojsko polskie jako jedno z nielicznych było w stanie
(opierając się na wspomnieniach niemieckich dowódców) w czasie II WS
stawić skuteczny opór siłom niemieckim o porównywalnej liczebności.
Sowietów czy francuzów Niemcy  roznosili W ATAKU nawet gdy obrońcy
mieli przewagę liczebną 2-3:1. Chrzanisz jak napierdolony bredząc  o
możliwości walki "w znacznie lepszym stylu" przeciw dużo liczniejszej,
porównywalnie wyszkolonej, lepiej dowodzonej  i  wyposażonej armii
niemieckiej. Polski na armię dorównującą niemieckiej zwyczajnie nie
było wtedy stać. Nie było na taką armię stać także znacznie bogatszej
Francji.
J-23

Data: 2010-09-20 13:35:22
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-20 13:18, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie gadaj bzdetów Hans. Jakiego opór polskiej Armii? Przecież poza kilkunastoma bronionymi miastami i niewielkiej potyczki nad Bzurą, no i jeszcze grupa operacyjna "Polesie" to wialiśmy przed szkopami jak zające z "Wodzem Naczelnym" na czele.

Data: 2010-09-20 04:39:15
Autor: DJ MC Donald Musk
On 20 Wrz, 13:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

kilkunastoma bronionymi miastami i niewielkiej potyczki nad Bzurą, no i
jeszcze grupa operacyjna "Polesie" to wialiśmy przed szkopami jak zające

tak jak 2 lata pozniej wiali ruskie...
wodz ruska siedzial w willi pod moskwa i chlal na umor...

Data: 2010-09-20 13:57:49
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-20 13:39, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Oczywiście, przecież zarówno polska jak i ZSRR nie były w chwili ataku gotowe odeprze potęgi Hitlera. I to dotyczy wszystkich krajów Europejskich. Europa i świat nie były wtedy gotowe do wojny.

A co do Stalina, to podobno jedyny raz w życiu się bał po tych chwilowych klęskach Armii Czerwonej. Tego że Beria i pozostali obarczą odpowiedzialnością za to właśnie jego. Chodzą słuchy że w tym ciężkim okresie nawet zaczął się modlić do Boga.

Data: 2010-09-20 14:06:35
Autor: Andrzej Adam Filip
> [...]

> niemieckiej. Polski na armię dorównującą niemieckiej zwyczajnie nie
> było wtedy stać. Nie było na taką armię stać także znacznie bogatszej

Nie gadaj bzdetĂłw Hans. Jakiego opĂłr polskiej Armii? PrzecieĹź poza
[...]

Ile czasu zajęło Trzeciej Rzeszy Niemieckiej solidne przekazanie
wiadomości że choć trudno w to uwierzyć to Niemcy/hitlerowcy są gorsi od bolszewików i Stalina?
Czy sugerujesz że "reżim sanacyjny" był niewiele lepszy od Stalinowsiego?

  Dla sowieckiego Ĺźołnierza ucieczka z pola walki wymaga więcej odwagi
  niĹź stanięcie do niej!
    -- Stalin, JĂłzef (Iosif Wissarionowicz DĹźugaszwili) (1878-1953)

Broda mędrcem nie czyni.
  -- Przysłowie niemieckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-20 05:03:04
Autor: Hans Kloss
Po ataku Niemiec Rosja/ZSRR wbiły nóż w plecy
On 20 Wrz, 13:35, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Nie gadaj bzdetów Hans. Jakiego opór polskiej Armii?
Nie gadaj bzdetów. Armia polska zrobiła wtedy to co była w stanie
wobec ataku z TRZECH stron (17 września z czterech) liczniejszej,
lepiej wyposażonej i znacznie lepiej dowodzonej armii wroga . A
nazywanie walk w których ginie łącznie ponad 80 tysięcy żołnierzy
"potyczkami" to bardzo gruba przesada.
J-23

Data: 2010-09-20 14:27:28
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

lepiej wyposaĹźonej i znacznie lepiej dowodzonej armii wroga . A
nazywanie walk w których ginie łącznie ponad 80 tysięcy żołnierzy
"potyczkami" to bardzo gruba przesada.
J-23

Z ilu stron USA zaatakowały Afganistan?
Z ilu stron ZSRR/Rosja zaatakowało Finlandię?

Żadne krzyki i płacze nas nie przekonają, że białe jest białe,
a czarne jest czarne.
  -- Kaczyński, Jarosław (1949-)

Data: 2010-09-20 14:02:18
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
[...]

sobie na świecie, co się zresztą  wkrĂłtce okazało aĹź nadto dobitnie. I
[...]
SowietĂłw czy francuzĂłw Niemcy  roznosili W ATAKU nawet gdy obrońcy
mieli przewagę liczebną 2-3:1. Chrzanisz jak napierdolony bredząc  o
możliwości walki "w znacznie lepszym stylu" przeciw dużo liczniejszej,
porĂłwnywalnie wyszkolonej, lepiej dowodzonej  i  wyposaĹźonej armii
[...]

W którym roku Niemcy olały jawnie ograniczenia narzucone przez traktat
Wersalski? Ile było lat żeby Polskie wojsko mogło występować z pozycji
silniejszego? Ile *ZMARNOWANYCH* lat? Bo o to chodzi w krytyce *NIEWIARYGODNIE DEBILNEGO* koncetrowania się na
stosunku sił dopiero od sierpnia 1939 roku. Sztab Generalny *powinien*
"manewrować" znacznie wcześniej niż dopiero w momencie mobilizacji.
Sztab Generalny to jest (też) wojsko. Filozofia "trzy koła sprawne"
mnie nie bawi a tylko ostro wkurwia.

Ja mam nastawienie "pacyfistyczne". Armia nie musi walczyć i ginąć
*jeśli* potrafi odstraszyć lub "zduszać zagrożenia w zarodku".
Armia zaś której celem jest "dobrze prezentować się na paradkach" a
potem co najwyżej "przegrać w dobrym stylu" jest nieporozumieniem.

Gdy się walczy z dużo silnieszym tak jak silniejszy oczekuje i jest
dobrze przygotowany to klęska jest praktycznie pewna. Talibowie nie
walczą z USA/NATO w Afganistanie tak jak USA/NATO oczekiwały. (Źli)
Talibowie zapewne "wymęczą" (dobre) USA/NATO z Afganistanu a po paru
latach wykopią "pozostawione lokalne przydupasy" podobnie jak to było w
parze (dobrzy) mudżachedini i (złe) ZSRR/Rosja.

Odsunięcie się od głupca jest zbliżeniem z rozumnym.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-09-19 16:40:29
Autor: u2
W dniu 2010-09-19 16:32, Andrzej Adam Filip pisze:
[...]

Alianci mieli zaatakować w ciągu dwóch tygodni od ataku na Polskę. Kiedy
to nie nastąpiło Stalin zajął wschodnie rubieże Polski. Po wojnie nawał
to jako swoją największą zdobycz wojenną.

Data: 2010-09-19 14:31:51
Autor: Hans Kloss
On 19 Wrz, 16:40, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Alianci mieli zaatakować w ciągu dwóch tygodni od ataku na Polskę..
Znasz jakieś materiały źródłowe potwierdzające tę tezę? Bo np. w
polsko-brytyjskiego porozumienia nie ma zupełnie nic o owych
mitycznych "dwóch tygodniach"

Kiedy to nie nastąpiło Stalin zajął wschodnie rubieże Polski. Po wojnie nawał
to jako swoją największą zdobycz wojenną.
Sowieci, podobnie jak Niemcy, wiedzieli ze nic takiego nie nastąpi.
Nie wkraczali wcześniej bo  wiedzieli że podział terytorium państwa
polskiego i tak nastąpi wzdłuż ustalonej w pakcie Ribbentrop-Molotov
linii, nie było więc powodu do pośpiechu. Po prostu przyszli na
gotowe.
J-23

wbito nam nóż w plecy