wbk

Data: 2009-07-02 11:49:38
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
wbk
Znajomy mówi, że to przez to, że Uran retrogradację ma.
DJ

Data: 2009-07-02 12:01:02
Autor: Krzychu
wbk
jest pewien ze uran ma retrogradacje ?

Data: 2009-07-02 12:12:07
Autor: Dombrek
wbk

jest pewien ze uran ma retrogradacje ?

Tak twierdzi, pewnie coś w tym jest sądząc po niektórych branżach dziś na giełdzie.
Dombrek

Data: 2009-07-02 12:38:20
Autor: Krzychu
wbk

Tak twierdzi, pewnie coś w tym jest sądząc po niektórych branżach dziś na
giełdzie.
Dombrek

a fw20u09 to jaka branza ? kupilem 4 akcje tej firmy i nie wiem co robic?

a tak serio to nie jest to lekkie przegiecie ze modyfikacja zlecenia wisi od 8 30 i nic. nawet zadnego info, maila, esa. nic

Data: 2009-07-02 13:10:15
Autor: Krzychu
wbk
nie moge