wciąz chodzą świnki PO ulicy

Data: 2017-05-07 20:37:24
Autor: boukun
wciąz chodzą świnki PO ulicy
polak
2 min. temu

wciąz chodzą świnki PO ulicy i każda z nich głośno kwiczy....czemu
kwiczysz...ktoś zapytal..ajwaj bo zabrali nam koryta...i odbiorą kamieniczki
co zostanie...szczaw z doniczki...niech żyje pis

Data: 2017-05-07 11:51:53
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 7 maja 2017 20:37:25 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

A ja to se myślę (czasami się zdarza) tak:

1) Jesteś za pisem? Taak.. | Jeb takiemu w pysk !!
2) Jesteś za peło? Taak.. | Jeb takiemu w pysk !!
3) No to KURWA JEGO MAĆ za jaką partią jesteś ? Odp. : za CHUJA NI JAKĄ!! | No i w pysk nie dostaniesz. Baa.., postawię browca !!

Data: 2017-05-07 21:13:30
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 20:54 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

[...]

Półśrodek!!!

Trzeba najpierw wyeliminować PO (łatwiej, bo już na marach).
Następnie PiS, reszta opozycji pomoże.

Wtedy można myśleć o nowym ładzie _systemowym_ i lepiej, gdyby to się  odbyło w szerszym kontekście.
Politycy gębę sobie wycierają globalizacją (Bolek jego...), ta sama  globalizacja może przedefiniować system polityczny globalnie.
Człowiek jest ważny, a nie korporacje, marki, interesy, słupki,  wskaźniki...

--
Trefniś

Data: 2017-05-07 15:46:33
Autor: V.L. Pinkley
użytkownik Trefniś napisał:

Półśrodek!!!

Trzeba najpierw wyeliminować PO (łatwiej, bo już na marach).
Następnie PiS, reszta opozycji pomoże.

W PL będzie ciężko, tylko wojskowi/kościół/zagranica/srule/biznes-banki
mają potencjał kreowania partii politycznych. Szkoda.

Na standardy/organizację z finlandii/szwajcarii raczej bym nie liczył,
ludzie są mało zainteresowani. A skutek to zarobki.

Data: 2017-05-08 08:22:44
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 00:46 V.L. Pinkley <franciszek.wenerski1@gmail.com>  pisze:

[...]

Chodziło mi o całkowite przedefiniowanie, systemowe, wręcz cywilizacyjne.

Biznes/banki? Mają pełnić funkcję _wyłącznie_ służebną wobec pracownika i  społeczeństwa.
Oczywiście Marksem nie jestem i nie mam gotowej recepty.
:)

Popatrzcie na cały ruch Open Source. Nie jest nastawiony na zarobek, pełni  funkcję służebną, wytwarza produkty w niektórych aspektach _znacznie_  lepsze od odpowiedników komercyjnych.
Linux vs. Windows to truizm.

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 13:15:47
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości

Chodziło mi o całkowite przedefiniowanie, systemowe, wręcz cywilizacyjne.

Wzorujesz się na "Kapitale" ?

Biznes/banki? Mają pełnić funkcję _wyłącznie_ służebną wobec pracownika i
społeczeństwa.

J.w.

Oczywiście Marksem nie jestem i nie mam gotowej recepty.
:)

Ale aspirujesz, tak? ;-))

Popatrzcie na cały ruch Open Source. Nie jest nastawiony na zarobek, pełni
funkcję służebną,

Jesteś w tym ruchu? Masz kradzione okienka czy ubuntu? A widzisz! ;-))

wytwarza produkty w niektórych aspektach _znacznie_  lepsze od
odpowiedników komercyjnych.

Gdzie we Wrocku są takie produkty rozdawane? ;-)))

Linux vs. Windows to truizm.

Nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz.

CL

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 14:48:37
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 13:15 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz.

Cóż, na analfabetyzm Ciemnego luda nie mam wpływu.
"Dzięki upowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować, nie  przestając być analfabetą."
Źródła nie muszę podawać, analfabeta i tak nie skojarzy.

N i e s a m o w i t e !
Ciemny lud odpowiedział w treści, a nie w stopce!
Cóż, to musi przypadek!

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 15:27:48
Autor: prezydent San Escobar
dTrefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

"Dzięki upowszechnieniu oświaty można dziś czytać, pisać i publikować, nie  przestając być analfabetą."

To prawda. Widać po granicach zaboru rosyjskiego (gdzie mało kto potrafił
czytać i pisać) pokrywającą się z mapą wyborców Pis :DDD

Myślenie jak garnitur - w trzecim pokoleniu.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-09 14:19:11
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yzw67botmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
W dniu .05.2017 o 13:15 Ciemny Lud <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz.

Cóż, na analfabetyzm Ciemnego luda nie mam wpływu.

Pogadaj o tym z J.Kurskim cioto! ;-))

CL

Data: 2017-05-07 22:56:59
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
wciąz chodzą świnki PO ulicy
o kur... europejscy liderzy...

Data: 2017-05-08 06:29:59
Autor: Ciemny Lud
pisze:

[...]

I Nareszcie Sami Zostaniecie Złodziejami! Paragraf 15.

CL

Data: 2017-05-08 08:41:30
Autor: boukun
wciąz chodzą świnki PO ulicy
I Nareszcie Sami Zostaniecie Złodziejami! Paragraf 15.

CL
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tobie POtrzebni jeszcze złodzieje z PO?

boukun

Data: 2017-05-08 08:56:02
Autor: Trefniś

pisze:

[...]

Ciemna Rasa Zawsze Zajebana

--
Trefniś

Data: 2017-05-08 08:43:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 7 maja 2017 21:13:43 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

Półśrodek!!!

Trzeba najpierw wyeliminować PO

U nas we Wrocku albo w Pyrlandii? You made my day ;)
Pisałem, jakie są w Polsce Zachodniej rewanżystowskie nastroje.
To raczej Platformersom pozwala się konsolidować i przyciągać anty-PiS-owców.
Na razie co poleciało, to KOD i Nowoczesna, jednak z takim przywództwem to było
nieuniknione. Z kolei wokół Kukiza zgromadziło się towarzystwo mówiąc
lapidarnie politycznych "skinheadów", co zniechęca do niego wielu bardziej
umiarkowanych Polaków. Krótko mówiąc impas, nie ma na kogo głosować.

(łatwiej, bo już na marach).

Na razie z sondaży wynika, że co innego. Mianowicie, iż rząd i opozycja idą łeb w łeb a żrą się przy tym niemiłosiernie.
Z obu stron dobiegają kwiki i jazgoty, jakich nie znała Polska od wprowadzania
tu przymusem chrystowierstwa ;)

Ja tu nie widzę żadnej sensownej partii, która byłaby niezależna od kościoła,
wojska czy banków, jak to mówi Vernon. Żadnej finansowanej przez oburzonych
obywateli - wsio na garnuszkach instytucji.

Data: 2017-05-08 19:25:33
Autor: Trefniś
W dniu .05.2017 o 17:43 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

W dniu niedziela, 7 maja 2017 21:13:43 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

Półśrodek!!!

Trzeba najpierw wyeliminować PO

U nas we Wrocku albo w Pyrlandii? You made my day ;)

Cześć Ziomal z piastowskiego grodu :)

[...]

Nowośmieszna i KOD to był dla mnie od początku kabaret.
Kukiz zawsze był "antysystemowy" (cudzysłów, bo i tak siedzieli i siedzą w  systemie).
Ale jeśli kogoś ta pseudosystemowość mierzi, bo jest umiarkowany, to  skazuje się na ciepłą wodę w kranie i słuchanie bajek o zielonej wyspie.  Może sobie ew. wyjechać z kraju na saksy, jeśli ambitny i wkurzony..

(łatwiej, bo już na marach).

Na razie z sondaży wynika, że co innego.

Zaraz zaraz, sondaże kupuje się w sklepie na rogu :)
U nas nie ma _nawet_ niezależnego dziennikarstwa!
Nigdy się nie dowiesz, gdzie prawda i jakie są nastroje. Dokładnie jak za  komuny, kiedy naród partię kochał zawsze i wszędzie i w każdej pozycji i  bez zabezpieczeń.
Teraz na jaki kanał przełączysz, tam jest poparcie. A niewielu ma nerwy  słuchać obu stron sceny.

[...]

Pełna racja, niestety.
Ale po raz kolejny: mówię o konieczności zmian _systemowych_ - jeśli  zacznę pisać o rewolucji, mogę wyczerpać znamiona przestępstw z rozdziału  XVII KK, przestępstwa przeciwko Rzeczypospolitej Polskiej :)
Na szczęście chodzi o ewolucję/rewolucję _zaledwie_ w ludzkich mózgach, to  dalekie od zamachu stanu.

Obecna formuła powoli się wyczerpuje. Niby powoli, ale możemy nie zdążyć  jej poprawić!
Cywilizacja łacińska się degeneruje i może przegrać, bo już oddaje pola i  traci flanki!

Rzuciłem do przemyślenia parę ogólnych haseł, ale to niewłaściwe miejsce.

Parę globalnych spraw dzieje się oddolnie, wręcz na zasadach wolontariatu.  Efektem są produkty nawet lepsze pod wieloma względami od komercyjnych.  Ludzie są skłonni pracować dla ogółu, naprawdę! Większość wie, o czym  piszę.

--
Trefniś

Data: 2017-05-09 14:20:05
Autor: Ciemny Lud
pisze:

[...]

Od kiedy to Breslau jest "piastowski"? ;-))))))

CL

Data: 2017-05-07 15:48:12
Autor: V.L. Pinkley
[...]

Jeżeli takich ludzi (jak TY)jest 50% to ok, ale jeżeli 80% to oznacza
dojenie luda.

Data: 2017-05-07 20:59:02
Autor: boukun
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Mądrze myślisz, dać ci wódki!

boukun

wciąz chodzą świnki PO ulicy