wciaz drogie smsy

Data: 2010-05-06 11:09:46
Autor: SDD
wciaz drogie smsy

Użytkownik "gruper" <grup@grupa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hru02j$v19$1usenet.news.interia.pl...

topnieje, po "czacie" z użytkownikiem obcej sieci. Kiedy operatorzy obniż± stawki za smsy? Uważam że odpowiedni± cen± byłoby maksymalnie 10gr/sms

U mnie juz dawno obnizyli.
Od roku mam za darmo srednio 1000 SMSow na miesiac.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-06 15:11:40
Autor: gruper
wciaz drogie smsy
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hru10t$vbq$1news.onet.pl...

[...]

Do różnych w sieci? W Popie też mam tanie smsy pakietowo, problem jest przy masowym wysyłaniu do innych

Data: 2010-05-06 16:52:08
Autor: SDD
wciaz drogie smsy

Użytkownik "gruper" <grup@grupa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hruf6g$iok$1usenet.news.interia.pl...

Do różnych w sieci? W Popie też mam tanie smsy pakietowo, problem jest przy masowym wysyłaniu do innych

No w tej sieci, ktora nazywa sie tak, jak ten przycisk wlasnie jest do wszystkich.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-06 22:53:49
Autor: gruper
wciaz drogie smsy
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrul2u$9e0$1news.onet.pl...

[...]

No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do s±siedniego przycisku STOP i nie chcę żeby ludzie stracili
ochotę by do mnie dzwonić po zobaczeniu bilingu.
Za tanie chwyty typu przeniesienie do nich "bezpiecznie" wygl±daj±cego numeru Pop na 503, też dziękuje.

Data: 2010-05-06 22:57:56
Autor: Liwiusz
wciaz drogie smsy
gruper pisze:

No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do s±siedniego przycisku STOP i nie chcę żeby ludzie stracili

  To chyba najgłupszy argument za tym, aby nie przechodzić do play.

--
Liwiusz

Data: 2010-05-08 12:43:23
Autor: gruper
wciaz drogie smsy

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrvagm$p3f$2news.onet.pl...
gruper pisze:

No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do s±siedniego przycisku STOP i nie chcę żeby ludzie stracili

 To chyba najgłupszy argument za tym, aby nie przechodzić do play.

Nie, to najrozs±dniejszy argument. Nie wiem dlaczego tak jest i nic mnie to nie obchodzi, póki nic z tym nie zrobi±, a wiem że stan ten trwać ma do 2014 roku, ta sieć dla mnie nie istnieje. To tak jakbym dzwoni±c na stacjonarkę zastanawiał się czy to numer Netii, bo do nich też mogłoby być np drożej. A Plej wcale nie ma tak wielu użytkowników, tylko tacy szczekacze jak Ty i SDD robi± im reklamę :)

Data: 2010-05-08 13:12:06
Autor: Piotr M
wciaz drogie smsy

gruper pisze:

No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do s±siedniego przycisku  STOP i nie chcę żeby ludzie stracili

 To chyba najgłupszy argument za tym, aby nie przechodzić do play..

Nie, to najrozs±dniejszy argument.

To id±c tym tokiem my¶lenia, to tak jak zrezygnować z kupna sobie  mercedesa na rzecz malucha, bo ten pierwszy waży 2 tony i bardziej niszczy  drogi i przez to wszyscy podatnicy maj± po kieszeni.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-08 17:04:36
Autor: Liwiusz
wciaz drogie smsy

gruper pisze:

[...]

   Ale kto i co ma zrobić? MTR maleje, a stawki do Playa z innych sieci rosn±. Co może zrobić klient, oprócz pokazania swojego zdania złodziejom i przej¶cia do Play?

--
Liwiusz

Data: 2010-05-08 22:29:27
Autor: Grzegorz Krukowski
wciaz drogie smsy
On Sat, 8 May 2010 12:43:23 +0200, "gruper" <grup@grupa.pl> wrote:

[...]
100% racji panie redaktorze. Na razie jest tak, że Play usilnie się
promuje a W3 usilnie zniechęca i patrz±c globalnie (tj. moje koszty i
koszty dzwoni±cych osób do mnie) to nie jest wcale tak super. Niestety
dopiero w 2014 poznamy prawdziw± ofertę Play i prawdziwy poziom
zniechęcania przez W3 i wtedy da się podj±ć jak±¶ rozs±dn± decyzję.
Jak na razie dla mnie wystarczaj±ce s± efekty po¶rednie działalno¶ci
Play.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-09 11:16:05
Autor: W
wciaz drogie smsy
gruper wystukał, co następuje:

[...]

W nowych abo Orange nie ma już rozróżnienia W3/cała reszta jeżeli się nie mylę :P

Inna sprawa - id±c Twoim tokiem rozumowania powinienem wybrać sieć któr± ma mój znajomy i usilnie mnie napastuje sms/dzwonieniem - w końcu będzie miał jeszcze taniej...

Data: 2010-05-06 23:18:17
Autor: SDD
wciaz drogie smsy

Użytkownik "gruper" <grup@grupa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrva94$mnb$1usenet.news.interia.pl...

No tak, ale jest jedna rzecz kieruje mnie do s±siedniego przycisku STOP i nie chcę żeby ludzie stracili
ochotę by do mnie dzwonić po zobaczeniu bilingu.

Wiesz - ja jak mam gdzies zadzwonic to wlasnie wybieram numery Playa - bo do innych trzeba placic a Playa mam za akurat za darmo.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-08 12:40:46
Autor: gruper
wciaz drogie smsy
Użytkownik "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hrvbmq$v7a$1news.onet.pl...

[...]

A do Ciebie kto¶ dzwoni na dłużej niż 5 sekund, by przekazać-oddzwoń do mnie? Bo ja nie mam zamiaru się tak bawić.

Data: 2010-05-08 14:36:51
Autor: SDD
wciaz drogie smsy

Użytkownik "gruper" <grup@grupa.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hs3f3l$o7i$1usenet.news.interia.pl...

A do Ciebie kto¶ dzwoni na dłużej niż 5 sekund, by przekazać-oddzwoń do mnie? Bo ja nie mam zamiaru się tak bawić.

Na numer Playa do mnie dzwonia Klienci. Nie zalezy mi na Klientach, ktorzy maja weza w kieszeni - to raz.
Wspolpracownikow oraz moja kobiete wyposazylem tez w Playa, dzieki czemu moge sie porozumiewac za darmo i to wideo.
Poza tym mam tez numery stacjonarne (Ere i voipy)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-08 16:45:32
Autor: Piotr M
wciaz drogie smsy
Dnia 08-05-2010 o 14:36:51 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

moja kobiete wyposazylem tez w Playa, dzieki czemu
moge sie porozumiewac za darmo i to wideo.

Będziesz żałować ;D

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - SzukaĹ‚em, ale nie znalazĹ‚em."

Data: 2010-05-08 22:51:48
Autor: Grzegorz Krukowski
wciaz drogie smsy
On Sat, 8 May 2010 14:36:51 +0200, "SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl>
wrote:

[...]

Zaryzykowałbym kontrtezę, że nie szanujesz pieniędzy klientów ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-08 22:53:50
Autor: Piotr M
wciaz drogie smsy
Dnia 08-05-2010 o 22:51:48 Grzegorz Krukowski <registered.user@op.pl>  napisaĹ‚(a):

wrote:

[...]

Bo gdzieś te pieniądze w końcu muszą wydać :)

Data: 2010-05-06 15:35:20
Autor: robertcb
wciaz drogie smsy

> [...]

U mnie juz dawno obnizyli.
Od roku mam za darmo srednio 1000 SMSow na miesiac.

W ofercie na kartę (bez umowy) ?

Data: 2010-05-06 18:14:16
Autor: ALEX
wciaz drogie smsy
W dniu 6-05-10 15:35, robertcb@poczta.onet.pl pisze:

UĹĽytkownik "gruper"<grup@grupa.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

topnieje, po "czacie" z uĹĽytkownikiem obcej sieci. Kiedy operatorzy obniĹĽÄ…
stawki za smsy? Uważam że odpowiednią ceną byłoby maksymalnie 10gr/sms

U mnie juz dawno obnizyli.
Od roku mam za darmo srednio 1000 SMSow na miesiac.

W ofercie na kartÄ™ (bez umowy) ?

Owszem do WSZYSTKICH sieci. Doładowanie za x zł = x * 100 SMSów. Dodatkowo ofkors.

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-06 18:38:26
Autor: SDD
wciaz drogie smsy

Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał w wiadomo¶ci news:hrupsj$h4v$1inews.gazeta.pl...
Owszem do WSZYSTKICH sieci. Doładowanie za x zł = x * 100 SMSów. Dodatkowo ofkors.

A w jakiej to sieci jest taki przelicznik?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-06 18:47:47
Autor: ALEX
wciaz drogie smsy
W dniu 6-05-10 18:38, SDD pisze:

Owszem do WSZYSTKICH sieci. DoÂładowanie za x zÂł = x * 100 SMSĂłw. Dodatkowo
ofkors.

A w jakiej to sieci jest taki przelicznik?

Play Fresh

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-06 18:50:47
Autor: SDD
wciaz drogie smsy

Użytkownik "ALEX" <kills@spamers.us> napisał w wiadomo¶ci news:hrurrf$o5d$1inews.gazeta.pl...

A w jakiej to sieci jest taki przelicznik?

Play Fresh

Jest gorszy, niestety.
Za doladowanie 5 zl masz 100 SMSow gratis (czyli x20)
Za 30 zl masz 1000 SMSow gratis (czyli x33,33333)
SMSy kumuluja sie tylko do 5000
- no ale oczywiscie i tak jest zajebiscie

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-05-06 19:26:58
Autor: ALEX
wciaz drogie smsy
W dniu 6-05-10 18:50, SDD pisze:
UÂżytkownik "ALEX"<kills@spamers.us>  napisaÂł w wiadomo¶ci

A w jakiej to sieci jest taki przelicznik?

Play Fresh

Jest gorszy, niestety.
Za doladowanie 5 zl masz 100 SMSow gratis (czyli x20)
Za 30 zl masz 1000 SMSow gratis (czyli x33,33333)

Za 50 zł masz 5000.
BTW Na dniach będę doładowywał to sprawdzę ile dostanę.

SMSy kumuluja sie tylko do 5000

Mi wystarcza.

- no ale oczywiscie i tak jest zajebiscie

Ale niektórzy i tak kurczowo trzymają się W3 i płaczą że jest drogo. Ale to ich problem.

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-06 20:32:54
Autor: Liwiusz
wciaz drogie smsy
ALEX pisze:

Za 50 zł masz 5000.

   Dostaniesz 2000.

Ale niektórzy i tak kurczowo trzymają się W3 i płaczą że jest drogo. Ale to ich problem.

   To zrozumiaĹ‚e, ĹĽe nie wszyscy ekscytujÄ… siÄ™ cennikami. NiektĂłrzy majÄ… ciekawsze rzeczy do roboty, albo sÄ… zbyt maĹ‚o inteligentni, aby to ogarnąć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

   Za wiele innych rzeczy komĂłrkowi wyjadacze przepĹ‚acajÄ…, co pewnie wywoĹ‚uje zdziwienie "specjalistĂłw" w innych dziedzinach. Takie ĹĽycie.

--
Liwiusz

Data: 2010-05-06 21:19:39
Autor: Piotr M
wciaz drogie smsy
Dnia 06-05-2010 o 20:32:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

Ale niektórzy i tak kurczowo trzymaj± się W3 i płacz± że jest drogo.  Ale to ich problem.

   To zrozumiałe, że nie wszyscy ekscytuj± się cennikami. Niektórzy maj±  ciekawsze rzeczy do roboty, albo s± zbyt mało inteligentni, aby to  ogarn±ć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

Bezgraniczna tolerancja i zrozumienie od Ciebie płynie ;)
A może być inaczej. Może być niezrozumiała wła¶nie ta ekscytacja  cennikami. Ale ta ekscytacja to często po prostu zainteresowania a nawet  pasja. Oczywi¶cie że 1gr w t± czy tamta to piku¶, ale jak to dobrze zawsze  o tym porozmawiać. Bo nic nie jest przypadkiem, nawet ten 1 grosz :) Ale  za dużo gadaniny (pisaniny) o tym groszu może także być dziwne i naganne.  Bo można bić pianę ( nie wiem, trollować, albo jak ten Kargul z Pawlakiem  :) ) a ten grosz nie bije po kieszeni.

   Za wiele innych rzeczy komórkowi wyjadacze przepłacaj±, co pewnie  wywołuje zdziwienie "specjalistów" w innych dziedzinach. Takie życie.

Co przepłacaj± komórkowi wyjadacze?

Data: 2010-05-06 22:35:14
Autor: Liwiusz
wciaz drogie smsy
Piotr M pisze:

Co przepłacaj± komórkowi wyjadacze?

   Pewnie za wiele innych rzeczy, o których nie maj± pojęcia. Przykład pierwszy z brzegu: można wybrać dostawcę pr±du, tylko jeden dostawca jest najtańszy, a na jego zmianę zdecydował się pewnie nawet nie 1% użytkowników pozostałych operatorów. To taka analogia do przeno¶no¶ci numerów.

   Kolega kupił sobie buty reeboka za 300zł. Okazało się, że jeden z butów jest zbyt mały. Poszedł do szewca na "wydłużenie" buta, a szewc do niego:

- ile pan zapłacił za te buty
- 200zł (nie chciał się przyznać, że 300 ;)
- a wie pan, że 100zł to było za ten znaczek?
;)

  Niekiedy niektórzy wol± "markę" (orange ;) zamiast korzystnej ceny.

--
Liwiusz

Data: 2010-05-07 07:22:23
Autor: ALEX
wciaz drogie smsy
W dniu 6-05-10 20:32, Liwiusz pisze:

Za 50 zł masz 5000.

Dostaniesz 2000.

Ostatnio dostałem 5000.

Ale niektórzy i tak kurczowo trzymają się W3 i płaczą że jest drogo.
Ale to ich problem.

To zrozumiałe, że nie wszyscy ekscytują się cennikami. Niektórzy mają
ciekawsze rzeczy do roboty, albo są zbyt mało inteligentni, aby to
ogarnąć. Ani to, ani to nie jest ani dziwne, ani naganne.

Ale jakie fajne czytać te żale ;-)

Za wiele innych rzeczy komórkowi wyjadacze przepłacają, co pewnie

Data: 2010-05-09 06:42:49
Autor: ALEX
wciaz drogie smsy
W dniu 6-05-10 19:26, ALEX pisze:

Jest gorszy, niestety.
Za doladowanie 5 zl masz 100 SMSow gratis (czyli x20)
Za 30 zl masz 1000 SMSow gratis (czyli x33,33333)

Masz rację, niestety :-( Sprawdziłem w siakiejś ulotce. Kiedyś Play dawał więcej SMSów.