wczoraj ADD, dzisiaj CRM, jutro WOJ...

Data: 2009-05-12 15:23:36
Autor: michaça
wczoraj ADD, dzisiaj CRM, jutro WOJ...
ciekawe czy ta moja przepowiednia, ktora wymyslilem po pierwszym odpaleniu ADD, wypelni sie do konca...

Data: 2009-05-12 22:47:35
Autor: Palm

Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:gubt97$3ci$1inews.gazeta.pl...
ciekawe czy ta moja przepowiednia, ktora wymyslilem po pierwszym odpaleniu ADD, wypelni sie do konca...

Nie sądze - a wiesz czemu ? Bo tą jedną różni od tych dwóch, że to nie 5 minutowa spekuła
--

= = = = = = =
 P a l m @

Data: 2009-05-13 09:12:53
Autor: michaça
wczoraj ADD, dzisiaj CRM, jutro WOJ...
Nie s¹dze - a wiesz czemu ? Bo t¹ jedn¹ ró¿ni od tych dwóch, ¿e to nie 5 minutowa speku³a
to sie zgadza ale dla chcacego nic trudnego bo:
- FF jest maly
- zysk netto wyszedl jak w warzywniaku osiedlowym ale to przez te 4,5mln papierowej straty na jenach, jak jen sie oslabi to za 2009 Wiesiek bedzie mogl sie pochwalic wzrostem zysku netto w stosunku do 2007 o 400% a w stosunku do 2008 1200%...

Data: 2009-05-13 12:57:21
Autor: skippy
[...]

"michaça", o ile pamiętam to tu byłeś w 2006 i 7.
Co najmniej.
Więc wiesz o co chodzi.

Wiezie się turystów na Kasprowy, kasuje po drodze ile się da, a później paaaa, misiaczki:)
Niektórym się może nie uda rozwalić mordy o sosne po drodze.

Kiedy - nie wiem.

Data: 2009-05-14 08:48:22
Autor: michaça
wczoraj ADD, dzisiaj CRM, jutro WOJ...
"michaça", o ile pamiêtam to tu by³eœ w 2006 i 7.
Co najmniej.

zgadza sie, zaczalem tu pisac w X.2006 (czytac troche wczesniej ale w 2006)

WiĂŞc wiesz o co chodzi.
stan moich finansow wskazuje, ze nie do konca ale mam zamiar w koncu poznac cala prawde ;-)

Wiezie siê turystów na Kasprowy, kasuje po drodze ile siê da, a póŸniej paaaa, misiaczki:)
NiektĂłrym siĂŞ moÂże nie uda rozwaliĂŚ mordy o sosne po drodze.

jak to mowia "no risk no fun", dla kazdego cos dobrego (jest w tym kasynie), jak ktos nie lubi gwaltownych ruchow to moze sie zapakowac w zywca i czekac na 700zl przy szczycie nastepnej hossy ;-)

pozdro,
m.

wczoraj ADD, dzisiaj CRM, jutro WOJ...