wczoraj rozpoczalem sezon...niedaleko Polski :)

Data: 2009-10-21 16:55:38
Autor: gajowy
wczoraj rozpoczalem sezon...niedaleko Polski :)
gajowy wrote:

Rekordowo wczesna inauguracja mi się udała wczoraj :)
"Ski Zabawa" niedaleko Hrustina na Oravie.
Orczyk ok. 1 km, 220m różnicy (?) - za 5 euro :)

Przez Google przypadkiem zobaczyłem post
Andrzeja Oziębło, a przez neostradę nie widzę :/
Gosia której kiedyś nie było przez serwer neo - teraz jest
O co chodzi?! :)
Obawiam się, że niektórzy znów piszą na...Berdyczów :)

Andrzej Ozieblo

Ile to km. z Krakowa? Patrzac na mapke, na ktorej widac dwie czerwone
trasy i na powyzsze liczby, ktore wskazuja na niebieskosc, czegos tu nie
rozumiem. Znasz Kubinska? Jak sie ma jedno do drugiego?

Andrzej

Ta czerwoność to taka trochę blada oczywiście,
może wpada w fioletowy :) ale nie jest to też żadna nędza :)
Mgła u góry była - więc trasa była "dostateczna" na pierwszy dzień.
Trochę stromiej niż Kasina w górnej części (?)

Porównania z Kubińską Holą nie mam - minałem ją pewnie dziesiątki
razy ale jeszcze tam nie byłem. Gdzieś przeczytałem niedawno,
że w końcu ma być tam system sztucznego naśnieżania,
że budują zbiorniki itd. Pewnie w końcu uznam, że warto pojechać.

Odległość ok. 150 km od M1

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-10-21 17:06:50
Autor: Andrzej Ozieblo
gajowy pisze:

[...]

Kiedys nie widzialem postow pisanych przez google. Rzeczywiscie dziwna sprawa. Musze pogadac z kolega od newsow. O tyle dziwna, ze pisze z jednego najwiekszych centrow komputerowych w Polsce. ;) Napisze cos z domu, z onetu, ciekaw bede czy zobaczysz.

[...]

No to calkiem niezle. Kasina w gornej czesci jest jak najbardziej OK. Choc czesto zmuldzona i do tego waska.

Dzieki.

Data: 2009-10-21 17:20:25
Autor: gajowy
Andrzej Ozieblo wrote:

gajowy pisze:

> [...]

jednego najwiekszych centrow komputerowych w Polsce. ;) Napisze cos z
domu, z onetu, ciekaw bede czy zobaczysz.

Teraz jesteś

> [...]
> Trochę stromiej niż Kasina w górnej części (?)

No to calkiem niezle. Kasina w gornej czesci jest jak najbardziej OK.

Tam szeroko też nie jest ale, powtarzam, było dostatecznie dobrze;
w połowie października grzechem byłoby narzekać na cokolwiek :)

   gajowy

....carve diem

wczoraj rozpoczalem sezon...niedaleko Polski :)