wdowy smolenskie

Data: 2010-10-12 01:52:33
Autor: zbig
wdowy smolenskie
Oglądalem wczoraj u Lisa wywiad z wdowami po min. Komorowskim i gen.
Potasiński. Jestem pod dużym wrażeniem sposobu przeżywanie przez nie
okresu żałoby. Tego ciepła, taktu i zwykłej mądrości. Jak się zestawi
te dwie prawdziwe, dystyngowane damy z np. z wdową po Mercie -
agresywnym, zaniedbanym kocmołuchem, czy zaciętą w zapiekłej
nienawiści Gosiewską to wnioski nasuwają sie same.

Data: 2010-10-12 10:54:57
Autor: boukun
wdowy smolenskie

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5acccfbe-1fb1-48ae-abdc-553835baf217g8g2000yqa.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Był błąd, że ich mężowie dali sie namówić, na ten wariacki lot...
A zacietrzewienie oślepia...

boukun

Data: 2010-10-12 11:10:58
Autor: awe
wdowy smolenskie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i9183f$ema$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- --
przestan boukun pierdolic glupoty. jestes obrzydliwym chazarem podpisujacym lojalki. nie ma o czym gadac
awe

Data: 2010-10-12 11:37:00
Autor: Neko
wdowy smolenskie
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

przestan boukun pierdolic glupoty. jestes obrzydliwym chazarem podpisujacym lojalki. nie ma o czym gadac

Mowisz, ze boukun byl w SB?

Data: 2010-10-12 12:06:49
Autor: awe
wdowy smolenskie

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i91a8m$gcm$1news.onet.pl...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

przestan boukun pierdolic glupoty. jestes obrzydliwym chazarem podpisujacym lojalki. nie ma o czym gadac

Mowisz, ze boukun byl w SB?
-- -- -- -- -
mowie ze boukun podpisal lojalke do czego sam sie przyznal. w sb nie byl bo idiotow tam nie przyjmuja
awe

Data: 2010-10-12 14:05:56
Autor: boukun
wdowy smolenskie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i91bk3$kmq$1news.onet.pl...

[...]

A dlaczego miałbym coś ukrywać? Moja sprawa, że ja oświadczenie przed SB napisałem, zgodne z moim sumieniem... I faktycznie, jest to swego rodzaju lojalka...

boukun

Data: 2010-10-12 14:58:39
Autor: awe
wdowy smolenskie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91j9k$u3j$1mx1.internetia.pl...

[...]

no i slusznie ja tez nie widze powodow zebys mial to ukrywac, ale pamietaj tez ze ty jestes juz przyzwyczajony do tej wspolpracy. byc mzoe nawet sam do nich przyszedles zeby to zrobic. stad moim zdaniem nie masz prawa wypowiadac sie na tematy polityczne bo jestes strona w sporze
awe

Data: 2010-10-12 15:04:56
Autor: boukun
wdowy smolenskie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i91lmt$mua$1news.onet.pl...

[...]

Idiota jesteś kompletny. Jakjo człowiek, znający temat od podszewki, mam wyjątkowe prawo na ten temat się wypowiadać. Jakie przyzwyczajenie do współpracy? Nachodza cię SBecy, dzwonią do nowego zakładu pracy, do ZW TKKF (Zarząd Wojewódzki Towarzystwa Kultury Fizycznej), nagabują szefa, żeby patrzył mi na ręce i co robię z powielaczem po pracy... Umawiają się, że po mnie przyjadą po pracy, zabierają na Nowowiejską (siedziba SB w Jeleniej Górze) i proszą, żeby napisał oświadczenie, zgodne z prawdą. Jako młody chłopak, nie mający już nic wspólnego z polityką, d;la świętego spokoju takie oświadczenie spisuję... I bardzo chciałbym, żeby mozna było je kiedyś odczytać i odnaleźć swoją teczkę. Wtedy dowiedziałbym się, kto mnie zakapował z rozklejaniem ulotek, trzy lata wcześniej w 1982 roku...

boukun

Data: 2010-10-12 15:22:08
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91mo9$i32$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ja pie....ę. Ilu to mamy bojowników o wolność i d...........cję.
Im dalej od PRL, tym więcej.

Przykład:
Mój kuzyn narąbał się jak ruski bombowiec i zachciało mu się powalczyć o wolność i ............. Wziął puszkę farby i na elewacji jakiegoś domu wykonał napis wielkości dłoni "PRL=NSDAP". Został złapany przez przechodzącego milicjanta, aresztowany i miał sprawę za chuligaństwo. Dostał 3 miesiące. Odsiedział.

Po latach zwrócił się o odszkodowanie za walkę o wolność i ......... Dostał odszkodowanie i chodzi w glorii bojownika, który w podziemiu, narażając życie walczył z komuną.
Zachowanie godne naśladowania?

Data: 2010-10-13 16:39:37
Autor: awe
wdowy smolenskie

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb460fb$0$27038$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
e tam to jeszcze nic. moj ojciec mial status kombatanta, bo w wieku 8 miesiecy wywiezli go na syberie. Wrocil jak mial 6 lat.
awe

Data: 2010-10-12 11:42:51
Autor: boukun
wdowy smolenskie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i918bq$9tg$1news.onet.pl...

[...]

Jak masz powiedzieć słowo głupie, to lepiej zatrzymaj język w dupie...

boukun

Data: 2010-10-12 12:07:28
Autor: awe
wdowy smolenskie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91at9$v03$1mx1.internetia.pl...

[...]

to ze ty swojego nie wyciagasz z d...to nie znaczy ze i ja mam cie nasladowac
awe

Data: 2010-10-12 11:12:59
Autor: Zahir
wdowy smolenskie

[...]

Właśnie, ta Gosiewska to 1-wsza czy 2-ga żona?

--

Zahir

Data: 2010-10-12 11:33:08
Autor: cyc
wdowy smolenskie

[...]

Panie te , to panie z klasa a podziw dla ich stanu ducha , sposobu wyrazania uczuc jest powszechny i nieporownywalny z prymitywna , prostacka , podbita furia nienawisci kreacja pisorodzin .
Proba zestawiania tych osob ze soba jest obrazliwe dla tych pierwszych .
Klasy nie zdobywa sie przez obcowanie z Kaczynskimi , ta osiaga sie dzieki pracy pokolen .
To tak , jakbys chcial zalozyc konusowi lub innemu parobkowi frak . Owszem bedzie go mial na grzbiecie i bedzie w nim chodzil ale moze wywolac tylko usmiech politowania .

cyc

Data: 2010-10-12 11:37:31
Autor: Neko
wdowy smolenskie
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Ty sie kiedys Cyc zaplujesz na smierc. :)

Data: 2010-10-12 12:56:05
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-12 10:52, zbig pisze:
[...]

Nawet żałobę potrafią godniej nosić rodziny zmarłych PO-wców. No no zbig - zaczynasz przechodzić samego siebie w tym zachwycie.

Data: 2010-10-12 05:44:24
Autor: zbig
wdowy smolenskie
On 12 Paź, 12:56, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Nawet żałobę potrafią godniej nosić rodziny zmarłych PO-wców. No no zbig
- zaczynasz przechodzić samego siebie w tym zachwycie.
Potasiński był apolitycznym wojskowym, nie żadnym peowcem. Podobnie
Komorowski. Był dyplomatą, podsekretarzem stanu w MSZ jeszcze za
rządów Kaczyńskiego. Potem przeszedł do MON. Widzisz jaki ty jesteś
głupi?

Data: 2010-10-12 15:36:38
Autor: cyc
wdowy smolenskie

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:947d8468-99b7-4c4f-bbb3-3fa4514d9d6cl20g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Pisolubcy juz tak maja !

cyc

Data: 2010-10-12 16:07:06
Autor: cirrus
wdowy smolenskie
[...]

Żeby to jeszcze byl w stanie zrozumieć, ale on afiszuje się swoim prymitywizmem i głupotą.

--
stevep

Data: 2010-10-13 20:54:33
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-12 16:07, cirrus pisze:
[...]

To tylko trzeźwe i bezstronne spojrzenie na sprawę.

Data: 2010-10-14 15:58:51
Autor: cirrus
wdowy smolenskie
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i94vp7$ekn$2news.onet.pl...
[...]

Tym gorzej jak na trzeźwo wypisujesz głupoty.

--
stevep

Data: 2010-10-13 20:54:51
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-12 14:44, zbig pisze:
[...]

No dobrze, - żałobę wszyscy godnie noszą , poza rodzinami tych z PiS-u. Bo przecież taka była intencja twojego postu. - Krytyka rodzin Pis-owców, nieprawdaż?

Data: 2010-10-13 13:40:33
Autor: zbig
wdowy smolenskie
On 13 Paź, 20:54, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

No dobrze, - żałobę wszyscy godnie noszą , poza rodzinami tych z PiS-u.
Bo przecież taka była intencja twojego postu. - Krytyka rodzin

Nieprawdaż. Pisze o konkretnych osobach  a nie o ich przynalezności
partyjnej. Merta był wiceministrem również w rządzie PO a na
pielgrzymce razem z Komorowską były rodziny Szczygły i Putry

Data: 2010-10-14 08:16:27
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-13 22:40, zbig pisze:
[...]

Niestety, treść twojego postu sprawia że można odnieść zupełnie inne wrażenie.

Data: 2010-10-13 22:26:39
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i94vp8$ekn$3news.onet.pl...
[...]

Niestety. Wychodzi na to, że twoje spostrzeżenie, że: "żałobę wszyscy godnie noszą, poza rodzinami tych z PiS-u" jest prawdziwe.

Data: 2010-10-14 08:17:04
Autor: jadrys
wdowy smolenskie

[...]

Powiem ci prosto z mostu - to są wasze (zwolenników PO) uprzedzenia. Wy stosujecie odpowiedzialność zbiorową. Nawet wciągacie w tą waszą niechęć do członków PiS-u ich rodziny.

Data: 2010-10-14 08:35:23
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i967a6$17e$2news.onet.pl...
[...]

Może jestem w blędzie, ale widzę "dymiące" rodziny tylko pisowskie.

Data: 2010-10-14 14:54:29
Autor: jadrys
wdowy smolenskie

[...]

Tak jesteś w błędzie.. Np. ja jako bezstronny obserwator nie widzę nic wyróżniającego "rodziny pisowskie" od innych rodzin. No bo chyba nikt  nie  potępia ich pragnienia poznania prawdy i nie ma im tego za złe?

Data: 2010-10-14 15:08:31
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i96ul3$38l$1news.onet.pl...

[...]

Wszystkie rodziny mają pragnienie poznania prawdy (tak przypuszczam - bo niepisowskie rodziny nie udzielają się nagminnie w mediach, wyłączając pana chyba z SLD, który udziela się w mediach, ale nie "dymi"), ale tylko rodziny PiS-owskie lub powiązane z PiS-em "dymią".

Data: 2010-10-12 17:19:28
Autor: heÂŽsk
wdowy smolenskie
On Tue, 12 Oct 2010 01:52:33 -0700 (PDT), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 o tak. sympatyczne osoby. mialy w sobie powage wobec smierci.
 nie pluly tak jak kaczynski jaroslaw na innych. swego czasu  ogladalem wywiad z corka wassermana. wazyla odpowiedzi tak  by nikogo nie urazic. w porownaniu z nimi w/w i prezes  zachowuja sie jak ostatnie chamy! zadnego szacunka dla  innych tylko: "stawiac pomniki LK w kazdym miescie!!!"

wdowy smolenskie