wdowy smolenskie

Data: 2010-10-12 12:56:05
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-12 10:52, zbig pisze:
Oglądalem wczoraj u Lisa wywiad z wdowami po min. Komorowskim i gen.
Potasiński. Jestem pod dużym wrażeniem sposobu przeżywanie przez nie
okresu żałoby. Tego ciepła, taktu i zwykłej mądrości. Jak się zestawi
te dwie prawdziwe, dystyngowane damy z np. z wdową po Mercie -
agresywnym, zaniedbanym kocmołuchem, czy zaciętą w zapiekłej
nienawiści Gosiewską to wnioski nasuwają sie same.

Nawet żałobę potrafią godniej nosić rodziny zmarłych PO-wców. No no zbig - zaczynasz przechodzić samego siebie w tym zachwycie.

Data: 2010-10-12 05:44:24
Autor: zbig
wdowy smolenskie
On 12 Paź, 12:56, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

Nawet żałobę potrafią godniej nosić rodziny zmarłych PO-wców. No no zbig
- zaczynasz przechodzić samego siebie w tym zachwycie.
Potasiński był apolitycznym wojskowym, nie żadnym peowcem. Podobnie
Komorowski. Był dyplomatą, podsekretarzem stanu w MSZ jeszcze za
rządów Kaczyńskiego. Potem przeszedł do MON. Widzisz jaki ty jesteś
głupi?

Data: 2010-10-12 15:36:38
Autor: cyc
wdowy smolenskie

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:947d8468-99b7-4c4f-bbb3-3fa4514d9d6cl20g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Pisolubcy juz tak maja !

cyc

Data: 2010-10-12 16:07:06
Autor: cirrus
wdowy smolenskie
[...]

Żeby to jeszcze byl w stanie zrozumieć, ale on afiszuje się swoim prymitywizmem i głupotą.

--
stevep

Data: 2010-10-13 20:54:33
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-12 16:07, cirrus pisze:
[...]

To tylko trzeźwe i bezstronne spojrzenie na sprawę.

Data: 2010-10-14 15:58:51
Autor: cirrus
wdowy smolenskie
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i94vp7$ekn$2news.onet.pl...
[...]

Tym gorzej jak na trzeźwo wypisujesz głupoty.

--
stevep

Data: 2010-10-13 20:54:51
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-12 14:44, zbig pisze:
[...]

No dobrze, - żałobę wszyscy godnie noszą , poza rodzinami tych z PiS-u. Bo przecież taka była intencja twojego postu. - Krytyka rodzin Pis-owców, nieprawdaż?

Data: 2010-10-13 13:40:33
Autor: zbig
wdowy smolenskie
On 13 Paź, 20:54, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

No dobrze, - żałobę wszyscy godnie noszą , poza rodzinami tych z PiS-u.
Bo przecież taka była intencja twojego postu. - Krytyka rodzin

Nieprawdaż. Pisze o konkretnych osobach  a nie o ich przynalezności
partyjnej. Merta był wiceministrem również w rządzie PO a na
pielgrzymce razem z Komorowską były rodziny Szczygły i Putry

Data: 2010-10-14 08:16:27
Autor: jadrys
wdowy smolenskie
  W dniu 2010-10-13 22:40, zbig pisze:
[...]

Niestety, treść twojego postu sprawia że można odnieść zupełnie inne wrażenie.

Data: 2010-10-13 22:26:39
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i94vp8$ekn$3news.onet.pl...
[...]

Niestety. Wychodzi na to, że twoje spostrzeżenie, że: "żałobę wszyscy godnie noszą, poza rodzinami tych z PiS-u" jest prawdziwe.

Data: 2010-10-14 08:17:04
Autor: jadrys
wdowy smolenskie

[...]

Powiem ci prosto z mostu - to są wasze (zwolenników PO) uprzedzenia. Wy stosujecie odpowiedzialność zbiorową. Nawet wciągacie w tą waszą niechęć do członków PiS-u ich rodziny.

Data: 2010-10-14 08:35:23
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i967a6$17e$2news.onet.pl...
[...]

Może jestem w blędzie, ale widzę "dymiące" rodziny tylko pisowskie.

Data: 2010-10-14 14:54:29
Autor: jadrys
wdowy smolenskie

[...]

Tak jesteś w błędzie.. Np. ja jako bezstronny obserwator nie widzę nic wyróżniającego "rodziny pisowskie" od innych rodzin. No bo chyba nikt  nie  potępia ich pragnienia poznania prawdy i nie ma im tego za złe?

Data: 2010-10-14 15:08:31
Autor: Bogdan Idzikowski
wdowy smolenskie

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i96ul3$38l$1news.onet.pl...

[...]

Wszystkie rodziny mają pragnienie poznania prawdy (tak przypuszczam - bo niepisowskie rodziny nie udzielają się nagminnie w mediach, wyłączając pana chyba z SLD, który udziela się w mediach, ale nie "dymi"), ale tylko rodziny PiS-owskie lub powiązane z PiS-em "dymią".

wdowy smolenskie