we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle p omarańczowo

Data: 2009-09-02 11:30:56
Autor: robarto
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle p omarańczowo
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,6986288,Pomaranczowe_skrzyzowanie_zacheci_do_myslenia.html

(zdjęcie w linku - kliknąć)
jak myślicie, czy to może zdać egzamin ?

"Nie wjeżdżaj na skrzyżowanie, jeśli nie możesz go opuścić - informuje kierowców nowe oznakowanie, jakie pojawiło się u zbiegu ul. Powstańców Śląskich i Swobodnej."

Data: 2009-09-02 10:24:18
Autor: masti
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
Dnia pięknego Wed, 02 Sep 2009 11:30:56 +0200, osobnik zwany robarto
wystukał:

http://miasta.gazeta.pl/
wroclaw/1,35754,6986288,Pomaranczowe_skrzyzowanie_zacheci_do_myslenia.html

(zdjęcie w linku - kliknąć)
jak myślicie, czy to może zdać egzamin ?

wiele lat temu w Warszawie pomalowane "obszary zabronione" w żółte kratki. Niestety nie zdało egzaminu choć może gdyby było więcej akcji uświadamiającej co to jest to kto wie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-02 11:26:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Sep 2009 10:24:18 +0000 (UTC), masti napisał(a):

wiele lat temu w Warszawie pomalowane "obszary zabronione" w żółte kratki. Niestety nie zdało egzaminu choć może gdyby było więcej akcji uświadamiającej co to jest to kto wie?

Albo po prostu użycie kamer monitoringu i walenie mandatów za pozostawanie
na tym obszarze. Z pewnością byłoby to pożyteczniejsze niż suszenie w
krzakach.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-02 13:42:08
Autor: to
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
Waldek Godel wrote:

Albo po prostu uĹźycie kamer monitoringu i walenie mandatĂłw za
pozostawanie na tym obszarze. Z pewnością byłoby to pożyteczniejsze niż
suszenie w krzakach.

A co konkretnie byłoby w tym pożytecznego?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-02 16:49:20
Autor: Waldek Godel
Dnia 2 Sep 2009 15:42:08 +0200, to napisał(a):

A co konkretnie byłoby w tym pożytecznego?

Odkorkowanie miasta plus więcej kasy na utrzymanie dróg miastach (od
idiotów nie umiejących jeździć)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-02 16:59:35
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail to@abc.xyz napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Albo po prostu użycie kamer monitoringu i walenie mandatów za
pozostawanie na tym obszarze. Z pewnością byłoby to pożyteczniejsze niż
suszenie w krzakach.

A co konkretnie byłoby w tym pożytecznego?

znaczy nie rozumiesz, ze wjezdzanie na skrzyzowanie bez mozliwosci zjazdu powoduje potegowanie korków?

"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2009-09-02 17:44:41
Autor: masti
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
Dnia pięknego Wed, 02 Sep 2009 15:42:08 +0200, osobnik zwany to wystukał:

Waldek Godel wrote:

Albo po prostu uĹźycie kamer monitoringu i walenie mandatĂłw za
pozostawanie na tym obszarze. Z pewnością byłoby to pożyteczniejsze niż
suszenie w krzakach.

A co konkretnie byłoby w tym pożytecznego?

a co jest poĹźytecznego w suszeniu z krzakĂłw?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-03 07:22:22
Autor: jerry
we wrocławiu pomalowali skrz yżowanie na wściekle pomarańczow o
masti natekścił posta c5691fd4e132aea5e64cfb30327c22af@f650.pl.eu.org:

jak myślicie, czy to może zdać egzamin ?
wiele lat temu w Warszawie pomalowane "obszary zabronione" w żółte
kratki. Niestety nie zdało egzaminu choć może gdyby było więcej akcji
uświadamiającej co to jest to kto wie?

na rozsądek kierowców można liczyć tak jak na uczciwość polityków.

Data: 2009-09-02 11:55:16
Autor: -- STOP.PL -- Marcin
robarto pisze:
[...]

Moze niektorym to troche uswiadomi gdzie sa, albo pomoze w orientacji... ale pomijajac te kwestie, to uwazam, ze to calkiem ladnie wyglada :)

--
STOP.PL - serwis tylko dla kierowcĂłw.
Pierwszy system zliczania punktĂłw drogowych online.

Data: 2009-09-02 11:55:34
Autor: krz
robarto wrote:
[...]

Odnoszę wrażenie, że przy najbliższym deszczu będzie z tego idealny plac poślizgowy..

Data: 2009-09-02 11:59:32
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail robarto77@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

fajna proba. Trzeba cos zrobic z debilami blokujacymi cały ruch.
Mam tylko nadzieje, ze farba poszła na tarke, a nie bezposrednio na asfalt, bo bedzie mozna tam urzadzac w zimie szkoły bezpiecznej jazdy...

"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2009-09-02 12:01:19
Autor: ..Aldi..
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
wygląda nieźle, pasy skrętu ładnie oznaczone
ciekawe jaka trwałość tego?

Data: 2009-09-02 03:11:58
Autor: mw
On 2 Wrz, 12:01, "..Aldi.." <rom...@poczta.fm> wrote:
wygląda nieźle, pasy skrętu ładnie oznaczone
ciekawe jaka trwałość tego?

Ale ci jadący poprzecznie mają już problem hehehe.

Data: 2009-09-02 14:12:59
Autor: ..Aldi..
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
ci z kolei zamiast jechać prosto mogą zacząć skręcać :))

Data: 2009-09-03 10:16:36
Autor: mw
On 2 Wrz, 14:12, "..Aldi.." <rom...@poczta.fm> wrote:
ci z kolei zamiast jechać prosto mogą zacząć skręcać :))
W zasadzie parafrazując reklamę, to malowanie daje im tyle
możliwości ;-).
Znając życie pomysłodawca nie długo się dowie, że ludzie co prawda
myśleć nie zaczęli, ale mają interesujące pomysły jak to skrzyżowanie
pokonać, jest jakiś 1-2% kierowców którzy napewno wykonają na tym
skrzyżowaniu coś niezwykle interesującego.

Data: 2009-09-02 12:20:21
Autor: WIHEDCNF

Użytkownik "robarto" <robarto77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7le2s$12rk$1news.mm.pl...
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,6986288,Pomaranczowe_skrzyzowanie_zacheci_do_myslenia.html

(zdjęcie w linku - kliknąć)
jak myślicie, czy to może zdać egzamin ?

Jak zawsze zamiast wybudować wiadukt czy obwodnicę zrzucamy winę na głupotę kierowców tarasujących skrzyżowanie.

Data: 2009-09-02 11:23:26
Autor: Schweinchen

"WIHEDCNF" <23pr@hwdp.nl> schrieb im Newsbeitrag news:h7lgt0$14b$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty nie jestes głupi, Ty masz "obwodnicę" mózgu.

Data: 2009-09-02 17:56:58
Autor: kml
Użytkownik "Schweinchen" <kupa@islam.de> napisał w wiadomości news:h7lh5m$qsa$1news01.versatel.de...
[...]

Dokładnie tak. Niech debile się w końcu nauczą, że jak nie wiadomo czy da radę zjechać ze skrzyżowania to się na nie NIE wjeżdza.

kml

Data: 2009-09-02 21:30:29
Autor: WIHEDCNF
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo

Użytkownik "kml"

[...]

Tak powinni  przy okazji wydawania PJ kierować na kursy wróżbiarstwa

Data: 2009-09-02 20:31:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Wed, 2 Sep 2009 21:30:29 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Tak powinni  przy okazji wydawania PJ kierować na kursy wróżbiarstwa

A po co? wystarczy mieć IQ większy niż rozmiar buta i już wystarczy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 00:34:09
Autor: J.F.
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wœciekle pomarańczowo
On Wed, 2 Sep 2009 20:31:30 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Wed, 2 Sep 2009 21:30:29 +0200, WIHEDCNF napisał(a):

Tak powinni  przy okazji wydawania PJ kierować na kursy wróżbiarstwa

A po co? wystarczy mieć IQ większy niż rozmiar buta i już wystarczy.

Moze tak zamontujesz kamere w samochodzie, przejedziesz w godzinach
szczytu i zademonstrujesz swoje IQ ? J.

Data: 2009-09-02 23:51:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 03 Sep 2009 00:34:09 +0200, J.F. napisał(a):

Moze tak zamontujesz kamere w samochodzie, przejedziesz w godzinach
szczytu i zademonstrujesz swoje IQ ?

W zasadzie jeżdzę dzień w dzień - masz z tym jakiś problem? To naprawdę nie
jest skomplikowane, zwłaszcza jak inni się nie ryją na to skrzyżowanie

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 06:37:45
Autor: kml
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na w?ciekle pomarańczowo
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1o1pxybsgbdg$.dlglepper.institute.com...
[...]

Dokładnie tak. W czym jest komplikacja żeby POMYŚLEĆ 1 sekundę przed wjazdem na sam środek skrzyżowania? Codziennie to obserwuję: raz na iluś tam ludzi trafia się osoba, która nie wjeżdza na hurra więc ludzie stojący obok widzą, że samochód nie jedzie to też nie jadą i skrzyżowanie luzuje się bez problemu. Jeżeli trafi się osoba, która jako pierwsza wjedzie to od razu wjeżdzają za nią wszyscy i efekt jest taki że każda strona stoi i nikt nie może przejechać.

kml

Data: 2009-09-03 08:56:41
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 3 Sep 2009 06:37:45 +0200, kml napisał(a):

problemu. Jeżeli trafi się osoba, która jako pierwsza wjedzie to od razu wjeżdzają za nią wszyscy i efekt jest taki że każda strona stoi i nikt nie może przejechać.

W Warszawie widziałem śmieszniejsze rzeczy (śmieszniejsze dla obserwatora z
zewnątrz), np. jak się ronda samokorkowały. Wystarczyło chwilowe
przyblokowanie jednego z zjazdów (np. większy ruch pieszych) a tabuny
przygłupów zaczynały po kolei blokować rondo w taki sposób, że po 10
minutach rondo samo blokowało siebie ze wszystkich stron i robił sie
przecudowny klincz. --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 10:03:41
Autor: LEPEK
kml pisze:

 Codziennie to obserwuję: raz na iluś
tam ludzi trafia się osoba, która nie wjeżdza na hurra więc ludzie stojący obok widzą, że samochód nie jedzie to też nie jadą i skrzyżowanie luzuje się bez problemu.

Tak też bywa, ale ja obserwuję niestety często coś innego:
Robię miejsce przed sobą, bo nie jestem pewien, czy zdążę zjechać ze skrzyżowania, z torów. Ale oczywiście gość z pasa obok uznaje mnie za miętką faję i ładuje się przede mnie, a ten zza niego dalej wali na wprost. Efekt? I tak oba pasy zawalone...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-09-03 09:22:44
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 03 Sep 2009 10:03:41 +0200, LEPEK napisał(a):

[...]

I dlatego powinien istnieć test, jaka z tego gostka twarda faja jak za
tydzień dostanie fotkę i rachunek...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-03 20:15:26
Autor: kml

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:19o14godduvt0.dlglepper.institute.com...
[...]

Dokładnie. 350 PLN byłoby idealne.

kml

Data: 2009-09-03 22:17:59
Autor: J.F.
On Wed, 2 Sep 2009 23:51:03 +0100,  Waldek Godel wrote:
[...]

Sfilmuj. Wtedy podyskutujemy nad konkretami.

J.

Data: 2009-09-04 01:06:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 2 Sep 2009 23:51:03 +0100, Waldek Godel napisał(a):

[...]

W zasadzie zaprezentuj nagrania, zobaczymy jak jeździsz i się pośmiejemy. --
     ___________ (R)

Data: 2009-09-02 21:34:18
Autor: Pepek
kml pisze:

Dokładnie tak. Niech debile się w końcu nauczą, że jak nie wiadomo czy da radę zjechać ze skrzyżowania to się na nie NIE wjeżdza.

Gdzieś słyszałem, że w UK skrzyżowania maja wymalowane na środku koperty, właśnie tam, gdzie zatrzymanie powoduje blokowanie ruchu.
Zatrzymasz się tam, zoczą Cie i przytulasz pajdę.
Proste, skuteczne i bezdyskusyjne.

--
Pepek
-amator francuszczyzny i innych wynalazków-

Data: 2009-09-03 00:49:11
Autor: newsy_gazeta
Pepek pisze:
kml pisze:

[...]

dokładnie tak
nie wiem, jaka wysokośc mandatu, ale ochotników nie widziałem..
skuteczne..

Data: 2009-09-06 14:48:15
Autor: neelix

Użytkownik "Pepek" <piopio1104@wp.pl> napisał w wiadomości news:h7mhc1$97r$1achot.icm.edu.pl...
kml pisze:

[...]

Czerwona farba u nas jest dopuszczona tylko na przejazdach dla rowerzystów gdy ich widoczność jest słaba. Tak też niektórzy malują przejścia dla pieszych, ale samowola to zły sposób działania.

neelix

Data: 2009-09-02 12:41:09
Autor: J.F.
[...]

No coz, poczekamy zobaczymy.

Tylko jeszcze nie widzialem, a doczytac sie nie moge:

"Nie wjeżdżaj na skrzyżowanie, jeśli nie możesz go opuścić - informuje kierowców nowe oznakowanie, jakie pojawiło się u zbiegu ul. Powstańców Śląskich i Swobodnej."

Ono tak sobie informuje w zamysle tworcow ? ktorzy tylko wymalowali na czerwono ?

No to skad kierowca ma sie domyslec o co tu k* chodzi ?

http://195.140.237.242/view/index.shtml
macie live view, poczekajcie do 16-tej :-)

J.

Data: 2009-09-02 11:59:32
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

http://195.140.237.242/view/index.shtml
macie live view, poczekajcie do 16-tej :-)

co ciekawe - w firefoxie działa ok, w operze nie da sie ogladac bo obrazek zanim sie załaduje to juz znika i ładuje sie nastepny.

"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2009-09-02 13:11:19
Autor: Rafal
robarto pisze:
[...]

W Pszczynie, na bardzo ruchliwej drodze(objazd budowanego wiaduktu czy czegoś tam) postanowili zasadzić rondo, chyba się zorientowali, trochę za późno, jak zrobili ruch wahadłowy że się trochę korkuje. Postawili żółte tablice informujące że istnieje taki przepis o nie wjeżdżanie na skrzyżowanie bez możliwości jego opuszczenia - czy ktoś z lokalnych mógłby się wypowiedzieć czy te tablice coś pomogły? Ja tamtędy rzadko jeździłem.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-09-02 13:40:46
Autor: to
robarto wrote:

"Nie wjeżdżaj na skrzyżowanie, jeśli nie możesz go opuścić - informuje
kierowców nowe oznakowanie, jakie pojawiło się u zbiegu ul. Powstańców
Śląskich i Swobodnej."

Czubki z pędzlami znów atakują... Wymalowali już pół Polski obszarami wyłączonymi z ruchu i szukają nowych rynków zbytu?

--
cokolwiek

Data: 2009-09-02 13:41:50
Autor: Marcin N
[...]

A ja się pytam, czy ktoś pomyślał o jednośladach?
Jak na tej tafli poślizgowej ma się zachować motocyklista w deszczu?
Już suche malowanie jezdni często jest sporym zagrożeniem. Mokre oznakowanie poziome po prostu jest pułapką na motocyklistę.

W wielu krajach odchodzi się od jednolitego malowania i stosuje się jakieś metody ułatwiające poruszanie się jednośladom.

MN

Data: 2009-09-02 13:45:18
Autor: ..::Adam::..
[...]

to niech jednoślady zostana w domu

bedzie bezpieczniej :)

Data: 2009-09-02 13:45:58
Autor: Marcin N

Użytkownik "..::Adam::.." <empton5@op.pl> napisał w wiadomości news:h7llpi$6t9$1news.onet.pl...

[...]

Nie działa argument o jednośladach? Proszę bardzo:
jedziesz w deszczu samochodem i wychodzi Ci pieszy na czerwonym. Gdybyś jechał asfaltem - wyhamowałbyś, ale jesteś na farbie więc go zabijesz.

Czy taki przykład działa na Twoją ubogą wyobraźnię?

MN

Data: 2009-09-02 13:51:40
Autor: ..::Adam::..
[...]

ty masz jakiś kompleks?
żartuje sobie, a przeciwko jednośladom nic nie mam

Data: 2009-09-02 19:24:48
Autor: masti
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
Dnia pięknego Wed, 02 Sep 2009 13:51:40 +0200, osobnik zwany ..::Adam::..
wystukał:

O'Rly? to kiepsko Ci idzie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-09-02 17:09:20
Autor: PawelC
robarto pisze:
[...]

Tak na marginesie, kilka razy za granicą spotkałem się lub opowiadano mi o sytuacjach, gdzie nasi rodacy pakwali się na skrzyżowanie bez możliwości zjazdu a potem wielkie ździwienie że policja ich zatrzymuje jakby conajmniej jechali 120 w terenie zabudowanym.
Przepis sobie w naszym kodeksie drogowym figuruje, a praktyka na drogach i tolerancja naszej policji akurat dla jego łamania niepojęta.

Data: 2009-09-02 18:00:12
Autor: kml
[...]

Mi się podoba. Powinno być tego więcej i najlepiej jakaś sensowna pętla indukcyjna uruchamiająca urządzenie do robienia zdjęć.

kml

Data: 2009-09-02 21:30:27
Autor: jerry
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
robarto natekścił posta h7le2s$12rk$1@news.mm.pl:

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,6986288,Pomaranczowe_skrzyzowanie_zacheci_do_myslenia.html
jak myślicie, czy to może zdać egzamin ?
"Nie wjeżdżaj na skrzyżowanie, jeśli nie możesz go opuścić - informuje

Pierdolenie kotka młotkiem.
Technologia istnieje od lat, ale jak zwykle brak wyobraźni by ją zastosować.
Pętle indukcyjne za skrzyżowaniem i powiązać z oprogramowaniem.
Jeżeli zatyka się "zjazd" zamknąć wjazd i nie otwierać następnego
w kolejności wjazdu, póki się "zjazd" nie uwolni.

Data: 2009-09-02 22:20:52
Autor: WIHEDCNF
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo

Użytkownik "jerry"

Nareszcie jedna  rozsądna wypowiedź.

Data: 2009-09-03 07:03:10
Autor: Hants
we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle pomarańczowo
"robarto" <robarto77@poczta.onet.pl> wrote in message news:h7le2s$12rk$1news.mm.pl...

Nie prosciej zrobic oczojebna, zolta kratke? Ta farba sie pewnie zacznie luszczyc po pierwszej zimie...

we wrocławiu pomalowali skrzyżowanie na wściekle p omarańczowo