wed艂ug jakiego prawa?

Data: 2011-05-05 17:31:48
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
wed艂ug jakiego prawa?
W dniu 2011-05-05 17:29, Waldek pisze:
Rozwa偶anie hipotetyczne.

odbywa si臋 w czasie kiedy obowi膮zuje ju偶 nowa ustawa. Wg jakiego
prawa b臋dzie roztrzyga艂 S膮d?

To proste.
--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter贸w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2011-05-05 17:35:52
Autor: Waldek
wed艂ug jakiego prawa?

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ipuft3$ael$1node2.news.atman.pl...
prawa b臋dzie roztrzyga艂 S膮d?

To proste.
--

super

Data: 2011-05-05 17:40:47
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
wed艂ug jakiego prawa?
W dniu 2011-05-05 17:35, Waldek pisze:

prawa b臋dzie roztrzyga艂 S膮d?
To proste.
super

Dawaj co艣 trudniejszego ...

Data: 2011-05-05 17:44:31
Autor: mi
wed艂ug jakiego prawa?
On 05.05.2011 17:40, "Rafa艂 \"SP\" Gil" wrote:
Dawaj co艣 trudniejszego ...

Kiedy Priwislanskij Kraj stanie si臋 pa艅stwem prawa?

mi

Data: 2011-05-05 17:46:10
Autor: Waldek
wed艂ug jakiego prawa?

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ipugdu$aqv$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-05-05 17:35, Waldek pisze:

prawa b臋dzie roztrzyga艂 S膮d?
To proste.
super

Dawaj co艣 trudniejszego ...

aaa... to grupa qiuz?
sorki ja we wszystkich dziedzinach nie jestem mocny...na m贸j rozum to wg nowego ale lepiej pos艂ucha膰 tych co znaj膮 si臋 w temacie.

poz
Waldek

Data: 2011-05-05 17:56:27
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
wed艂ug jakiego prawa?
W dniu 2011-05-05 17:46, Waldek pisze:

aaa... to grupa qiuz?
sorki ja we wszystkich dziedzinach nie jestem mocny...na m贸j
rozum to wg nowego ale lepiej pos艂ucha膰 tych co znaj膮 si臋 w
temacie.

Taka podpowied藕 (ale nie wiem czy cie naprowadzi na "prawd臋")

1.05.2009 kowalski zgwa艂ci艂 ma艂p臋 w ZOO co 1.05.2009 by艂o karane 75 latami odsiadki, kar膮 grzywny w wysoko艣ci 1 flaszki pod艂ej w贸dki i 3 batami na go艂膮 dup臋 od czarna cz艂owiek.

10.05.2009 kowalski trafi艂 do pierdla na 75 lat.

10.06 znowelizowano ustaw臋, w 艣wietle kt贸rej (noweli) gwa艂t  na ma艂pie by艂 nagradzany becikowym.

Czy kowalski wyjdzie z pierdla i dostanie becikowe ?

Data: 2011-05-05 18:09:54
Autor: Waldek
wed艂ug jakiego prawa?
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
Czy kowalski wyjdzie z pierdla i dostanie becikowe ?

No w艂a艣nie to nie to samo. By艂 ju偶 skazany. Ten przypadek , o kt贸rym m贸wi臋, jest taki , 偶e podejrzany b臋dzie dopiero s膮dzony. Jasne, prawo nie dzia艂a wstecz. Ale w takim razie S膮d wydaje wyrok  w oparciu o ju偶 nieobowi膮zuj膮ce prawo?

Data: 2011-05-05 18:16:11
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
wed艂ug jakiego prawa?
W dniu 2011-05-05 18:09, Waldek pisze:

[...]

Pisa艂em Ci. To proste. Daj co艣 trudniejszego !

Data: 2011-05-05 18:52:16
Autor: Arek
wed艂ug jakiego prawa?
W dniu 2011-05-05 17:56, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
Czy kowalski wyjdzie z pierdla i dostanie becikowe ?

Tak

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com