weekend motocyklowy w Lidlu

Data: 2012-03-13 17:47:03
Autor: Arbiter
weekend motocyklowy w Lidlu
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

Data: 2012-03-13 18:06:17
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości news:jjntm7$sfr$1inews.gazeta.pl...
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

link nie działa

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

P307 http://allegro.pl/show_item.php?item=2197024105
A4 B5, FJ1100N

Data: 2012-03-13 18:11:07
Autor: de Fresz
On 2012-03-13 18:06:17 +0100, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or.no@wp.pl> said:

http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

link nie działa

U mnie działa.

de Fresz

Data: 2012-03-14 03:11:57
Autor: grzech
weekend motocyklowy w Lidlu
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coÂś takiego ma byĂŚ - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kaskĂłw JET

Cena za kombinezon przeciwdeszczowy jest niezła - wezmę wszystkie:)

grzech
pegi

Data: 2012-03-14 12:35:07
Autor: AZ
On 03/14/2012 11:11 AM, grzech wrote:
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coÂś takiego ma byĂŚ - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kaskĂłw JET

Cena za kombinezon przeciwdeszczowy jest niezła - wezmę wszystkie:)

W gazetce jest 99 PLN.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-14 04:53:32
Autor: grzech
weekend motocyklowy w Lidlu
> Cena za kombinezon przeciwdeszczowy jest niezła - wezmę wszystkie:)

W gazetce jest 99 PLN.

w linku 1,00 PLN - przynajmniej u mnie. Szkoda, że nie ma "kup
teraz" :-)

grzech
pegi

Data: 2012-03-14 13:10:02
Autor: AZ
On 03/14/2012 12:53 PM, grzech wrote:
Cena za kombinezon przeciwdeszczowy jest niezła - wezmę wszystkie:)

W gazetce jest 99 PLN.

w linku 1,00 PLN - przynajmniej u mnie. Szkoda, że nie ma "kup
teraz" :-)

Bo to strona fanlidla.pl a nie lidl.pl

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-14 21:36:08
Autor: morghul
weekend motocyklowy w Lidlu
A nie ładowarek do żelówek tych lidlowych w gazetce? Muszę kupić a jakość ostanio coś cieżko uświadczyć.

--

morghul

Data: 2012-03-14 21:42:33
Autor: Monster
weekend motocyklowy w Lidlu
W dniu 2012-03-14 21:36, morghul pisze:
A nie Âładowarek do ÂżelĂłwek tych lidlowych w gazetce? MuszĂŞ kupiĂŚ
a jakoœÌ ostanio coœ cie¿ko uœwiadczyÌ.

Nie ma,tym razem tylko plecaki,szczękowiec,bielizna termo i jakieś rękawice.Aa,jeszcze skarpetki.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-15 18:37:01
Autor: Ivam
Użytkownik "morghul"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jjqvfn$ng7$1@inews.gazeta.pl...
A nie ładowarek do żelówek tych lidlowych w gazetce? Muszę kupić a jakość ostanio coś cieżko uświadczyć.

A musisz kupic, zeby podladowac w sezonie, czy zeby na zime miec spokoj? Bo zeby podladowac to daje rade, ale na zime nie polecam - po wylaczeniu zasilania (wyjecie z gniazdka czy cos), automatycznie wraca w pozycje "ladowanie, aku. samochodowy". Trzeba recznie przelaczyc na mniejszy prad - nie zauwazysz i aku dostanie w dupe.

Nie wiem czy wszystkie tak mialy - ale te sprzed 2 - 3 lat na 100% tak mialy.

Jesli szukasz czegos na cala zime, to wez dozbieraj i kup CTEK'a. Mam MXS 5.0, do niego mam kabelek ze wskaznikiem naladowania aku, drugi taki sam kabelek, ale bez wskaznika, standardowe krokodylki, 5 lat gwarancji, etc. Bylem sceptycznie nastawiony do wydania sporej kupki pieniedzy (blisko 300zl) za prostownik, skoro mozna miec za 1/6 tej ceny, ale sie nie zawiodlem.  Wogole jakosc wykonania samych kabli, kostki do laczenia kabli ze soba, etc. sprawia wrazenie niemieckiego sprzetu AGD sprzed 10 lat - bardzo solidne, bez zbednych luzow, szpar, nierownosci, etc.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-15 19:49:12
Autor: Hinek
weekend motocyklowy w Lidlu
Użytkownik "Ivam" <filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm> napisał

Bylem sceptycznie nastawiony do wydania sporej kupki pieniedzy (blisko 300zl) za prostownik, skoro mozna miec za 1/6 tej ceny, ale sie nie zawiodlem.

Czegóż to ludzie robią dla poprawy samopoczucia!
No, ale każdy ma prawo do własnej małej paranoi :)

--
Hinek

Data: 2012-03-15 20:08:54
Autor: Ivam
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f6239a7$1@news.home.net.pl...
Czegóż to ludzie robią dla poprawy samopoczucia!

Prawda:)

No, ale każdy ma prawo do własnej małej paranoi :)

Uzasadnisz? Nie uwazam, ze ten prostownik pomoze moim korbom nie wyskoczyc, czy naprawi calkiem zepsuty akumulator, nie spowoduje, ze nie zostawie kasku na bankomacie, ani nie usunie niechcianej ciazy.

Czy za paranoje uwazasz - tak powszechne na tej grupie - zamilowanie do japonskich motocykli? Przeciez one nie robia nic wiecej niz te europejskie, amerykanskie czy chinskie. Jezdza na 2 kolach. A kazdy poleca japonczyka - sami paranoicy!

Napisalem, ze ma zajebiscie wazna rzecz - zapamietanie ostatniego programu (nie przelacza sie w tryb samochodowy, jesli byl w motocyklowym), a do tego nie jest zbudowany jak chinska zabawka. Dlatego polecam.

ps. chyba, ze zle odczytalem Twoje intencje i przyczepiles sie _tylko_ i _wylacznie_ do zacytowanego przez Ciebie zdania. To wtedy odwoluje moj wywod;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-15 20:25:21
Autor: Hinek
weekend motocyklowy w Lidlu
Ależ możesz sobie używać dowolnych prostowników - nic mi do tego.
Ale skoro polecasz akurat ten o którym mowa - to zauważ że może
być on przydatny tylko dla kogoś, kto zostawia motocykl/ akumulator
na parę miesięcy. Ja np. bym tak nie potrafił - a akumulator wystarczy
ze dwa razy podładować w ciągu zimy i po problemie. A można to zrobić
dowolnym prostownikiem dającym mały prąd....może być on nawet z ZSRR :)
Pozdr

--
Hinek

Data: 2012-03-15 20:38:20
Autor: Ivam
Użytkownik "Hinek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f624220$1@news.home.net.pl...
Ale skoro polecasz akurat ten o którym mowa - to zauważ że może
być on przydatny tylko dla kogoś, kto zostawia motocykl/ akumulator
na parę miesięcy.

A ja gdzies inaczej napisalem? Ba! Ja napisalem, ze polecam, zeby na zime miec spokoj, a do podladowania to wystarczy ten z lidla.

Ja np. bym tak nie potrafił - a akumulator wystarczy
ze dwa razy podładować w ciągu zimy i po problemie.

U mnie roznie. W zeszlym roku tak bylo, ze nie musialem praktycznie w ogole ladowac, a w tym roku jeszcze ani razu nie wyjechalem.

A można to zrobić
dowolnym prostownikiem dającym mały prąd....może być on nawet z ZSRR :)

Taki tez mam. Daje do wyboru - 1A, 3A, 6A oraz 10A. Bardzo sobie chwalilem gdy mialem stary, kompletnie zdechly aku w puszce i potrzebowalem odpalic, a nie mialem od kogo - 10min ladowania i pucha odpalala;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-15 21:08:58
Autor: Monster
W dniu 2012-03-15 20:08, Ivam pisze:

[...]
O przepraszam,ja nie polecam,mnie interesują tylko europejskie,no i jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-15 21:15:25
Autor: Kuczu
W dniu 2012-03-15 21:08, Monster pisze:

jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

Ja siedze w Polsce ale preferuje amerykanskie motocykle. Wiekszosc moich znajomych rowniez. I nikogo to nie dziwi.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-03-15 21:22:26
Autor: Monster
W dniu 2012-03-15 21:15, Kuczu pisze:
W dniu 2012-03-15 21:08, Monster pisze:

jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

Ja siedze w Polsce ale preferuje amerykanskie motocykle. Wiekszosc moich
znajomych rowniez. I nikogo to nie dziwi.

No i tylko amerykańską technikę miałem na myśli.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-15 21:55:03
Autor: Ivam
Użytkownik "Monster"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4f624c5a$0$26696$65785112@news.neostrada.pl...
O przepraszam,ja nie polecam,mnie interesują tylko europejskie,no i jeszcze Kuczu w Ameryce siedzi:-)

No dobra - Wy dwaj nie jestescie "kazdy". Jeszcze chyba Rogal i Newrom polecali bielizne. I na tym koniec - kazdy japonca!

Paranoja!

;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-03-16 07:45:14
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-03-15 21:55, Ivam pisze:

Jeszcze chyba Rogal i Newrom polecali bielizne.

Oredownikiem byl/jest Kefir :P
Zreszta ludzie sie zmieniaja i teraz mam pijadzio w garazu :P

mialem cteka xs3600, byl rownie fajny jak ten z lidla.
Dwie wady tego lidlowego sa takie ze jak braknie pradu w gniazdku to przechodzi w stand by oraz ze nie ruszy akku rozladowanego ponizej ilustam V.
Nastepny kupie jakis polski, z przelacznikiem auto/manual.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-16 20:23:21
Autor: Monster
[...]

Jeszcze Doktorski,wprost uwielbia BMW:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-27 01:16:36
Autor: doktorski
W dniu piątek, 16 marca 2012, 20:23:21 UTC+1 użytkownik Monster napisał:
Jeszcze Doktorski,wprost uwielbia BMW:-P
Mozesz, k-wa, nie pisac mojej ksywy z ta nazwa w jednym zdaniu? Dziekuje, no.
:)

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-03-27 11:08:36
Autor: AZ
On 03/27/2012 10:16 AM, doktorski wrote:
Jeszcze Doktorski,wprost uwielbia BMW:-P
Mozesz, k-wa, nie pisac mojej ksywy z ta nazwa w jednym zdaniu? Dziekuje, no.
:)

Tak z ciekawości, dlaczego? ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-27 11:11:22
Autor: Roman Niewiarowski
weekend motocyklowy w Lidlu
W dniu 2012-03-27 11:08, AZ pisze:

Tak z ciekawości, dlaczego? ;-)

Bo beemke jest rownie zajebista co kawasaki :P

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-27 11:19:13
Autor: AZ
On 03/27/2012 11:11 AM, Roman Niewiarowski wrote:
Tak z ciekawości, dlaczego? ;-)

Bo beemke jest rownie zajebista co kawasaki :P

No ba. Właśnie przeczytałem na sikaczu o motocyklu który zrobił 100kkm i patrząc na moje KHI które osiągnie to w przeciągu następnego miesiąca to chyba raczej jest zajebiste?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-27 11:34:58
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-03-27 11:19, AZ pisze:

No ba. Właśnie przeczytałem na sikaczu o motocyklu który zrobił 100kkm i
patrząc na moje KHI które osiągnie to w przeciągu następnego miesiąca to
chyba raczej jest zajebiste?

KicHI wogole jest zajebiste. Najzajebisciejsze ! :))

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie i nawet nie wiem czy 30tys km na liczniku.

Data: 2012-03-27 11:44:30
Autor: AZ
On 03/27/2012 11:34 AM, Roman Niewiarowski wrote:
[...]

Zmondrzałeś wkońcu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-27 11:54:54
Autor: Roman Niewiarowski
weekend motocyklowy w Lidlu
W dniu 2012-03-27 11:44, AZ pisze:

Zmondrzałeś wkońcu.

Dowcip mi sie wyostrzyl.

pozdr
newrom
--
RD07 - dożywocie.

Data: 2012-03-28 07:20:08
Autor: ErneST Rygielski
[...]

Że 100kkm to jakiś magiczny przebieg? W ST1100 po 100tyś dopiero olej zmieniłem...

....w lagach :)

ErneST

Data: 2012-03-28 09:56:36
Autor: AZ
On 03/28/2012 07:20 AM, ErneST Rygielski wrote:

Że 100kkm to jakiś magiczny przebieg? W ST1100 po 100tyś dopiero olej
zmieniłem...

...w lagach :)

No właśnie wcale nie magiczny, więc nie rozumiem, o to za wydarzenie motocykl który 100kkm zrobił?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-03-27 17:05:13
Autor: Monster
W dniu 2012-03-27 10:16, doktorski pisze:
[...]
Ciesz się że się zlitowałem i przecinek postawiłem:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-03-16 07:28:53
Autor: zly
Dnia Thu, 15 Mar 2012 20:08:54 +0100, Ivam napisał(a):

Napisalem, ze ma zajebiscie wazna rzecz - zapamietanie ostatniego programu (nie przelacza sie w tryb samochodowy, jesli byl w motocyklowym)

Prostownik który był ostatnio w Lidlu zdaje się automatycznie rozpoznawał
podłączany aku, nie trzeba było ustawiać ręcznie

--
marcin

Data: 2012-03-16 09:22:36
Autor: Marcin Gardeła
W dniu 2012-03-15 18:37, Ivam pisze:
[...]

Mój po zaniku napięcia przechodzi w opcję "Nic nie robię".

--
Diobeu
VFR800 '01

Data: 2012-03-16 09:28:41
Autor: Seba
Dnia Fri, 16 Mar 2012 09:22:36 +0100, Marcin Gardeła napisał(a):
[...]

Bosch C3 ma to samo. O drugiej wadzie newrom już napisał.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2012-03-14 16:01:31
Autor: WIADRO
W dniu wtorek, 13 marca 2012, 17:47:03 UTC+1 użytkownik Arbiter napisał:
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

z tego co ja przetestowałem na sobie:
-pasy nerkowe z tej serii są dobre, jakość/cena jest na najwyższym poziomie
-jeśli chodzi o pokrowiec na motocykl to akurat na haye jest przymały ale ogólnie te pokrowce są nieprzydatne, niepraktyczne, zajmują sporo miejsca, niby upchnie się to pod siedzeniem ale zawsze człowiek się upieprzy przy zakładaniu zdejmowaniu, przeszkadza to w cyrkulacji powietrza i przy dobowych amplitudach temperatury na dworzu/poluzawsze jest pod nią wilgotniej niż bez.
- skarpetki - jak skarpetki nic szczególnego - przetestowane brak zastrzeżeń
- kombinezon przeciwdeszczowy - niepraktyczny - ciężki, po złożeniu zajmuje sporo miejsca, przydatny jedynie przy bardzo silnych deszczach w długich trasach ale wyłącznie jeśli się ma również ochraniacze na buty i rękawice w innym wypadku można sobie go darować. słabo wentylowany ,sprawia że zaraz po założeniu człowiek robi sie mokry od wewnątrz, jak dla mnie mało ma odblasków, i kolory mało żywe jak na deszczowe dni. -prostownik - nie mam do niego zaufania - choć nie było zastrzeżeń, bardziej ufam staremu nieautomatycznemu ruskiemu prostownikowi z podziałką , niż diodzie.
- bielizna termoaktywna - cena/jakoś - ok

Data: 2012-03-14 21:50:02
Autor: Artek
weekend motocyklowy w Lidlu

Użytkownik "Arbiter" <niemam@hotmail.com> napisał w wiadomości

coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

*** A ktoś sie orientuje w jakości tego kasku? Osobiście lubie Lidla za narzędzia Parkside, bo uważam je za dobre, akcesoria motocyklowe też nie są rodem z Biedronki, czy Reala - cenne takie wrzuty, ciekawy jestem opinii tego kasku.

Pzdr.
Art.

Data: 2012-03-14 21:53:42
Autor: Arni
On 14.03.2012 21:50, Artek wrote:
[...]

mam, jezdziłem nieduzo ale był całkiem fajny. Poza typowymi wadami szczekowca czyli jest głosniejszy. Ale i tak go lubie

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2012-03-14 21:57:26
Autor: Artek
weekend motocyklowy w Lidlu

Użytkownik "Arni"

mam, jezdziłem nieduzo ale był całkiem fajny. Poza typowymi wadami szczekowca czyli jest głosniejszy. Ale i tak go lubie

Arni         Toruń

*** Nie poznaję Kolegi..  Zyczliwa opinia bez żadnych złosliwości? Arni, starzejesz się chyba ;-)

Pzdr.
Art.

Data: 2012-03-14 21:59:54
Autor: Arni
weekend motocyklowy w Lidlu
On 14.03.2012 21:57, Artek wrote:
Użytkownik "Arni"

[...]

ojaaa, nie zauważyłem...

PS ;)
PS2 oczywiscie, że się starzeję. Jak wszyscy

Data: 2012-03-14 22:12:30
Autor: Artek
weekend motocyklowy w Lidlu

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl>

[...]

***  Kiepska pamieć Ci służy.

 ;-)

Pzdr.
Art.

Data: 2012-03-24 15:12:50
Autor: Akarm
weekend motocyklowy w Lidlu
Użytkownik "Arbiter" napisał:
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
coś takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

Kupiłem kask. Tańszy niż szybka do któregoś z moich, a w zestawie jest dodatkowo zapasowa. :)
Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się nie pojeździ. :(

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-03-24 19:04:52
Autor: Artek
[...]

**** Zgadza się. Kask w cenie jednej porządnej szyby.

Ogólnie dobrze wykonany, estetycznie ładny, praktyczna  przyciemniana szyba, podnoszona szczęka, wygodna regulacja nawiewów, dodatkowe poduszki, szyba, kołnierz...
Niestety tak głośny, że kwalifikuje się tylko do jazdy po bułki dwie ulice od domu.

Data: 2012-03-24 19:06:29
Autor: Artek
weekend motocyklowy w Lidlu
PS. Pole widzenia, fakt - zajebiste.

Data: 2012-03-26 15:04:51
Autor: masti
weekend motocyklowy w Lidlu
Dnia pięknego Sat, 24 Mar 2012 15:12:50 +0100 osobnik zwany Akarm
wystukał:

[...]

tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem 5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-27 09:00:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
masti napisał(a):
tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem 5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

Trzeba sie bylo ogolic.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-03-27 08:47:52
Autor: masti
weekend motocyklowy w Lidlu
Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 09:00:49 +0200 osobnik zwany Kamil Nowak
'Amil' wystukał:

masti napisał(a):
tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem
5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

Trzeba sie bylo ogolic.

fakt, że ostatnio zarosłem, ale musiałbym golic razem ze szczęką ;)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-29 20:00:18
Autor: Arbiter

Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f6dd68d$0$1255
Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się nie pojeździ. :(

przy jakiej prędkości taki hałas?

Data: 2012-03-30 06:10:14
Autor: st1545
W dniu czwartek, 29 marca 2012, 20:00:18 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f6dd68d$0$1255
> Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się > nie pojeździ. :(

przy jakiej prędkości taki hałas?

Każdej.
Mój szumiał już na parkingu pod Lidlem.
Są jakieś maty wygłuszające do kasków?