weekend motocyklowy w Lidlu

Data: 2012-03-24 15:12:50
Autor: Akarm
weekend motocyklowy w Lidlu
Użytkownik "Arbiter" napisał:
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl
co¶ takiego ma być - wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kasków JET

Kupiłem kask. Tańszy niż szybka do którego¶ z moich, a w zestawie jest dodatkowo zapasowa. :)
Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się nie pojeĽdzi. :(

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-03-24 19:04:52
Autor: Artek
[...]

**** Zgadza się. Kask w cenie jednej porz±dnej szyby.

Ogólnie dobrze wykonany, estetycznie ładny, praktyczna  przyciemniana szyba, podnoszona szczęka, wygodna regulacja nawiewów, dodatkowe poduszki, szyba, kołnierz...
Niestety tak gło¶ny, że kwalifikuje się tylko do jazdy po bułki dwie ulice od domu.

Data: 2012-03-24 19:06:29
Autor: Artek
weekend motocyklowy w Lidlu
PS. Pole widzenia, fakt - zajebiste.

Data: 2012-03-26 15:04:51
Autor: masti
weekend motocyklowy w Lidlu
Dnia pięknego Sat, 24 Mar 2012 15:12:50 +0100 osobnik zwany Akarm
wystukał:

Użytkownik "Arbiter" napisał:
http://fanlidla.pl/gazetka/2012.03.24.motocykl coś takiego ma być -
wyglada na coroczny standard. Nie ma tylko kaskĂłw JET

Kupiłem kask. Tańszy niż szybka do któregoś z moich, a w zestawie jest
dodatkowo zapasowa. :)

tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem 5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-27 09:00:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
masti napisał(a):
tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem 5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

Trzeba sie bylo ogolic.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-03-27 08:47:52
Autor: masti
weekend motocyklowy w Lidlu
Dnia pięknego Tue, 27 Mar 2012 09:00:49 +0200 osobnik zwany Kamil Nowak
'Amil' wystukał:

masti napisał(a):
tak z ciekawości go przymierzyłem i wielkie zdziwienie bo brodę miałem
5cm poniżej dołu szczęki kasku :)

Trzeba sie bylo ogolic.

fakt, że ostatnio zarosłem, ale musiałbym golic razem ze szczęką ;)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-03-29 20:00:18
Autor: Arbiter
weekend motocyklowy w Lidlu

Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f6dd68d$0$1255
Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się nie pojeĽdzi. :(

przy jakiej prędko¶ci taki hałas?

Data: 2012-03-30 06:10:14
Autor: st1545
W dniu czwartek, 29 marca 2012, 20:00:18 UTC+2 użytkownik Arbiter napisał:
Użytkownik "Akarm" <akarmUSUN@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f6dd68d$0$1255
> Pole widzenia większe niż w schubertach, ale bez zatyczek w uszach już się > nie pojeĽdzi. :(

przy jakiej prędko¶ci taki hałas?

Każdej.
Mój szumiał już na parkingu pod Lidlem.
S± jakie¶ maty wygłuszaj±ce do kasków?