[allegro] wejdz bo WARTO !!!!

Data: 2009-12-19 19:50:46
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
Witam
Mam do sprzedania kilka ciekawostek:

http://allegro.pl/item857614656_seagate_slim_80gb_nowy_wejdz_bo_warto.html

http://allegro.pl/item858633175_seagate_slim_80gb_nowy_wejdz_bo_warto.html

http://allegro.pl/item858639777_lg_gh22np20_wejdz_bo_warto.html

http://allegro.pl/item858644633_nagrywarka_dvd_liteon_22x_ata_ihap322_warto.html

http://allegro.pl/item857568466_levis_wejdz_bo_warto_polecam.html

http://allegro.pl/item857568911_na_prezent_sukienka_oesey_tanio_zapraszam.html

http://allegro.pl/item857569351_cnd_continue_rewelacja_nowa_warto_zapraszam.html

http://allegro.pl/item857633315_rewelacja_samsung_sgh_i900_duzo_gratisow.html

http://allegro.pl/item859685886_rewelacja_lg_kp500_wejdz_bo_warto_polecam.html

sadze ze ceny sa rewelacyjne __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4702 (20091219) __________

Data: 2009-12-19 18:54:04
Autor: Waldek Godel
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
Dnia Sat, 19 Dec 2009 19:50:46 +0100, kawior74 napisał(a):

Witam
Mam do sprzedania kilka ciekawostek:

Ukradłeś konto i chcesz wałek zrobić? Nie wstyd ci tak przed świętami
kraść?

Nawet do oszustwa wypadałoby nie być idiotą. --
Nie pozdrawiam., Waldek Godel

Data: 2009-12-19 19:56:58
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
idioto ..
to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

Data: 2009-12-19 19:09:36
Autor: Waldek Godel
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
Dnia Sat, 19 Dec 2009 19:56:58 +0100, kawior74 napisał(a):

idioto ..
to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

toppostujesz, używasz antywirusa którego obsługa cię przerasta i wysyłasz
reklamy na grupy na których to zabronione. Faktycznie, mając IQ podobny do cegły dziurawki możesz być aż tak głupi,
żeby robić przewał z własnego konta. I jeszcze czekać na podobnego tobie
frajera który zalicytuje.

--
Nie pozdrawiam, Waldek Godel

Data: 2009-12-19 20:34:32
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
przerasta to Ciebie chyba świat ..... i o zdani Cie nie prosiłem a ze swoim IQ to mógł byś być tą cegłą dziurawka a co najważniejsze  frajera byś nie musiał szukać wystarczyło by spojrzeć w lustro w Twoim przypadku.
pozdrawiam

Data: 2009-12-19 20:03:23
Autor: qwerty
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
Użytkownik "kawior74" <kawior74@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgj7qa$bjo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
idioto ..
to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

Miał kto zrobić, nie ma kto zabić. :(

Data: 2009-12-19 20:11:27
Autor: Valdi
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
"kawior74" news:hgj7qa$bjo$1atlantis.news.neostrada.pl

idioto ..
to moje konto a zreszta nikt cie nie pytal o zdanie..

Myślisz, że po takim kulturalnym przedstawieniu ktoś z grupy skusi się na
zakupy u Ciebie? ;)

Data: 2009-12-19 20:36:10
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
to  był tylko kontra do wypowiedzi ... Waldka

a reklama to dźwignia handlu ;-)

Data: 2009-12-19 20:50:08
Autor: Valdi
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
"kawior74" news:hgjajm$7ac$1nemesis.news.neostrada.pl

to  był tylko kontra do wypowiedzi ... Waldka
a reklama to dźwignia handlu ;-)

No to może warto by było zapoznać się z netykietą kiedy zaczyna się swoje
szeroko pojęte tourne na grupie...?

Data: 2009-12-19 21:15:59
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
ah tam od razu turne ;-)

Data: 2009-12-19 22:18:24
Autor: Valdi
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
"kawior74" news:hgjcub$8sj$1nemesis.news.neostrada.pl

ah tam od razu turne ;-)

Jeszcze raz powtarzam (wręcz krzyczę!) - UCZYMY SIĘ POPRAWNIE CYTOWAĆ!

Data: 2009-12-19 22:25:54
Autor: cpt. Nemo
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!

Użytkownik "kawior74" <kawior74@wp.pl> napisał w wiadomości
to  był tylko kontra do wypowiedzi ... Waldka

a reklama to dźwignia handlu ;-)

Reklama narzedziem oszustow i to nie od wczoraj.

Pozdrawiam,

Data: 2009-12-19 20:17:25
Autor: JoteR
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
"kawior74" napisał:

http://allegro.pl/itemxxxxxxxx_na_prezent_sukienka_oesey_tanio_zapraszam.html

http://allegro.pl/itemxxxxxxxx_rewelacja_samsung_sgh_i900_duzo_gratisow.html

No to żeby nie było zupełne NTG - gdzie w tej OMNI jest IrDA? Bo tak oglądam swoją na wszystkie strony i nijak nie mogę jej wymacać. Zaś tak wszechstronnie oblatany człowiek jak ty (bo to i komórki i sukienki) z pewnością będzie wiedział gdzie. Bo w aukcji napisano, że jest.

JoteR

Data: 2009-12-19 20:49:07
Autor: Piona
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
kawior74 pisze:
http://allegro.pl/item857633315_rewelacja_samsung_sgh_i900_duzo_gratisow.html

Cytat:
"GRATIS dodaje :
*** automapa 6....
"
Zestaw za 160 pln z Auto Mapą 6?
Niech ktoś się zajmie piratem.
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2009-12-20 09:20:21
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
pirat to cie zrobil

Data: 2009-12-20 09:45:39
Autor: brum
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
Mam do sprzedania kilka ciekawostek:
http://allegro.pl/item857614656_seagate_slim_80gb_nowy_wejdz_bo_warto.html

to ten sam uzywany pierdziel, ktory naprawde ma 5400 obrotow ?

http://allegro.pl/item857633315_rewelacja_samsung_sgh_i900_duzo_gratisow.html

przeciez chlopaki w komisie mowili, ze nie uda sie naprawic
no i dlaczego "Aukcja została usunięta przez pracownika Allegro" ?

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com lub czasopisma

Data: 2009-12-20 09:54:41
Autor: kawior74
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
używany to ty jesteś
i nic nie zostało usunięte
ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

Data: 2009-12-20 10:17:09
Autor: Czarek
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
W dniu 2009-12-20 09:54, kawior74 napisał/a:
używany to ty jesteś
i nic nie zostało usunięte
ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

Jak widzę to już straciłeś kontakt z rzeczywistością i nie wiesz nawet co z Twoimi aukcjami się dzieje.

--
Cz.

Data: 2009-12-20 13:22:13
Autor: Tomek
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał:

[...]

Karmienie trolli, idiotów i oszustów znów stało się modne?

Data: 2009-12-20 14:44:21
Autor: Animka
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
kawior74 pisze:
[...]

Na tej grupie nie zamieszcza sie ogłoszeń!!!!

--
animka

Data: 2009-12-20 16:50:15
Autor: Jarek Ossowski
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!

Użytkownik "kawior74" <kawior74@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgkot7$pv1$1atlantis.news.neostrada.pl...
używany to ty jesteś
i nic nie zostało usunięte
ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

Wypad stąd, ścierko, bo cie znajde i nakopie w ten pusty, spamerski łeb...

Data: 2009-12-22 10:18:30
Autor: Valdi
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
"kawior74" news:hgkot7$pv1$1atlantis.news.neostrada.pl

używany to ty jesteś
i nic nie zostało usunięte
ciebie usunęli chyba za szybko buahahahahaha

Za prymitywizm, który bije z twoich wypowiedzi -> PLONK!
I jeszcze jako gratis ode mnie - poinformowałem allegro o twoim spamowaniu
na grupie + wulgarnym języku towarzyszącym twoim "usenetowym reklamom". Mam
nadzieję, że się tobą zajmą pracownicy allegro a twoje aukcje zwyczajnie w
świecie pójdą się stukać, czego sobie i państwo życzę.

Pozdrawiam.

Data: 2009-12-21 15:28:54
Autor: orcio
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
kawior74 pisze:
Witam
Mam do sprzedania kilka ciekawostek:

To ciekawostka ode mnie:
http://allegro.pl/contact/contact2.php?category=55

Proponuję aby wszyscy którzy narzekają na niego opisali sprawę. Straci konto z 400 pozytywami to sie nauczy netykiety i stosowania regulaminu allegro.

orcio

Data: 2009-12-22 10:18:57
Autor: Valdi
[allegro] wejdz bo WARTO !!!!
"orcio" news:hgo0qq$csa$1atlantis.news.neostrada.pl

Mówisz, masz :) Napisałem :)

[allegro] wejdz bo WARTO !!!!