wejdzie amor 1 1/8?

Data: 2009-05-26 04:35:22
Autor: krzysiek.jasinski
wejdzie amor 1 1/8?
Czesc
Nie wiem jakiego amora szukac. na 1 czy na 1 1/8"?
Prosze spojrzcie na fotke: http://i44.tinypic.com/2d9nk1.jpg
Rura kierownicy ma dokladnie 1cal ale cala mufa czy jak tam sie to
zwie jest duzo szersza.
Wiec moze sie zmiesci amor z rura 1 1/8cala.
Jak cos zle mysle to mnie naprostujcie i napiszcie jak to sprawdzic
samemu

Data: 2009-05-26 05:07:23
Autor: pknas.praca
wejdzie amor 1 1/8?
Nie wiem jakiego amora szukac. na 1 czy na 1 1/8"?
Wiec moze sie zmiesci amor z rura 1 1/8cala.

Cześć
nie wydaje mi się żeby była taka możliwość.
Musisz jeszcze zmieścić stery w główce ramy.
Na 100% nie napiszę że sie nie da - ale moim zdaniem musisz szukać
amora na 1" - raczej starszy typ lub coś z tańszych obecni modeli

pozdrawiam

Data: 2009-05-26 05:20:57
Autor: miok
wejdzie amor 1 1/8?
On 26 Maj, 14:07, pknas.pr...@gmail.com wrote:
> [...]

Na 100% nie napiszę że sie nie da - ale moim zdaniem musisz szukać
amora na 1" - raczej starszy typ lub coś z tańszych obecni modeli

Ja mam taką samą sytuację jak na zdjęciu (takie same wymiary).
Mostek przeciez jeszcze wchodzi w rure widelca, wiec rura sterowa ramy
(mam nadzieje ze nic nie namieszalem w nazwach) jest szersza i moze
miec te 1 i 1/8". Zreszta na sterach mam napis: "1 1/8" OVER SIZE |
SEAL FOR  25.4". Amortyzator to RST 905.
Jaki ja mam rozmiar sterów? Bo to 25.4 to własnie 1"...

Data: 2009-05-26 05:36:57
Autor: kriszek
wejdzie amor 1 1/8?
On May 26, 2:20 pm, miok <michal....@gmail.com> wrote:

> [...]

SEAL FOR  25.4". Amortyzator to RST 905.
Jaki ja mam rozmiar sterów? Bo to 25.4 to własnie 1"...

wlasnie jak popatrzylem z bliska to nad gorna nakretka jest chyba
plastikowa uszczelka jakas a na niej napis:
fi 1 1/8" X 26T

Data: 2009-05-26 13:13:15
Autor: Jarek
wejdzie amor 1 1/8?
krzysiek.jasinski@gmail.com napisał(a):
[...]

Jak najbardziej tak! Klasyczny mostek w przypadku 1" miałby średnicę 22,2mm a
wewnętrzna średnica widelca 1 i 1/8 to właśnie 25,4. Pozdrawiam. --

Data: 2009-05-26 15:42:03
Autor: kosik
wejdzie amor 1 1/8?

Uzytkownik <krzysiek.jasinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:13e89f79-6624-4f77-98bc-79787cef06bcr34g2000vbi.googlegroups.com...
[...]

Ta Merida Kalahari ma jak najbardziej glówke 1, 1/8"

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-05-26 07:33:47
Autor: kriszek
wejdzie amor 1 1/8?
no to maja preclownicy szczescie ze dobrze doradzili 5lat temu jak
kupowalem rower :)

ale teraz kolejne pytanie. wybor jest duzy i nie wiem jaki amor
konkretnie wybrac. duzo jezdze po lesie i waze z meter :) zadne tam
extrema ale czasem jak sie jakis zjazd trafi to puszczam wodze :)
zastanawiam sie nad Rock Shox Tora 302 Solo Air 100mm, da rade?

Data: 2009-05-26 17:32:43
Autor: kosik
wejdzie amor 1 1/8?

Uzytkownik "kriszek" <krzysiek.jasinski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6ecc966b-4a9d-4ecb-bda6-c756588e1abas20g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Dobry wybór :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-05-26 16:05:19
Autor: Kuba Stasiak
wejdzie amor 1 1/8?
To takie szybkie pytanie okolo tematyczne. Czy jak mam stery skrecane 1 1/8" to moge je przerobic na A-Head i tym samym dac jakis porzadniejszy amor? Porzadnych amorów z gwintowana rura sterowa nie widzialem a nie widzi mi sie to robic. Czy moze latwiej by bylo zostawic stery skrecane i nagwintowac rure sterowa. Ale znów zmniejszona sztywnosc. Kurde mialo byc szybkie pytanie ;/

Data: 2009-05-26 16:31:24
Autor: kosik
wejdzie amor 1 1/8?

Uzytkownik "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisal w wiadomosci news:gvgsuu$a34$1news.onet.pl...
[...]

Jak najbardziej. Wystarczy zmienic stery lub sama góre sterów, a czasem nawet sam górny dekiel sterów :) Wlasciwie to groszowe sprawy.

Pozdrawiam
kosik

wejdzie amor 1 1/8?