wejdzie amor 1 1/8?

Data: 2009-05-26 05:07:23
Autor: pknas.praca
wejdzie amor 1 1/8?
Nie wiem jakiego amora szukac. na 1 czy na 1 1/8"?
Wiec moze sie zmiesci amor z rura 1 1/8cala.

Cześć
nie wydaje mi się żeby była taka możliwość.
Musisz jeszcze zmieścić stery w główce ramy.
Na 100% nie napiszę że sie nie da - ale moim zdaniem musisz szukać
amora na 1" - raczej starszy typ lub coś z tańszych obecni modeli

pozdrawiam

Data: 2009-05-26 05:20:57
Autor: miok
wejdzie amor 1 1/8?
On 26 Maj, 14:07, pknas.pr...@gmail.com wrote:
> [...]

Na 100% nie napiszę że sie nie da - ale moim zdaniem musisz szukać
amora na 1" - raczej starszy typ lub coś z tańszych obecni modeli

Ja mam taką samą sytuację jak na zdjęciu (takie same wymiary).
Mostek przeciez jeszcze wchodzi w rure widelca, wiec rura sterowa ramy
(mam nadzieje ze nic nie namieszalem w nazwach) jest szersza i moze
miec te 1 i 1/8". Zreszta na sterach mam napis: "1 1/8" OVER SIZE |
SEAL FOR  25.4". Amortyzator to RST 905.
Jaki ja mam rozmiar sterów? Bo to 25.4 to własnie 1"...

Data: 2009-05-26 05:36:57
Autor: kriszek
wejdzie amor 1 1/8?
On May 26, 2:20 pm, miok <michal....@gmail.com> wrote:

> [...]

SEAL FOR  25.4". Amortyzator to RST 905.
Jaki ja mam rozmiar sterów? Bo to 25.4 to własnie 1"...

wlasnie jak popatrzylem z bliska to nad gorna nakretka jest chyba
plastikowa uszczelka jakas a na niej napis:
fi 1 1/8" X 26T

wejdzie amor 1 1/8?