welcome POnownie

Data: 2009-02-26 19:22:03
Autor: aprecjator
welcome POnownie
a co mi tam, dzieci odchowane i żonate więc POsadzimy trochę.
w egipcie były me dziatki, smród i ubóstwo tam.
a u nasz kultura, kaczory wsPÓlny jenzyk znaleĽli o eurze i kryzysie.
imieniny mam dzi¶, dzięki.
jak wygramy to się odezwę.

Data: 2009-02-26 21:24:04
Autor: ColgatesBilly
welcome POnownie ( Judgement Day)

"aprecjator" <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:go6q4r$6d2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zegnaj wiec ! ;)

PS dzis kazdy czuje sie.... pyrom?  ;)

P-Kol

Data: 2009-02-26 19:38:45
Autor: aprecjator
ColgatesBilly <Sir_kolgejts@op.pl> napisał(a):

> [...]
> w egipcie były me dziatki, smród i ubóstwo tam.
> a u nasz kultura, kaczory wsPÓlny jenzyk znaleĽli o eurze i kryzysie.

zwłaszcza Polakiem.
liczę na CUD.
jak to MY.

Data: 2009-02-26 20:46:35
Autor: jadrys
  aprecjator pisze:
[...]

A ja na Lewandowskiego..

--
Linuks to system dla my¶l±cych użytkowników..    Ja

Data: 2009-02-26 22:02:08
Autor: ColgatesBilly

" aprecjator" <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:go6r45$b20$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> w egipcie były me dziatki, smród i ubóstwo tam.
> a u nasz kultura, kaczory wsPÓlny jenzyk znaleĽli o eurze i kryzysie.

Polakiem czuje sie dzis w... 45 procentach!

PS nie pije do... wodki ;)

Kol

Data: 2009-02-26 21:46:28
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:24:04 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

PS dzis kazdy czuje sie.... pyrom?  ;)

Aż tak się nie rozpędzaj, ale Lechowi pokibicuję...
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-26 21:39:14
Autor: aprecjator
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]
>
> PS dzis kazdy czuje sie.... pyrom?  ;)

Aż tak się nie rozpędzaj, ale Lechowi pokibicuję...
nawet POznańsko-peruwiański el condon pasa nie POmógł.
nie ma CUDÓW, nie ma !
i nie będzie !

Data: 2009-02-26 22:46:33
Autor: Piotr
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:39:14 +0000 (UTC), aprecjator napisał(a):

nawet POznańsko-peruwiański el condon pasa nie POmógł.
nie ma CUDÓW, nie ma !
i nie będzie !

Ale pogapić się można. WeĽ takiego Warzywnego...
Wiadomo, że żadnych Donko-cudów nie będzie, a ten ma się od kibicowania tym
"cudotwórcom" posrać.
pz
Piotr

welcome POnownie