welcome to Niagara

Data: 2009-08-14 15:59:57
Autor: Fidelio
welcome to Niagara
No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

Data: 2009-08-14 14:30:35
Autor: Ireneusz Wik
welcome to Niagara
cos mi sie widzi ze bedziemy sie ruszac wokol 2100+-100

pozdr
IWSP

Data: 2009-08-14 17:04:41
Autor: skippy
welcome to Niagara

Użytkownik "Ireneusz Wik" <iwsp.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h63seb$5ek$1inews.gazeta.pl...
cos mi sie widzi ze bedziemy sie ruszac wokol 2100+-100

pozdr
IWSP

jak długo? (z grubsza chociaż)

Data: 2009-08-14 17:24:36
Autor: Delfino Delphis
welcome to Niagara
skippy wrote:

jak długo? (z grubsza chociaż)

Stawiam na połowę września :)

Data: 2009-08-14 18:48:10
Autor: u
welcome to Niagara

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h63vjj$1p9$1news.onet.pl...
Stawiam na połowę września :)

Wodospad miał być w lutym, maju, sierpniu.
Obstawiasz wrzesień, a jak stawiam na tolka banana z TVP Historia.:-)

Data: 2009-08-14 20:33:52
Autor: Robert
welcome to Niagara
skippy pisze:
[...]

skippy, nie pisałeś coś o 18.08 jako datę z cyklu?

Mamy też okienko Carolana.

Ja myślę, że w przyszłym tygodniu rynek pokaże kierunek.

RM.

Data: 2009-08-14 21:37:50
Autor: skippy
welcome to Niagara

Użytkownik "Robert" <robertoos@rato.pl> napisał w wiadomości news:h64amn$h7q$1news.task.gda.pl...
skippy pisze:
[...]

Chyba pisałem o 13 sierpnia wynikającym z cyklu na gbpusd.
Ogólnie przestałem zajmować się tego typu dalekosiężnym prognozowaniem - to strata czasu.
Zbyt często sie nie sprawdza albo zawodzi polaryzacja.

Pozdrawiam

Data: 2009-08-14 23:37:23
Autor: skippy
welcome to Niagara
Data: 2009-08-15 12:55:10
Autor: Endriu
welcome to Niagara
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6631&mode=view

A co powiesz Skippy na to ?.
http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/08/Weszly-sygnaly.html

"AT rynków finansowych " John. J. Murphy s 123.

"[...] Diagram 6.5  Rozszerzający się trójkąt. Ten rodzaj trójkąta zazwyczaj pojawia śie jako formacja odwócenia trendu wzrostowego. Widzimy  tu trzy wyższe wierzchołki i dwa opadjące dna [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-08-15 13:29:51
Autor: skippy
welcome to Niagara

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:h6630r$rdt$1news.interia.pl...
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6631&mode=view

A co powiesz Skippy na to ?.
http://pawelszczepanik.blox.pl/2009/08/Weszly-sygnaly.html

Też możliwe, aczkolwiek początek patternu który pokazałem zdarza sie nieczęsto i wydaje mi sie bardzo wyraźny.
Jeżli tak, to po drobnym spadku będzie dalsza jazda up i dopiero ostra korekta.

Data: 2009-08-14 16:20:00
Autor: Virck
welcome to Niagara
Dobrze, ze dodales slowo 'chyba' bo jeszcze miejscowe leszcze zobaczylyby smierc w oczach i zwalily indeks o kolejne kilkadziesiat punktow.....

Data: 2009-08-14 16:35:44
Autor: totus
welcome to Niagara
Virck wrote:

Dobrze, ze dodales slowo 'chyba' bo jeszcze miejscowe leszcze zobaczylyby
smierc w oczach i zwalily indeks o kolejne kilkadziesiat punktow.....

To jakaś zmiana koncepcji. Myślałem, że to grube żydy z GS ruszają rynkiem, a nie leszcze. Jestem zupełnie zaskoczony. Chyba Ci się wyrwało.

Data: 2009-08-14 16:38:30
Autor: Fidelio
welcome to Niagara
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h63so2$6ht$1inews.gazeta.pl...
Virck wrote:

[...]

Z ust mi to wyjąłeś ;-)

Data: 2009-08-14 17:44:26
Autor: Virck
welcome to Niagara

"totus" <totus@poczta.onet.pl> wrote in message news:h63so2$6ht$1inews.gazeta.pl...
Virck wrote:

[...]

Zapomnialem dodac SMILE....

Data: 2009-08-14 18:08:18
Autor: dwig
welcome to Niagara
No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

Jest duże prawdopodobieństwo że to już koniec wzrostów. Jednak rynek ma to do
siebie że lubi kołować ludzi. Możemy mieć krótką korektę i jeszcze jedno wyjście
na nowe szczyty. Po nich to już na pewno jazda bez trzymanki.Jednak mimo
wszystko wydaje się że ta jazda się już zaczyna.

trochę szerzej rozpisałem się na www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com

Data: 2009-08-14 18:38:04
Autor: Delfino Delphis
welcome to Niagara
dwig wrote:

[...]

Jak wszyscy wierzą w spadki, to zaczną się wzrosty, tak? ;)

Data: 2009-08-14 19:05:15
Autor: Zbyszek
welcome to Niagara
Dnia 14-08-2009 o 18:08:18 dwig <darbart@op.pl> napisał(a):

No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

Jest duże prawdopodobieństwo że to już koniec wzrostów. Jednak rynek ma  to do
siebie że lubi kołować ludzi. Możemy mieć krótką korektę i jeszcze jedno  wyjście

kołowanie - prawda, rynek oszukuje cały czas. Co do prawdopodobienstwa,  pozwole sobie sie nie zgodzic.
To co sie wyrysowało nie wyglada na RGR lecz inna znana formacje...
Wybicie w przyszlym tygodniu powinno rozstrzygnąc temat.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-14 19:50:42
Autor: Virck
welcome to Niagara

"dwig" <darbart@op.pl> wrote in message news:5f67.000000e0.4a858bf2newsgate.onet.pl...
[...]

Na gieldzie nie istnieje slowo NA PEWNO.....

Data: 2009-08-15 11:29:39
Autor: PM
welcome to Niagara
No tak ladnie mialo sie wszystko zwalic. Juz krotkie nalykane, juz powszechna radosc ze zwalki w ostatnich minutach w piatek a tu myk - wredne US nie chce sie przylaczyc ...

Data: 2009-08-15 11:50:57
Autor: Fidelio
welcome to Niagara
Użytkownik "PM" <pmod123@o2.pl> napisał w wiadomości news:h65v68$lo4$1news.task.gda.pl...
No tak ladnie mialo sie wszystko zwalic. Juz krotkie nalykane, juz powszechna radosc ze zwalki w ostatnich minutach w piatek a tu myk - wredne US nie chce sie przylaczyc ...

To nic nie znaczy, zawsze podciągają pod koniec do góry. Ale masz rację, generalnie kierunek nie jest jeszcze przesądzony. Chociaż jeśli na całkiem niezłe dane jest taka reakcja, to raczej niczego dobrego to nie wróży, mogą się w następnym tygodniu osunąć jeszcze na 990 i wtedy zobaczymy. Jak to pęknie to na jakiś czas na pewno pożegnamy się z oglądaniem 1000 pktów na S&P500.

Data: 2009-08-15 13:57:21
Autor: Andrzej Adam Filip
welcome to Niagara [wielki wodospad v. spłuczk a]
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> pisze:

No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

A o jak długiej perspektywie raczysz się wypowiadać i jak wielki spadek
raczysz o przemądrzały wieszczyć?

Podanie czy mówisz o dniach, tygodniach czy też miesiącach oraz czy
mĂłwisz o 10%-20% dalszych spadkĂłw czy teĹź o 40%+ *BARDZO* zmienia
sens twojej wypowiedzi. Bez tego "detalu" twoja wypowiedĹş dla mnie jest
najczystszym bezwartościowym bełkotem.

Podaj datę i liczbę albo spadaj :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Szlachetny koń nie będzie jadł siana, którego raz mu odmówiono.

Data: 2009-08-15 14:57:25
Autor: Fidelio
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:8fj7z8ym2wtim.brudna.chmurka.net...
"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> pisze:

No to chyba koniec tego wzrostowego balu.

A o jak długiej perspektywie raczysz się wypowiadać i jak wielki spadek
raczysz o przemądrzały wieszczyć?

Czy ja cokolwiek wieszczę? Czy określenie "chyba" oznacza wieszczenie? To było nic innego jak zaproszenie do spekulacji co nas czeka. Nie musisz się od razu tak negatywnie nabzdyczać, bo w tym co napisałem nie ma niczego co by uzasadniało Twoją reakcję. No chyba, że poniosłeś jakieś straty i chcesz jakoś odreagować frustrację, w takim razie, użyj sobie, na zdrowie. Lepsze to niż miałaby Ci jakaś żyłka pęknąć.

[...]

Ależ proszę łaskawy Panie, już podaję:

14.08.2009
zeszliśmy w dół jakieś 100 pktów na WIG20.

welcome to Niagara