wentyl presta adapter manometr

Data: 2013-10-05 14:04:19
Autor: masti
wentyl presta adapter manometr
Dnia pi臋knego Sat, 05 Oct 2013 15:52:30 +0200 osobnik zwany Wojtek
napisa艂:

Witam!

Mam w rowerze wentyle presta :(
Poprzez adapter do wentyla samochodowego udaje mi si臋 bez problemu
pompowa膰 je kompresorem.
Jednak nijak nie mog臋 uzyska膰 odczytu z manometru. To tak ju偶 b臋dzie czy
po prostu adapter jest kiepski a mo偶e ja co艣 藕le robi臋?

raczej adapter kiepski. 呕eby odczyta膰 ci艣nienie musi wcisn膮膰 zaworek bo inaczej ci艣nienie w d臋tce go zamyka. Pompowa膰 si臋 da bo ci艣nienie powietrza go otworzy.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-10-07 15:06:47
Autor: live_evil
On 05.10.2013 16:04, masti wrote:

raczej adapter kiepski. 呕eby odczyta膰 ci艣nienie musi wcisn膮膰 zaworek bo
inaczej ci艣nienie w d臋tce go zamyka. Pompowa膰 si臋 da bo ci艣nienie
powietrza go otworzy.

Nie spotka艂em si臋 jeszcze adapterem nakr臋canym SV-AV , kt贸ry by wciska艂 zaw贸r.

--
live_evil

Data: 2013-10-07 13:13:28
Autor: AZ
On 2013-10-07, live_evil <usame_niechcespamu@o2.pl> wrote:

[...]

Przeciez nie adapter wciska tylko jego dlugosc umozliwia wcisniecie go
przez koncowke tak jak to robi z zaworem w Schraderze.

--
Artur

wentyl presta adapter manometr