Data: 2013-10-05 16:42:17 | |
Autor: m4rkiz | |
wentyl presta adapter manometr | |
"Wojtek" <wojtek223323@wp.pl> wrote in message news:l2p5jb$n4k$1node1.news.atman.pl...
Witam! ja tam zawsze przy pierwszej okazji (dziurze) rozwiercam obrecz i wymieniam detke jezeli jezdzi sie w dlugie trasy to potrafi oszczedzic to sporo czasu i pieniedzy -- http://db.org.pl/ |
|
Data: 2013-10-07 13:23:46 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
wentyl presta adapter manometr | |
Dnia Sat, 05 Oct 2013 16:42:17 +0100, m4rkiz napisał(a):
ja tam zawsze przy pierwszej okazji (dziurze) rozwiercam obrecz iZ tym rozwierceniem to ciekawy pomysł. A presta w tak rozwierconym otworze nie lata za bardzo? Nie ma przez to żadnych problemów? -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-10-07 14:27:11 | |
Autor: bkr | |
wentyl presta adapter manometr | |
On 07/10/13 14:23, piecia aka dracorp wrote:
Z tym rozwierceniem to ciekawy pomysł. A presta w tak rozwierconym otworze nie lata za bardzo? Nie ma przez to żadnych problemów? jak masz taka nakretke jak daje conti: http://tiny.pl/qq8zg to jest spoko. nakreca sie tym kolnierzem do dolu -- bkr |
|
Data: 2013-10-07 15:59:59 | |
Autor: __Maciek | |
wentyl presta adapter manometr | |
Mon, 7 Oct 2013 13:23:46 +0000 (UTC) piecia aka dracorp
<imie.nazwisko@wp.eu> napisa³: Z tym rozwierceniem to ciekawy pomys³. A presta w tak rozwierconym otworze nie lata za bardzo? Nie ma przez to ¿adnych problemów? Chodzi raczej o rozwiercenie w celu zastosowania dêtki z wentylem samochodowym (Schradera), co równie¿ polecam, wiec latanie presty nie ma nic do rzeczy, bo otwór rozwiercamy po to ¿eby tej presty wiêcej nie stosowaæ. |
|
Data: 2013-10-07 15:10:40 | |
Autor: piecia aka dracorp | |
wentyl presta adapter manometr | |
Dnia Mon, 07 Oct 2013 15:59:59 +0200, __Maciek napisał(a):
Chodzi raczej o rozwiercenie w celu zastosowania dętki z wentylem Oj nie bądź taki do przodu :P. Przecież nie wyrzucę dobrych dętek z prestą. Będę musiał je używać do czasu wymiany/ Ostatnio się dowiedziałem że np. w dalekich podróżach lepiej się sprawdzają koła 26" z 36 otworami na szprychy. Bo łatwiej takie coś dostać. Trzeba iść w kierunku uniwersalności aczkolwiek pewnie nie za szybko odważę się pojechać np. do Ameryki Pd. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr kropka rogoza at wp kropka eu |
|
Data: 2013-10-08 11:57:59 | |
Autor: m4rkiz | |
wentyl presta adapter manometr | |
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:l2ucl2$oa4$3dont-email.me...
Dnia Sat, 05 Oct 2013 16:42:17 +0100, m4rkiz napisał(a): jezeli juz zakladam preste do dziury po schraderze to dla pewnosci daje tam podkladke stalowa*, nigdy nie mialem z tym problemow, ale zakladam ze teoretycznie przy duzych cisnienach moze sie cos zdarzyc nawet nie wiedzialem ze mozna kupic takie fajne rzeczy jak kolega bkr pokazal, glownie dlatego ze detke z presta mam chyba tylko jeszcze jedna na wszystkie rodzinne rowery ktore serwisuje *robilem tak dokladnie jeden raz ;) -- http://db.org.pl/ |
|
Data: 2013-10-08 12:08:21 | |
Autor: bkr | |
wentyl presta adapter manometr | |
On 08/10/13 11:57, m4rkiz wrote:
nie wiedzialem ze mozna kupic takie fajne rzeczy jak kolega bkr to jest standardowa podkladka w detkach conti szosowych 700x18-25 (czy jakos tak) -- bkr |
|