wentylator chlodnicy

Data: 2011-12-01 10:27:10
Autor: marcin
wentylator chlodnicy
witam. robie mala przerobke. wywalam wisko i montuje elektryczny wentylator.
po wielu przymiarkach najbardziej pasuje od daewoo nubira. sa dwie wersje : jeden duzy wentylator lub dwa male.
tak wygladaja
http://img687.imageshack.us/img687/8469/wentylatorlacetti.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/6279/wentnubira.jpg

moja chlodnica na szerokosc jest taka sama, jedynie na wysokosc z 5cm wieksza.
zastanawiam sie ktory wariant bedzie mial wieksza sprawnosc chlodzenia?
raczej sklaniam sie ku wersji pojedynczej z racji latwiejszego montazu.
czy ktos jest w stanie policzyc pi*oko ktory wariant bedzie lepszy ?

Data: 2011-12-01 12:33:32
Autor: Hants
wentylator chlodnicy
"marcin" <lkadjh@kbdosd.cwo> wrote in message news:jb7h9k$ibj$1inews.gazeta.pl...
witam. robie mala przerobke. wywalam wisko i montuje elektryczny wentylator.
zastanawiam sie ktory wariant bedzie mial wieksza sprawnosc chlodzenia?

W mojej Sonacie są dwa wentylatory na chłodnicy. Zwykle załącza się tylko jeden, drugi pracuje gdy włączę klimę.

wentylator chlodnicy