wentylator na skraplaczu lodówki

Data: 2010-07-20 20:33:40
Autor: Pietrek
wentylator na skraplaczu lodówki

Użytkownik "Rafał K" <rak2001pl@interia.pl> napisał w wiadomości
news:i23u9l$lau$1mx1.internetia.pl...
Witam

Ostatnio rozszczelniła mi się 4 letnia lodówka whirlpool, ponieważ w
domu było wtedy 35*C to serwisant zaproponował dorobienie wentylatora na
skraplaczu lodówki. Sprawdziłem ze zwykłym wentylatorem stojącym i
faktycznie lodówka chodziła o połowę krócej. Moje pytanie brzmi czy ktoś
robił coś takiego i jaki wentylator użył ?

Pierwszy raz słyszę o takim patencie i dorabianiu wentylatora, jakkolwiek
pewnie poprawila się sprawność skraplacza, który w czasie upałów nie był w
stanie oddać ciepła.
Niektóre chłodziarki do zabudowy maja skraplacz obok sprężarki razem z
wentylatorem, tak jest w niektórych nowych SBS.
W zasadzie oprócz krótkich okresów upałów chłodziarki dają sobie radę i są
produkowane na poszczególne klasy klimatyczne

P.

wentylator na skraplaczu lodówki