wentylator na skraplaczu lodówki

Data: 2010-07-20 22:28:15
Autor: na102
wentylator na skraplaczu lodówki

Użytkownik "Rafał K" <rak2001pl@interia.pl> napisał w wiadomości news:i23u9l$lau$1mx1.internetia.pl...
Witam

Ostatnio rozszczelniła mi się 4 letnia lodówka whirlpool, ponieważ w domu było wtedy 35*C to serwisant zaproponował dorobienie wentylatora na skraplaczu lodówki. Sprawdziłem ze zwykłym wentylatorem stojącym i faktycznie lodówka chodziła o połowę krócej. Moje pytanie brzmi czy ktoś robił coś takiego i jaki wentylator użył ?

Rak

www.amara.com.pl
Po piersze to lodówka nie rozszczelniła sie z powodu  temperatury .
Co do wentylatora to da to  jakąś oszczędność na prądzie pod warunkiem że będzie sterowany (mozna go wpiąć pod kompresor),do takich dupereli  używam dużych łożyskowanych wentylatorów od sprzętu komputerowego (przeżyją lodówkę) które dostaniesz np. w komputroniku i do tego jakiś zasilacz na 12v

Data: 2010-07-22 19:35:35
Autor: Rafał K
[...]

Tak to prawda, że nie od temperatury to taki skrót myślowy. To moja lepsza połowa pomogła zaginając rurki, które uniemożliwiły domknięcie zamrażarki. Po wyprostowaniu powstały 2 dziury.
Ważniejsze jest to, że w domu w upały jest 35*C i lodówka o wiele dłużej się chłodzi.

Rak

www.amara.com.pl

wentylator na skraplaczu lodówki